Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
4 φωτογραφίες »

Skoda: Ετοιμάζει 3 νέα ηλεκτρικά μέχρι το 2030

25/6/2021

Η Skoda παρουσιάσε επισήμως την νέα πολιτική της «Next Level 2030» γνωστοποιώντας πως ετοιμάζει μέχρι το τέλος της δεκαετίας τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Ποιοι οι τρεις πυλώνες της νέας στρατηγικής της.

Αλλάζει πολιτική και φιλοσοφία τα επόμενα χρόνια η Skoda η οποία θέλει να αποκτήσει περισσότερο διεθνές, ηλεκτρικό και ψηφιακό προφίλ. Τρεις είναι πυλώνες στους οποίους θέλει να βασιστεί, με πρώτο εξ αυτών στο να πάρει η εταιρεία νέο «εκτόπισμα» στην ευρωπαϊκή αγορά, διεκδικώντας μία θέση στο Top 5 των πωλήσεων στην «Γηραιά Ήπειρο». Για να το επιτύχει αυτό η Skoda προσανατολίζεται να στοχεύσει περισσότερο στην μεγάλη βάση των καταναλωτών που αναζητούν πιο οικονομικά μοντέλα. Εξάλλου, έχουμε ήδη πάρει μία γεύση από την νέα οικονομική πολιτική με αφορμή το λανσάρισμα της νέας Skoda Fabia που σε ορισμένες αγορές θα κοστίζει στην βασική της έκδοση ακόμη και λιγότερο από 14.000 ευρώ.

Το οικονομικό προφίλ της Skoda Fabia αποδεικνύει την στόχευση σε μεγαλύτερο εύρος καταναλωτών.

Το οικονομικό προφίλ της Skoda Fabia αποδεικνύει την στόχευση σε μεγαλύτερο εύρος καταναλωτών.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Πέρα, όμως, από τα μοντέλα με συμβατικούς κινητήρες όπως το δημοφιλές μικρό, η μάρκα από το Μπόλεσλαβ προσανατολίζεται να εστιάσει περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση για να μειώσει και στο 50% της εκπομπές ρύπων συγκριτικά με το σήμερα. Το νέο Skoda Enyaq iV είναι μία πρώτη επιβεβαίωση της συγκεκριμένης στροφής, με τους Τσέχους να τονίζουν πως στο πλαίσιο της φιλοσοφίας «Next Level 2030» στοχεύουν στην κατασκευή τριών νέων ηλεκτρικών ως το τέλος της δεκαετίας. Δεν υπήρξε ακριβής ενημέρωση για την κατηγορία των νέων μοντέλων, ωστόσο ο διευθύνων σύμβουλός της, Thomas Schäfer, άφησε να εννοηθεί πως θα είναι χαμηλότερα από το C-SUV, Enyaq iV, τόσο σε τιμή όσο και σε αμάξωμα. Εκτός αυτού, η Skoda τόνισε πως θέλει ανάλογα με τς εξελίξεις το 50-70% των ευρωπαϊκών πωλήσεών της να αφορούν αμιγώς ηλεκτρικά.

O διευθύνων σύμβουλός της, Thomas Schäfer, άφησε να εννοηθεί πως τα νέα ηλεκτρικά είναι χαμηλότερα από το C-SUV, Enyaq iV.

O διευθύνων σύμβουλός της, Thomas Schäfer, άφησε να εννοηθεί πως τα νέα ηλεκτρικά είναι χαμηλότερα από το C-SUV, Enyaq iV.

 
Ο δεύτερος πυλώνας της στρατηγικής είναι η διεύρυνση των αγορών στους οποίους απευθύνεται η Skoda. Για την ακρίβεια θέλει να γίνει «η κορυφαία ευρωπαϊκή μάρκα σε Ινδία, Ρωσία και Βόρεια Αφρική ως το 2030», ανεβάζοντας το παγκόσμιο επίπεδο ταξινομήσεων έως 1,5 εκατομμύρια μονάδες ετησίως. Για το τέλος η τσεχική μάρκα θέλει να ενισχύσει την σχέση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης με τους πελάτες της, προσφέροντας βιωσιμότητα, υπηρεσίες καλύτερης εξυπηρέτησης χωρίς γραφειοκρατία, ποικιλία επιλογών και ποιοτικότερη ψηφιακή εμπειρία. Ειδικά στην τελευταία παράμετρο, πρέπει να τονίσουμε την πρόθεσή της να αυξήσει τις διαδικτυακές πωλήσεις σε σημείο 1/5 οχήματα να πωλείται αποκλειστικά online από το 2025.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε