Κατατέθηκε η τροπολογία σύμφωνα με την οποία προβλέπεται η καταβολή Περιβαλλοντικού Τέλους σε παλαιά, ρυπογόνα και εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα.
Χθες αργά το βράδυ της Δευτέρας (7/2) κατατέθηκε η σχετική τροπολογία που προβλέπει την επέκταση του Περιβαλλοντικού Τέλους και στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αλλά και φορτηγά που πληρούν την οδηγία Euro 5a και Euro 5b.
Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας κάνει με αυτό τον τρόπο απαγορευτική την εισαγωγή μεταχειρισμένων οχημάτων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την νέα νομοθεσία όσοι εισάγουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά θα πρέπει να καταβάλουν ανάλογα ποσά για το Περιβαλλοντικό Τέλος. Πιο αναλυτικά, τα εν λόγο οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 5b ανέρχεται στα 1.000 ευρώ όπως δηλαδή ισχύει και για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα προδιαγραφών Euro 5a. Στα παραπάνω οχήματα, η πρώτη Άδεια Κυκλοφορίας είναι από το 2012 έως και το 2014 δηλαδή έχουν ηλικίες από 8 έως και 10 έτη. Για παλαιότερα μεταχειρισμένα οχήματα που πληρούν τις προδιαγραφές Euro 4 προβλέπεται καταβολή Περιβαλλοντικού Τέλους ύψους 3.000 ευρώ.
«Κύρωση της από 28.1.2022 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου "Επείγουσες φορολογικές, τελωνειακές και συναφείς ρυθμίσεις, επείγουσες διατάξεις για τη διασφάλιση του δικαιώματος αποτελεσματικής δικαστικής προστασίας"» το οποίο είναι έτοιμο για συζήτηση στη Βουλή, προβλέπει την καταβολή Περιβαλλοντικού Τέλους σε παλαιά, ρυπογόνα μεταχειρισμένα οχήματα το οποίο υπολογίζεται σε 3.000 ευρώ για όσα πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 4 και 1.000 ευρώ σε όσα πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 5a και Euro 5b.
Από το Περιβαλλοντικό Τέλος εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα άνω των τριάντα (30) ετών, τα οποία προορίζονται να κυκλοφορήσουν αποκλειστικά ως αυτοκίνητα ιστορικού ενδιαφέροντος.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr