Η δεύτερη γενιά του
Toyota Prius Plug-in Hybrid δέχθηκε μερικές μικρές αλλαγές, κυρίως για τη
βελτίωση του τομέα της πρακτικότητας, αφού μέχρι πρότινος η καμπίνα του μπορούσε να φιλοξενήσει έως και τέσσερις επιβάτες.
Πιο συγκεκριμένα, η διάταξη του πίσω καθίσματος ήταν διθέσια μιας και το κάθισμα στο κέντρο είχε «θυσιαστεί» για την τοποθέτηση ηλεκτρικών εξαρτημάτων ωστόσο, η ιαπωνική εταιρεία βρήκε τη χρυσή τομή, ανασχεδίασε το πίσω κάθισμα και πλέον δίνει τη δυνατότητα επιβίβασης 5 ανθρώπων στην καμπίνα του επαναφορτιζόμενου υβριδικού.
Επιπλέον αυτού,
το ταμπλό προσφέρεται πλέον και σε total black, για εκείνους που δεν αρέσκονται στις λευκές λεπτομέρειες που υπήρχαν αποκλειστικά μέχρι πρότινος, ενώ
γίνεται χρήση μιας νέας υφασμάτινης επένδυσης που βελτιώνει, σύμφωνα με τη μάρκα, την απτή ποιότητα. Σε ό,τι αφορά τις αλλαγές στο εξωτερικό,
η Toyota έχει προσθέσει το μαύρο «Galaxy Black» στην χρωματική παλέτα, καθώς επίσης και ένα νέο σχέδιο ζάντας 17 ιντσών.
Κλείνοντας, υπενθυμίζουμε πως, το
Prius Plug-In χρησιμοποιεί σαν βάση το σύστημα κίνησης του Prius, αλλά με αρκετές αλλαγές και πολλές τεχνολογικές καινοτομίες.
Ο 1,8 λτ. θερμικός κινητήρας, που λειτουργεί με κύκλο Ατκινσον, διαθέτει θερμοδυναμική απόδοση 40% και συνδυαστικά με τους 2 ηλεκτροκινητήρες αποδίδει 122 άλογα. Η μέγιστη ταχύτητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης από τα 85 έφτασε στα 135 χλμ./ώρα και θεωρητική αυτονομία κίνησης με μηδενική κατανάλωση και εκπομπή ρύπων ξεπερνάει τα 60 χλμ (από 25 χλμ.).
Η φόρτιση διαρκεί 3 ώρες και 10 λεπτά σε κανονική πρίζα ή 2 ώρες σε ταχυφορτιστή.
Το
υβριδικό σύστημα κίνησης του
Prius Plug-In περιλαμβάνει πολλές καινοτομίες και μεταξύ άλλων 2 πρωτιές για την Toyota (
σύστημα θέρμανσης της μπαταρίας και ηλεκτροκίνηση με 2 ηλεκτροκινητήρες) και 2 πρωτιές για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία (
οροφή με ηλιακά πάνελ για αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας και αντλία θερμότητας με χρήση καυσαερίων για το σύστημα θέρμανσης).