Mercedes: Η αξία της τακτικής συντήρησης το καλοκαίρι
Τους θερινούς μήνες ταλαιπωρούμε το αυτοκίνητό μας λιγάκι περισσότερο. Δεν πειράζει όμως - με τα τακτικά σέρβις, η Mercedes σας θα λειτουργεί πάντα άψογα!
Η Ευτυχία κοιτούσε την παρκαρισμένη της Mercedes και σκεφτόταν τις επερχόμενες διακοπές. Φέτος, χωρίς lockdown και περιοριστικά μέτρα, η οικογένεια είχε προγραμματίσει να παραθερίσει όσο περισσότερο γινόταν, για να μπορέσουν όλοι να ξεκουραστούν από το δύσκολο χειμώνα. «Για ένα μήνα στο νησί, θα προσπαθήσω να οδηγήσω ελάχιστα και απλά να χαλαρώσω», χαμογέλασε. Μέσα της όμως ήξερε ότι τα πράγματα δεν θα ήταν ακριβώς έτσι.
Το αυτοκίνητο θα έγραφε και φέτος πολλά χιλιόμετρα: ο σύζυγος θα πήγαινε για το καθημερινό του ψάρεμα παρέα με το σκύλο, τα παιδιά δυο φορές την ημέρα θα ζητούσαν παραλία και μπάνιο και παιχνίδι και εκείνη κάθε σούρουπο θα συναντούσε παλιές συμμαθήτριες για ένα κοκτέιλ. Και βόλτες, εκδρομές, χωματόδρομοι, ψώνια, ανηφόρες, κατηφόρες – μικρές και μεγάλες αποστάσεις μέσα στη ζέστη με το αυτοκίνητο φορτωμένο μέχρι πάνω. «Αφού ούτως ή άλλως σκοπεύω να την πάω στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Mercedes για έναν έλεγχο στα ελαστικά, δεν κλείνω ραντεβού και για ένα τακτικό σέρβις, για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο; Αλλά το συνεργείο δεν έχει ανοίξει ακόμα, είναι νωρίς», σκέφτηκε. «Δεν πειράζει» - αμέσως έπιασε το κινητό στα χέρια της, μπήκε στην αντίστοιχη σελίδα της Mercedes, έδωσε τα στοιχεία του οχήματός της και μέχρι να αποφασίσει τι χρώμα πετσέτα θα αγόραζε για φέτος, είχε κλείσει το ραντεβού της στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της περιοχής της.
Γνώριζε πως το τακτικό σέρβις στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο εξασφάλιζε την απουσία απροόπτων: η οικογένεια θα ταξίδευε ασφαλής, που είναι και το σημαντικότερο ζητούμενο. Τα φρένα του αυτοκινήτου θα είχαν ελεγχθεί και επιδιορθωθεί αν χρειαζόταν. Σίγουρα δεν θα έμενε από μπαταρία, αφού οι τεχνικοί της εταιρείας θα ήλεγχαν και εκείνη, όπως και την ανάρτηση και τα ελαστικά και γενικά την κατάσταση του οχήματος. Και τους είχε εμπιστοσύνη: το προσωπικό στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο είναι εξειδικευμένο σε όλα τα μοντέλα της Mercedes και φυσικά οι γνώσεις τους είναι πιστοποιημένες - και οτιδήποτε κάνουν πάνω στο αυτοκίνητο, γίνεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εταιρείας. «Και αν κάτι χρειαστεί επισκευή;», ανησύχησε. «Ε, θα μου προτείνουν το κατάλληλο, γνήσιο ανταλλακτικό, σύμφωνα και με την ηλικία του οχήματός μου και κανένα πρόβλημα. Οι άνθρωποι ξέρουν να φροντίζουν τη Mercedes μου καλύτερα κι από εμένα».
Έτσι κι αλλιώς αρκετές από τις διαδικασίες που γίνονται στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι πια αυτοματοποιημένες – οι τεχνικοί παραλαμβάνουν το αυτοκίνητο με τάμπλετ συγκεντρώνοντας όλες τις ανάγκες του, καταγράφουν ψηφιακά τους ελέγχους και τις εργασίες που γίνονται, εξηγούν στον πελάτη με λεπτομέρεια τι ακριβώς κάνουν στο όχημα και στο τέλος του αναλύουν την τιμολόγηση, με πλήρη διαφάνεια που δεν αφήνει ποτέ καμία αμφιβολία. «Χμ, ελπίζω να μην μου συμβεί κάποιο απρόοπτο στις διακοπές», πέρασε στιγμιαία από το μυαλό της. Με ένα κλικ όμως εδώ, διάβασε για τη δωρεάν 24ωρη οδική βοήθεια. Και για το Mobilo, τη λύση κινητικότητας που επιτρέπει στον ιδιοκτήτη Mercedes-Benz να συνεχίζει το ταξίδι του όπου κι αν βρίσκεται, αν αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πρόβλημα, η οποία προσφέρεται επίσης δωρεάν με το τακτικό service στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Και για την εφαρμογή Mercedes me, και πάλι δωρεάν, που της δίνει τη δυνατότητα να ανανεώνει αυτόματα τους χάρτες πλοήγησης, να ελέγχει απομακρυσμένα λειτουργίες του οχήματός της ανά πάσα στιγμή και ένα σωρό ακόμα ψηφιακές διευκολύνσεις.
«Με τις ζέστες, τους ιδρώτες, τις σκόνες, την άμμο και τα αλάτια από το μπάνιο, μήπως να έκανα κι έναν καθαρισμό στο εσωτερικό;», αναρωτήθηκε εύλογα η Ευτυχία. Και θα τον έκανε, επειδή καθαρό αυτοκίνητο σημαίνει ευχάριστες και άνετες διαδρομές – και η Ευτυχία λατρεύει την καθαριότητα. Στη Mercedes χρησιμοποιούν μηχανή εκνέφωσης για βαθύ καθαρισμό του εσωτερικού, ενώ πολύ σημαντικό είναι να γίνεται και πλήρης καθαρισμός του συστήματος κλιματισμού και αντικατάσταση του φίλτρου του, για να αποφεύγονται δυσάρεστες μυρωδιές και παρουσίες βακτηριδίων που βλάπτουν την υγεία της οικογένειας και ενισχύουν τις αλλεργίες.
Τελικά η Ευτυχία διαπίστωσε πως μόνο για τη Mercedes της δεν χρειαζόταν να αγχώνεται: «θα κατεβάσω και την εφαρμογή Mercedes me Service, για να ξέρω πόσο χρόνο έχω μέχρι το επόμενο service μου. Και να μην ξεχάσω να ενεργοποιήσω και τις δωρεάν ψηφιακές υπηρεσίες του Mercedes me, ώστε όταν είναι καιρός, θα λαμβάνω υπενθύμιση ή προσφορά από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου. Δεν υπάρχει λόγος για ανησυχία λοιπόν, όλα τα φροντίζουν οι άνθρωποι της εταιρείας!» Ένα τελευταίο ερώτημα παρέμενε όμως, αλλά η απάντηση ήρθε εξίσου γρήγορα: «την πετσέτα που θα πάρω, θα τη διαλέξω από την Collection της Mercedes-Benz»!
Σχολιάστε |