Το ανανεωμένο Ford Fiesta είναι διαθέσιμο πλέον στην Ελλάδα, με 7 εξοπλιστικά επίπεδα και δύο turbo κινητήρες βενζίνης Ecoboost 1,0 λίτρου, απόδοσης 125 ή 155 ίππων. Στην κορυφή των εκδόσεων, συνεχίζει το Fiesta ST με τον κινητήρα 1,5 λίτρων που έχει περισσότερη ροπή από πριν και 200 ίππους.
Μοντέρνο εσωτερικό με αρκετά ηλεκτρονικά βοηθήματα
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, το μάτι πέφτει στο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με διαφορετικές απεικονίσεις που δίνει πλήρη πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ δίπλα του ψηλά στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment SYNC3, συμβατή με Apple CarPlay και Αndroid Auto. Οι προηγμένες τεχνολογίες στα βοηθητικά συστήματα περιλαμβάνουν το Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Speed Sign Recognition, που διατηρεί μία απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Σε όσα διαθέτουν το αυτόματο κιβώτιο Powrshift, το σύστημα μπορεί αυτόματα να φρενάρει τελείως το Fiesta και να το εκκινήσει ξανά, κάνοντας το «σταμάτα-ξεκίνα» μέσα στην κίνηση παιχνιδάκι. Στην έκδοση ST, ο οδηγός-συνοδηγός κάθονται σε νέα ημι-μπάκετ σπορ καθίσματα έχοντας καλύτερη πλευρική στήριξη και διακοσμούνται με το χαρακτηριστικό λογότυπο ST.
Ήπια υβριδικοί κινητήρες και πιο ροπάτο το ST
Το ανανεωμένο Fiesta συνεχίζει να «φοράει» τον πολυβραβευμένο και εγγυημένο 1.000άρη EcoBoost κινητήρα, απόδοσης 125 και 155 ίππων. Οι παραπάνω χρησιμοποιούν ένα μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, με τις δύο πιο ισχυρές εκδόσεις να συνδυάζονται με το ήπια υβριδικό σύστημα της φίρμας, που προσφέρει μειωμένες εκπομπές ρύπων και χαμηλότερη κατανάλωση. Πιθανότατα στο προσεχές μέλλον, να δούμε στην Ελλάδα και τον 1.000άρη Ecoboost των 100 ίππων, που υπάρχει στις ευρωπαϊκές αγορές. Για τα «ανήσυχα πνεύματα», το Fiesta ST συνεχίζει με τον υπερτροφοδοτούμενο 1,5 λίτρων EcoBoost κινητήρα των 200 ίππων, που πλέον η ροπή του φτάνει τα 320 Nm, 30 Nm παραπάνω από τον προκάτοχό του. Το Fiesta ST είναι ικανό να πετύχει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα που φτάνει τα 230 χλμ./ώρα.
Οι τιμές του ανανεωμένου Ford Fiesta στην Ελλάδα
Έκδοση |
Τιμή λιανικής (ευρώ) |
Ρύποι CO2 (WLTP) |
Titanium 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT |
18.496 |
114 |
Titanium 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 7AT Powershift |
19.332 |
119 |
Titanium X 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT |
19.696 |
114 |
ST-Line 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT 3θυρο |
19.099 |
113 |
ST-Line 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT 5θυρο |
19.499 |
114 |
ST-Line 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 7AT Powershift |
20.357 |
119 |
ST-Line 1.0L βενζίνη 155 PS mHEV 6MT |
20.320 |
113 |
ST-Line X 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT |
20.699 |
114 |
ST-Line X 1.0L βενζίνη 155 PS mHEV 6MT |
21.561 |
113 |
Active 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT |
20.045 |
116 |
Active X 1.0L βενζίνη 125 PS mHEV 6MT |
21.245 |
116 |
ST2 1.5L βενζίνη 200 PS 3θυρο |
23.367 |
145 |
ST3 1.5L βενζίνη 200 PS 3θυρο |
26.909 |
151 |
ST2 1.5L βενζίνη 200 PS 5θυρο |
23.967 |
145 |
ST3 1.5L βενζίνη 200 PS 5θυρο |
28.011 |
151 |
Έρχεται στην ελληνική αγορά το Ford Fiesta, με φρέσκια εμφάνιση μέσα-έξω.
Δέχεται πινελιές ανανέωσης στο design, ταυτόχρονα διαθέτει πρόσθετη τεχνολογία, με τιμή που ξεκινάει από 18.496 ευρώ.
Η κορυφαία έκδοση ST γίνεται πιο ροπάτη και αποδίδει +30 Nm σε σχέση με το προηγούμενο.
5 ξεχωριστές εκδόσεις για όλα τα γούστα.
Θα έπαιρνες την σπορ ST έκδοση ή την πιο "περιπετειώδης" Active;