Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Τι service θέλει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Τι service θέλει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Διαβάστηκε από 5198 αναγνώστες - 11/8/2022

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι εδώ και καιρό, η νέα πραγματικότητα στην αυτοκίνηση, και αυτό το αποδεικνύουν και οι αυξήσεις των πωλήσεων σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Ένα από τα ατού των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι και το χαμηλό κόστος χρήσης τους.

Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί σήμερα να είναι ακριβότερο να το αποκτήσεις σε σχέση με ένα κανονικό αυτοκίνητο, όμως στην πράξη αποδεικνύεται φθηνότερο. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αποδεδειγμένα, έχει μικρότερο κόστος ενέργειας, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας αλλά και επιδότηση για να το αποκτήσεις. Χαμηλότερο κατά πολύ μάλιστα, είναι και το service ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 

Ένα κανονικό αυτοκίνητο αποτελείτε από 20.000 εξαρτήματα, ενώ ένα ηλεκτρικό από μόλις 7.000

Ας αναλογιστούμε αρχικά την διαφορά σχεδίασης ενός κανονικού αυτοκινήτου και ενός ηλεκτρικού. Είναι πλέον γνωστό, πως το κανονικό αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από 20.000 εξαρτήματα τα οποία τα πιο πολλά από αυτά θα χρειαστούν συντήρηση ή και αντικατάσταση. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα ξεπεράσει τα 7.000 εξαρτήματα για την κατασκευή του, με ιδιαιτέρως λίγα να έχουν ανάγκες συχνής συντήρησης. Η απλοϊκή κατασκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνουν σημαντικά το κόστος συντήρησης, με τα πιο πολλά από τα εξαρτήματα να έχουν και εφ όρου ζωής εγγύηση.
 

Μόνο αλλαγή υγρού φρένων και φίλτρου καμπίνας στα πρώτα 3 χρόνια

Στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα γλυτώσεις τις συχνές αλλαγές λαδιών, φίλτρων και μπουζί. Με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα χρειαστείς έναν τυπικό έλεγχο μια φορά τον χρόνο, ώστε να τσεκάρουν τα ηλεκτρολογικά αλλά και τα υγρά φρένων, που μπορεί να αλλαχτούν μετά τα πρώτα 200.000 χιλιόμετρα. Αλλαγή θα χρειαστεί και το φίλτρο καμπίνας στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο και αυτό, τουλάχιστον μετά τα 2-3 πρώτα χρόνια χρήσης του.
 

Tα μοναδικά μέρη ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που φθείρονται πιο γρήγορα είναι τα ελαστικά

Είναι κοινώς αποδεκτό πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πολύ μεγαλύτερη ροπή σε όλο το φάσμα της κίνησης τους, αλλά και μεγαλύτερο βάρος από τα κανονικά αυτοκίνητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα ελαστικά να έχουν μεγαλύτερη καταπόνηση από την αυξημένη τριβή τους με το οδόστρωμα. Έτσι λοιπόν, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα χρειαστεί πιο σύντομη αλλαγή ελαστικών σε σύγκριση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο.
 

Έως και 80% χαμηλότερο το κόστος σε σχέση με τη συντήρηση των κανονικών αυτοκινήτων

Ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει πολλά μηχανικά σημεία τριβής, είναι γεμάτος υγρά που θέλουν αντικατάσταση, έχουν αντλίες, φίλτρα, ιμάντες και κολάρα που θα φθαρούν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αυτή την στιγμή δείχνει πιο αξιόπιστο, αφού ο ηλεκτροκινητήρας δεν έχει τίποτα από όλα αυτά. Έτσι λοιπόν το κόστος συντήρησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου μπορεί να είναι μέχρι και 80% φθηνότερο από ένα συμβατικό, σε μια περίοδο 5 χρόνων. Εδώ να τονίσουμε πως, οι περισσότερες βιομηχανίες αυτοκινήτων δίνουν από 7 έως και 10 χρόνια εγγύησης της μπαταρίας του αυτοκινήτου. 
 
 

Ένα κανονικό αυτοκίνητο έχει τα 3πλασια εξαρτήματα από ένα ηλεκτρικό, που απαιτούν συντήρηση.
Στα πρώτα 3 χρόνια θα αλλάξεις μόνο υγρά φρένων και φίλτρο καμπίνας!
Τα ελαστικά είναι αυτά που θα φθαρούν γρηγορότερα σε ένα ηλεκτρικό.
Μέχρι και 80% φθηνότερο το service ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου!
Έχουμε όμως στην Ελλάδα την τεχνογνωσία συντήρησης ηλεκτρικού αυτοκινήτου ή θα μάθουν όλοι στου «Κασίδη το κεφάλι»;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε