Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Τo νέο Ford Focus ST Edition θα θυμίζει RS;

25/8/2021

Μετά την ακύρωση του προγράμματος RS από την Ford, η εταιρία δεν θα μπορούσε να αφήσει έτσι τους ουκ ολίγους petrolheads οπαδούς της.

Μπορεί λοιπόν τα όνειρα για ένα νέο RS ολοένα και να απομακρύνονται, όμως μια ειδική έκδοση του Ford Focus ST τέταρτης γενιάς αναμένεται να κυκλοφορήσει επιλεκτικά σε κάποιες ευρωπαϊκές μόνο χώρες, χαρίζοντας έστω και με αυτό τον τρόπο, χαμόγελα σε αυτούς που περίμεναν μια ακόμα πιο οδηγοκεντρική έκδοση από την εταιρία με μακρά παράδοση στα αγωνιστικά δρώμενα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Μέσα στο 2022 περιμένουμε το ανανεωμένο μοντέλο, πράγμα που σημαίνει ότι η έκδοση ST Edition του Focus θα είναι μάλλον και η τελευταία για την τέταρτη γενιά και θα διατίθεται αποκλειστικά με τον κωδικό ονομασίας Azuro Blue, που έκανε ντεμπούτο στο Fiesta ST της περασμένης χρονιάς.

Στο αισθητικό κομμάτι βλέπουμε μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες στην μάσκα, στα ένθετα του προφυλακτήρα, στα καπάκια των καθρεπτών και την αεροτομή, ενώ ταυτόχρονα στο ίδιο χρώμα είμαι και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, που μας θυμίζει την προηγούμενη γενιά RS. Tα κόκκινα σηματάκια ST είναι και αυτά ιδιαίτερου χρωματισμού καθώς έχουν μαύρο περίγραμμα ενώ στο εσωτερικό δεσπόζουν τα κομψά και λειτουργικά μπάκετ της Recaro σε συνδυασμό δέρμα-alcantara με μπλε ραφές.

Κάτω από το καπό συναντάμε τον τετρακύλινδρο 2.3 Ecoboost να αποδίδει 276 άλογα και 420 Nm ροπής ενώ το κιβώτιο είναι μηχανικό εξάρι

Κάτω από το καπό συναντάμε τον τετρακύλινδρο 2.3 Ecoboost να αποδίδει 276 άλογα και 420 Nm ροπής ενώ το κιβώτιο είναι μηχανικό εξάρι


Στη ουσία όμως του πράγματος και αφού μιλάμε για μια ειδική έκδοση επιδόσεων, αυτό που κάνει το Ford Focus ST Edition να ξεχωρίζει, είναι οι πανάλαφρες μαύρες «δεκαεννιάρες» πολυάκτινες ζάντες, που μειώνουν την μη αναρτώμενη μάζα κατά 10 % με όφελος τόσο στην επιτάχυνση αλλά και στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης.

Η διαφορά όμως γίνεται από την αναβαθμισμένη ανάρτηση με την οποία εξοπλίζεται το μοντέλο που δεν είναι άλλη από τη KW η οποία έχει δεχτεί τη φροντίδα των γκουρού της Ford Performance έτσι ώστε να είναι το Ford Focus ST Edition, η μέχρι στιγμής πιο αγωνιστικά προσανατολισμένη έκδοση του Focus τέταρτης γενιάς. Συγκεκριμένα έχουμε να κάνουμε χαμηλότερο ύψος κατά 10mm σε σχέση με το κανονικό ST με περιθώριο για επιπλέον χαμήλωμα κατά 20mm, ενώ δίνεται η δυνατότητα στους κατόχους να επιλέξουν μεταξύ 12 διαφορετικών ρυθμίσεων συμπίεσης και 16 διαφορετικών ρυθμίσεων επαναφοράς.

Κάτω από το καπό δεν υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την κανονική έκδοση ST, με τον τετρακύλινδρο 2.3 Ecoboost να αποδίδει 276 άλογα και 420Nm ροπής ενώ το κιβώτιο είναι ένα μηχανικό εξάρι, αφού το DCT 7αρι κιβώτιο δεν βρήκε τον δρόμο του στη έκδοση ST Edition.

Υπάρχει επίσης ένα anti-lag σύστημα που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στα Ford GT και 150 Raptor, το οποίο με την επιλογή του προγράμματος οδήγησης Sport ή Drive αυξάνει την απόκριση ροπής. Ελλείψει λοιπόν RS, το Focus ST Edition μάλλον θα είναι ότι πιο οδηγοκεντρικό θα μας δώσει η Ford για το τελευταίο Focus.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε