Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Goodyear EfficientGrip 2 SUV: 8.000 χλμ αδιάκοπης σκληρής χρήσης
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Goodyear EfficientGrip 2 SUV: 8.000 χλμ αδιάκοπης σκληρής χρήσης

Διαβάστηκε από 16260 αναγνώστες - 15/7/2022

Πεζοδρόμια, μια μικρή μετακόμιση, ένα mini dakar στα βουνά της Αττικής και 8.000 χλμ εντός κι εκτός πόλεως έχουν αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής τα Goodyear EfficientGrip 2 SUV. Συνθήκες που μας έχουν κάνει να σχηματίσουμε με ασφάλεια μια πρώτη άποψη για τις δυνατότητες τους. Δικαιολογούν άραγε τα βραβεία τους?

Η τεχνολογία καλπάζει με ξέφρενους ρυθμούς. Κάτι που θεωρούταν καινοτόμο πριν 1 χρόνο, τώρα μπορεί να είναι «απαρχαιωμένο» και συνηθισμένο. Ακριβώς όπως και στον τομέα των ελαστικών, όπου συνεχώς εμφανίζονται νέες τεχνολογίες που αφορούν τη σύσταση των υλικών και τη διαγράμμιση του πέλματος. Αυτή είναι ακριβώς κι η επιτυχία της Goodyear, αφού σε μια ευμετάβλητη κατηγορία, όπου οι ισορροπίες μπορούν να αλλάξουν μέσα σε μόλις μερικούς μήνες καταφέρνει να βραβεύεται διαρκώς για τα  Goodyear EfficientGrip 2 SUV, τα οποία ξεχωρίζουν μέσα από τις σκληρές δοκιμασίες που τα περνάνε οργανισμοί ασφαλείας και παγκόσμια καταξιωμένα περιοδικά του ειδικού τύπου.
 

Κοινοποίησέ το »

Καλύτερα κι από την αρχή τα Goodyear EfficientGrip 2 SUV

Βέβαια, άλλη η καταπόνηση μέσα σε πίστα και προστατευμένο περιβάλλον, άλλη στην τρέλα της καθημερινότητας και στους ελληνικούς δρόμους που δεν έχουν και την καλύτερη φήμη. Πεζοδρόμια, ταξίδια, άσφαλτο με διαφορετική πρόσφυση σε μερικά εκατοστά απόστασης, υψηλές θερμοκρασίες, χωματόδρομους κι διαφορετικά οδηγικά στιλ έχουν αντιμετωπίσει σε αυτά τα 8.000 χιλιόμετρα τα Goodyear EfficientGrip 2 SUV πάνω στο Nissan Qashqai που οδηγεί όλη η συντακτική ομάδα. Τι έχει αλλάξει από την πρώτη αίσθηση που είχαμε αποκομίσει όταν τα πρωτοτοποθετήσαμε? Είναι ακόμα καλύτερη, αφού πλέον έχουν πατήσει αρκετά καλά και έχουν απελευθερωθεί όλες οι δυνατότητες τους.
 

Λίγη η φθορά για τα χιλιόμετρα που έχουμε κάνει

Η ποιότητα κύλισης συνεχίζει να παραμένει εξαιρετική, με το θόρυβο να κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα. Εξάλλου τα 70dB που αναφέρει η εταιρία, εκτός ότι δεν είναι ενοχλητικά, εξαφανίζονται μέσα στη βουή της πόλης και κάτω από τον ήχο του ραδιοφώνου, ακόμα κι αν παίζει χαμηλά.

Χάρη στην τεχνολογία Mileage Plus που χαρίζει στα λάστιχα υψηλή ελαστικότητα στο πέλμα κι ευκαμψία, η φθορά είναι μειωμένη σε σχέση με την απόσταση που έχουν διανύσει, δίνοντας μας την εντύπωση ότι η αλλαγή τους θα έχει να κάνει με το χρόνο τους πάνω στο αυτοκίνητο κι όχι τόσο με τα χιλιόμετρα που θα έχουμε γράψει.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις