Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Mercedes: Η 1η με επίσημη έγκριση αυτόνομης οδήγησης
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes: Η 1η με επίσημη έγκριση αυτόνομης οδήγησης

Διαβάστηκε από 13444 αναγνώστες - 24/1/2022

Το DRIVE PLOT, το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Mercedes, είναι το πρώτο που παίρνει επίσημη έγκριση με τη βούλα και πληροί τις αυστηρές προϋποθέσεις. Τελικά η ώρα που απλά θα λέμε το προορισμό και το αυτοκίνητο θα μας πηγαίνει μόνο του είναι πιο κοντά από όσο φανταζόμαστε.

Το είχαμε δει σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας, τώρα και στη πραγματική ζωή. Η στιγμή που τα αυτοκίνητα θα κινούνται μονά τους και οι οδηγοί θα απολαμβάνουν την ταινία ή το βιβλίο τους, πλησιάζει. Η Mercedes-Benz είναι η πρώτη εταιρία που πήρε επίσημη έγκριση για το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της επιπέδου 3, το DRIVE PLOT, μιας και είναι απολύτως εναρμονισμένο με τις αυστηρές νομικές απαιτήσεις της διεθνούς τεχνικής οδηγίας UN-R157. Μάλιστα η απόφαση της Ομοσπονδιακής Αρχής Μεταφορών της Γερμανίας ανοίγει το δρόμο για παγκόσμια προσφορά, ανάλογα πάντα τους νόμους κάθε χώρας.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Αρχικά διαθέσιμο σε 13.191 χιλιόμετρα στη Γερμανία, όπου ο οδηγός θα μπορεί να ασχολείται με δευτερεύουσες δραστηριότητες.

Οι πρώτοι πελάτες που θα αγοράσουν μια S-Class ή μια EQS το 2022 θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την αυτοματοποιημένη λειτουργία με ταχύτητες έως 60 χλμ/ώρα. Βέβαια αυτό ακόμα θα γίνεται υπό αυστηρούς όρους, σε συγκεκριμένα σημεία των αυτοκινητόδρομων στη Γερμανία και σε συνθήκες βαριάς κυκλοφορίας ή συμφόρησης. Αυτή τη στιγμή το DRIVE PLOT είναι διαθέσιμο σε 13.191 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομων στη Γερμανία, ενώ ήδη δοκιμές εξέλιξης γίνονται σε ΗΠΑ και Κίνα, περιμένοντας να δημιουργηθεί κι εκεί ένα νομικό πλαίσιο για την αυτόνομη οδήγηση. Όταν είναι ενεργοποιημένο το υπό όρους αυτοματοποιημένο ταξίδι, ο οδηγός θα μπορεί να δει ταινία, να χαζέψει στο διαδίκτυο ή να κάνει ακόμα και video συνάντηση μέσω της κεντρικής οθόνης του αυτοκινήτου.

Το DRIVE PLOT θα ελέγχει ταχύτητα κι απόσταση, ενώ θα μπορεί να κάνει κι ελιγμούς.

Ο οδηγός, όπως προείπαμε, θα μπορεί να ενεργοποιήσει το σύστημα σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης με ταχύτητες έως 60 χλμ/ώρα, πατώντας δυο ειδικά κουμπιά που βρίσκονται στη στεφάνη του τιμονιού, ακριβώς πάνω από τους αντίχειρες, δεξιά κι αριστερά. Τότε το σύστημα θα παίρνει τον έλεγχο της ταχύτητας, της απόστασης και θα φροντίζει ώστε το αυτοκίνητο να μένει μέσα στη λωρίδα του. Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι ότι θα ανταποκρίνεται άμεσα σε απρόβλεπτες κυκλοφοριακές καταστάσεις και θα τις διαχειρίζεται μόνο του, κάνοντας τις κατάλληλες ενέργεις, όπως ελιγμό αποφυγής ή ελιγμό φρεναρίσματος.
 
Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου »

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »