Μπορώ να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, πηγαίνοντας σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο;
Διαβάστηκε από 91619 αναγνώστες - 1/8/2023
Η λίστα μας: Τι πρέπει να προσφέρει κάθε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και τι λέει κάθε εταιρεία
Ρωτήσαμε όλες τις εταιρείες:
«Ο βασικός λόγος που επιλέγει κάποιος ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο είναι για να έχει ήσυχο το κεφάλι του, ότι το αυτοκίνητο του έχει ελεγχθεί σωστά σε όλους τους τομείς.
Με ποιές διαδικασίες το εξασφαλίζετε αυτό, ώστε να γίνεται σωστά σε όλα σας τα συνεργεία;
Με ποιές προϋποθέσεις δίνετε εξουσιοδότηση σε ένα νέο συνεργείο;
Ο καταναλωτής ανησυχεί επίσης για το αν χρησιμοποιούνται γνήσια ανταλλακτικά και αναλώσιμα και βέβαια για το πόσο θα του κοστίσει. Πως τα εξασφαλίζετε αυτά;
Το κομμάτι της εξυπηρέτησης τέλος, είναι επίσης σημαντικό. Ο καταναλωτής θέλει να μην ταλαιπωρηθεί (κλείσιμο ραντεβού, αναμονή κλπ) καθώς και να ενημερωθεί σωστά για τους ελέγχους που έγιναν και για την κατάσταση του αυτοκινήτου του. Πως τα εξασφαλίζετε αυτά στο δίκτυο σας;»
Ανταποκρίθηκαν σχεδόν όλες οι εταιρείες. Οι μόνες που δεν θέλησαν να δεσμευτούν γραπτώς για τις υπηρεσίες που παρέχουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τους ήταν:
-Peugeot, Citroen, Opel. Ανήκουν στον ίδιο όμιλο και έχουν κοινή διεύθυνση after sales υπηρεσιών. Εδώ μας ζητήθηκε να επισκεφτούμε από κοντά ένα συνεργείο τους, μαζί με τον υπεύθυνο after sales, και όταν εξηγήσαμε ότι όλες οι άλλες εταιρείες στείλανε γραπτές απαντήσεις, πήραμε την απάντηση ότι δεν θα στείλουν γραπτή απάντηση. Γιατί άραγε;
-ΒΜW. Επίσης. Μας απάντησε η διεύθυνση δημοσίων σχέσεων, ότι δεν θα στείλει γραπτή απάντηση.
Μπορείτε να δείτε τι απάντησε κάθε εταιρεία, στη συνέχεια, πατώντας στο αντίστοιχο link στο τέλος του άρθρου.
Εμείς, διαβάζοντας τις απαντήσεις όλων των εταιρειών, φτιάξαμε μια λίστα των υπηρεσιών, που πρέπει να προσφέρει ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Όπως θα δείτε τα περισσότερα από αυτά είναι αυτονόητα, αλλά υπάρχουν και κάποια που καλά είναι να τα γνωρίζουμε (πχ. ανακλήσεις). Διαβάστε την λίστα μας και δείτε στη συνέχεια την απάντηση της εταιρείας που σας ενδιαφέρει και αποφασίστε αν σας καλύπτουν οι υπηρεσίες που προσφέρονται στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Λίστα υπηρεσιών εξουσιοδοτημένου συνεργείου
-Συνεχής εκπαίδευση των τεχνιτών, με όλες τις αναβαθμίσεις που στέλνουν οι κατασκευαστές, για να βελτιώνουν τα αυτοκίνητα των πελατών τους.
-Συνεχής έλεγχος όλων των εξουσιοδοτημένων για την πραγματοποίηση όλων των ελέγχων ανίχνευσης βλαβών και την ποιότητα παρεχομένων υπηρεσιών.
-Σε κάθε service, σωστή αναβάθμιση των εγκεφάλων των αυτοκινήτων των πελατών, με τις βελτιώσειςπου στέλνει το εργοστάσιο.
-Σε κάθε service αποκατάσταση κάθε «ανάκλησης» (σχεδιαστικών λαθών που ανακαλύπτονται στην πορεία και μπορούν να προκαλέσουν μικρά ή και σοβαρά προβλήματα στο αυτοκίνητο).
-Γνήσια ανταλλακτικά.
-Ειδικά εργαλεία που τυχόν απαιτεί κάθε μοντέλο αυτοκινήτου της μάρκας.
-Ηλεκτρονικό αρχείο ιστορικού όπου καταγράφονται όλες οι εργασίες που έγιναν σε κάθε service καθώς και τα χλμ. που είχε το αυτοκίνητο σε κάθε service. Είναι πολύτιμο καθώς εκτοξεύει την αξία του αυτοκινήτου, όταν θελήσετε να το πουλήσετε σαν μεταχειρισμένο, αφού δείχνει ότι το αυτοκίνητο είναι σωστά συντηρημένο και κυρίως ότι δεν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα, δηλαδή ότι τα χιλιόμετρα που δείχνει είναι τα πραγματικά.
- Ενημέρωση βιβλίου συντήρησης με όσα αναφέρονται και στο ηλεκτρονικό αρχείο ιστορικού.
- Εγγύηση σε ανταλλακτικά (για πόσο χρόνο).
- Εγγύηση σε εργασία (για πόσο χρόνο).
- Δωρεάν οδική βοήθεια (για πόσο χρόνο, αν υπάρχει).
- Τιμή service περιλαμβανομένων αλλαγής λαδιών και φίλτρων.
- Ευκολία κλεισίματος ραντεβού (σε μέρες). Από την δική μας εμπειρία, σε καποιες μάρκες χρειάστηκε να περιμένουμε 30 μέρες!! για να μπορέσουμε να κάνουμε service.
- Online κλείσιμο ραντεβού.
- Χαρτί με λίστα ελέγχων που πραγματοποιήθηκαν.
- Χαρτί με ζημιές που επισημάνθηκαν και κόστος για την αποκατάσταση τους. Εδώ σύμφωνα με τα σχόλια των αναγνωστών, υπάρχει η τάση να μην γίνεται αυτό, από κάποια εξουσιοδοτημένα συνεργεία, για να μην έχουν την δυνατότητα οι κάτοχοι να πάνε στη συνέχεια σε κάποιο άλλο συνεργείο και να κάνουν φτηνότερα τη αποκατάσταση των ζημιών τους. Ελπίζουμε ότι αν συμβαίνει κάτι τέτοιο να είναι εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Από την στιγμή που ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο υπόσχεται ότι κάνει πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου, οφείλει να ενημερώσει και για το ποιες βλάβες βρήκε και πόσο θα κοστίσει η αποκατάσταση τους. Αλλοιώς γιατί να κάνει κάποιος γενικό έλεγχο;
- Προφορική ενημέρωση από τον μηχανικό που έκανε το serviceγια τα ευρήματα του service και τις όποιες απορίες του πελάτη.
- Test drive από τον μηχανικό.
- Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το service για να επιβεβαιωθεί ότι ο πελάτης έμεινε ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο
Ανίχνευση βλαβών
Καλό είναι βέβαια να μην ξεχνάμε ότι πέρα από τα παραπάνω, για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο, το πιο σοβαρό είναι να γίνεται η ανίχνευση όλων των βλαβών, που μπορούν να έχουν συσσωρευτεί στο αυτοκίνητο μας, με τον καιρό. Αυτός είναι ο λόγος εξάλλου, που πρίν από τις διακοπές σπεύδουμε όλοι στα συνεργεία: για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο, ότι δεν θα συμβεί κάτι στο αυτοκίνητο μας.
Ο πλήρης έλεγχος βέβαια των αυτοκινήτων απαιτεί πέρα από εξειδικευμένο προσωπικό και αρκετό χρόνο, για να γίνει. Και η κατάσταση αυτή τη στιγμή δεν βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση. Σε κάποιες εταιρείες υπάρχει το αδιαχώρητο. Χρειάζεται να περιμένεις μέρες για να κλείσεις ραντεβού και όταν πας για το service συναντάς ουρές αυτοκινήτων που περιμένουν για τον ίδιο λόγο. Και αυτό βέβαια δεν βοηθάει στο να γίνει ενας σωστός πλήρης έλεγχος. Κάποιες εταιρείες χρειάζεται να επενδύσουν σε νέα και σωστά στελεχωμένα συνεργεία για να μπορέσουν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους και να μπορούν να ανιχνεύουν όλες τις βλάβες.
Αξίζει να πας σε εξουσιοδοτημένο για να έχεις:
- Τα updates των εγκεφάλων από το εργοστάσιο;
- Τις ανακλήσεις και τις δωρεάν επιδιορθώσεις;
- Τους ελέγχους και τις πιστοποιήσεις που υπόσχονται;
- Και τις εγγυήσεις;
Ρωτήσαμε πάνω από 20 μάρκες «Γιατί εξουσιοδοτημένο συνεργείο»
Εμείς λέμε να βρίσκουν ΟΛΕΣ τις βλάβες!!
Εσείς τι λέτε; Γίνονται αυτά που λένε;