Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Τι δεν σας έχουν πει για την νέα Skoda Fabia

Τι δεν σας έχουν πει για την νέα Skoda Fabia

Διαβάστηκε από 114636 αναγνώστες - 13/5/2022

Έχει 43 (!) έξυπνες θήκες αλλά στη βασική έκδοση ο κινητήρας είναι αδύναμος και θέλει 650 μέτρα να προσπεράσει. Έχει μεγάλο πορτ-μπαγκάζ αλλά σκληρά πλαστικά. Ξεκινά από τα 14.990 ευρώ αλλά έχει φτωχό εξοπλισμό.

Νέα Skoda Fabia: Τα θετικά και τα αρνητικά της

Τελευταία γίνεται πολύς ντόρος γύρω από τη νέα Skoda Fabia μιας και είναι το πιο πρόσφατο λανσάρισμα που έγινε. Έχουν γραφτεί αρκετά για την νέα Fabia, καθώς πρόσφατα την οδήγησαν όλοι οι δημοσιογράφοι (ειδικού τύπου και μη). Ήρθε η ώρα να κάνουμε μία διαφορετική προσέγγιση από τους υπόλοιπους, μιας και εμάς μας νοιάζουν τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά.
Τα αρνητικά ενδιαφέρουν περισσότερο έναν αγοραστή, καθώς δεν μπορεί να τα εντοπίσει εύκολα. Τα θετικά από την άλλη είναι αυτά που θα γείρουν ή όχι την πλάστιγγα ώστε να ξεπεράσουν τα αρνητικά, τα οποία πρέπει να τα ξέρεις γιατί απλά … θα ζήσεις μία «ζωή» μαζί τους.
Πάμε να τα δούμε με μία ματιά τα υπέρ και τα κατά της νέας Skoda Fabia:

Θετικά Θετικά

  • Έχει 380 λίτρα πορτ-μπαγκάζ, το δεύτερο μεγαλύτερο της κατηγορίας πίσω από το Renault Clio. Χωράει 50 λίτρα (μια βαλίτσα) παραπάνω από τον περισσότερο ανταγωνισμό.
  • Εύχρηστο εσωτερικό με 43 (!) έξυπνες θήκες.
  • Αυτόματο φρενάρισμα και αποφυγή μετωπικής σύγκρουσης στη βασική έκδοση.
  • Πολλές επιλογές στον extra εξοπλισμό, διαθέσιμες από την έκδοση Ambition των 16.600 ευρώ: Αυτόματο παρκάρισμα και ξεπαρκάρισμα (επιπλέον κόστος 780 ευρώ), πίσω αερόσακοι καθώς και αερόσακοι για τα εμπρός γόνατα (extra κόστος 400 ευρώ), οθόνη 9,2 ιντσών για το σύστημα infotainment (επιπλέον κόστος 750 ευρώ), πανοραμική οροφή (επιπλέον κόστος 600 ευρώ), ενώ σύντομα θα υπάρχει αναγνώριση διερχόμενων οχημάτων όταν κάνεις όπισθεν.

Αρνητικά Αρνητικά

  • Σκληρά πλαστικά, που με τον καιρό τρίζουν και ξεθωριάζουν από τον ήλιο.
  • Ο κινητήρας των 80 ίππων είναι αδύναμος. Για να προσπεράσεις θες πάνω από 650 μέτρα.
  • Χωρίς hybrid και diesel κινητήρες. Με 2 βενζινοκινητήρες, με 80 ή 110 άλογα. Αυτός των 110 καίει 7 λτ/100 χλμ.
  • Η έκδοση των 14.990€ είναι φτωχή, με χειροκίνητα ρυθμιζόμενους καθρέπτες (ο ανταγωνισμός έχει ηλεκτρικούς), μανιβέλες στα πίσω παράθυρα, σιδερένιες 14αρες ζάντες (όταν ο ανταγωνισμός έχει από 15 και πάνω) και δεν έχει cruise control. Για να βάλεις Parking Radar πρέπει να πληρώσεις 500 ευρώ, ανεξαρτήτως έκδοσης.
  • 4 χρόνια εγγύηση, όταν ο ανταγωνισμός έχει από 5 έως και 8.

Θετικά

Εύχρηστο εσωτερικό με πολλές έξυπνες θήκες. Η απουσία θηκών στην μικρή κατηγορία είναι «μάστιγα» στα μικρά, όμως το νέο Skoda Fabia έχει αρκετές και έξυπνες θήκες που θα κάνουν την ζωή σας πιο εύκολη. Για την ακρίβεια 43 έξυπνοι τρόποι αποθήκευσης, σε ένα «μικρό» αυτοκίνητο παίζουν σημαντικό ρόλο.

Στα θετικά είναι πως μπορεί να εξοπλιστεί με εξοπλισμό ασφαλείας μεγαλύτερης κατηγορίας, κάτι το οποίο είναι «ατού» ακόμα και αν πρέπει να πληρώσουμε κάτι extra. Αξίζει να αναφέρουμε πως το Front Assist (σύστημα αποφυγής κινδύνου μπροστά σου) είναι διαθέσιμο από την βασική έκδοση, πράγμα που ισχύει επίσης μόνο στα βασικά Hyundai i20 και VW Polo.

Αρνητικά

Τα σκληρά πλαστικά, εκτός από την αίσθηση στην αφή, έχουν τα εξής μειονεκτήματα: Ξεθωριάζουν από τον ήλιο και τρίζουν από τις λακκούβες (με τον καιρό). Και ενώ στις βόρειες χώρες αυτά τα χαρακτηριστικά απουσιάζουν, στην δική μας δημιουργούν πρόβλημα και μάλιστα μεγάλο. Για το λόγο αυτό, χρειάζονται συχνή φροντίδα προκειμένου να διατηρηθούν σε καλή κατάσταση. Να πούμε στα ελαφρυντικά πως το φινίρισμα είναι καλό και πως μόνο τα Peugeot 208, Ford Fiesta και VW Polo έχουν μαλακά πλαστικά στην κατηγορία.
 

Η βασική έκδοση των 14.990€, έχει αδύναμο κινητήρα με 80 άλογα, που χρειάζεται 650 μέτρα για να προσπεράσει.
*«Φοράει» τον ίδιο κινητήρα που έχει και το VW Polo με το ίδιο 5αρι σασμάν.

Η απουσία ενός υβριδικού κινητήρα που θα έριχνε πολύ την κατανάλωση (ήπιας ή Full Hybrid τεχνολογίας) είναι εμφανής -o κινητήρας με τα 110 άλογα έχει 6,9 λτ/100χλμ κατανάλωση- και γίνεται ακόμα πιο δύσκολο, καθώς δεν υπάρχει ούτε diesel. Με τη βενζίνη να έχει 2 ευρώ, η απουσία ενός οικονομικότερου κινητήρα θεωρείται σημαντικό μειονέκτημα, καθώς οι full hybrid, όπως του Toyota Yaris, φτάνουν τα 4,2λτ/100χλμ, και οι diesel (που έχουν λίγο πιο φθηνό καύσιμο) όπως του Citroen C3 έχουν κατανάλωση 4,8λτ/100χλμ.


Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου »