H αξιοπιστία είναι θέμα αυτοκινήτου ή after sales τελικά;
Τι είναι πιο σημαντικό, να έχεις αυτοκίνητο που θα βγάλει λίγα προβλήματα ή όταν αυτά αντιμετωπίζονται άμεσα;
Καλό αμάξι ή καλό After Sales
Έχετε αναλογιστεί κατά πόσο το αυτοκίνητό σας εν τέλει είναι όντως αξιόπιστο ή απλά η μαμά εταιρεία έχει υποδειγματικές after sales υπηρεσίες που το κάνουν να φαίνεται αξιόπιστο; Τι είναι αυτό που κάνει το καλό όνομα μιας μάρκας; Η αξιοπιστία των μοντέλων ή μήπως η κορυφαία εξυπηρέτηση after sales, η οποία επιτρέπει την άμεση επιδιόρθωση μιας βλάβης; Δύο διαφορετικά πράγματα, που όμως φαίνεται ότι μπλέκουμε συχνά βαφτίζοντας μια εταιρεία «αξιόπιστη».
Φυσιολογικά κάποια βλάβη σε ένα αυτοκίνητο θα συμβεί κάποια στιγμή. ακόμα και αν είναι καινούργιο. Οκ, μακάρι να μην χαλάσει ποτέ, σχεδόν αδύνατον βέβαια, αλλά το μεγαλύτερο ζήτημα είναι πως ανταποκρίνεται η εταιρεία όταν της αναφέρεις τη βλάβη
Το after sales μετατρέπει το πρόβλημα σε… ανύπαρκτο
Η κάθε αντιπροσωπία έχει τη δική της πολιτική όταν έρχεται η ώρα να πληρώσει αναλάβει τις ευθύνες της. Δεν αναφερόμαστε μόνο για τις εγγυήσεις, αλλά για την ταχύτητα και το κόστος με το οποίο επισκευάζεται μια ζημιά. Θέμα ψυχολογίας είναι: Αν μια εταιρεία δώσει λύση σε ένα πρόβλημα χωρίς να κουράσει τον πελάτη, τότε στο μυαλό του τελευταίο το πρόβλημα αυτό καταγράφεται ως «ανύπαρκτο». Γι αυτό και οι TOP εταιρείες επένδυσαν σε αυτόν τον τομέα και πλέον έχουν χτίσει φήμη. Τόσο ισχυρό που ξεπέρασε το ζήτημα της αξιοπιστίας.
Σου φορτώνουν τη «ζημιά»
Σκεφτείτε για παράδειγμα στο καινούριο σας αυτοκίνητο να παρουσιαστεί βλάβη. Από τη μία, η τάδε εταιρεία σας αντιμετωπίζει με «μα μου σου» και παράλληλα σας ρίχνει πως φταίξιμο για τη ζημιά και δεν την περιλαμβάνει στην εγγύηση κ.λπ.. Και αν τελικά αναλάβουν την ευθύνη περιμένετε ένα μήνα να έρθει το ανταλλακτικό.
Από την άλλη ένας άλλος κάτοχος, επίσης καινούριου αυτοκινήτου, αντιμετωπίζει 5 φορές πρόβλημα, αλλά η δείνα εταιρεία τον αντιμετωπίζει με ευγένεια και στο πι και φι έχει το αυτοκίνητό του έτοιμο.
Η διαφορά όμως ανάμεσα στις δύο καταστάσεις είναι παραπάνω από εμφανής. Από τη μία δηλαδή το αυτοκίνητο χάλασε μία φορά. Από την άλλη όλο και κάτι πάει στραβά. Όλο και κάποια μικροεπισκευή εμφανίζεται, αλλά σε πολύ λίγο και με μηδενικό (ή ελάχιστο) κόστος το αυτοκίνητο ξαναβγαίνει στο δρόμο και ο οδηγός του νοιώθει όχι πως του «έβγαλε» ζημιά αλλά πως έκανε και αναβάθμιση.
Σε ποιανού τη θέση θα θέλατε να είσαστε; Μάλλον του δεύτερου και ας έχει υποστεί περισσότερες βλάβες, γιατί απλά η εταιρεία τον έχει κερδίσει και ξέρει πως ότι και αν συμβεί θα είναι δίπλα του.
Σχολιάστε |