autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
8 οδηγικές συνήθειες που βλάπτουν το αυτοκίνητό μας

8 οδηγικές συνήθειες που βλάπτουν το αυτοκίνητό μας

Διαβάστηκε από 5573 αναγνώστες - 9/2/2022

Πολλοί από εμάς έχουμε διάφορες συνήθειες στον τρόπο που οδηγούμε, οι οποίες προξενούν ζημιά στο αυτοκίνητό μας και κάνουν την επίσκεψη στο συνεργείο πιο τακτική. Μήπως κάνεις κι εσύ άθελά σου τα παρακάτω;

    Κοινοποίησέ το »

  1. Οδηγείς με άδειο ντεπόζιτο;
Μην αφήνεις να ανάβει το λαμπάκι καυσίμου, ή εάν είναι εφικτό, μην αφήνεις την στάθμη να πέσει κάτω από την κατώτατη ένδειξη. Τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν είναι δύο και εξίσου σημαντικά. Αρχικά, όταν η αντλία της βενζίνης δεν περιβάλλεται από επαρκή ποσότητα καυσίμου, ανεβάζει αρκετή θερμοκρασία με αποτέλεσμα να μειώνεται αισθητά η διάρκεια ζωής της. Ακόμη, επειδή δυστυχώς κανέναν καύσιμο δεν είναι 100% καθαρό ( μπορεί να περιέχει άχρηστα μικροσωματίδια), σε περίπτωση που έχετε εξαντλήσει τα αποθέματα υγρού καυσίμου στο ρεζερβουάρ, η αντλία θα τραβήξει τα πιο βαριά «σκουπίδια» που έχουν κάτσει στον πυθμένα. Μετά, αρχίζουν τα «σκορτσαρίσματα» και οι άλλες βλάβες που δεν ξέρει κανείς σε τι κόστος θα καταλήξουν εφόσον φτάσουν στη μηχανή. Γιατί να το διακινδυνεύεις λοιπόν; Αφού αργά ή γρήγορα θα ξαναφουλάρεις.
  1. Το φορτώνεις υπερβολικά;
Κινητήρας, αναρτήσεις, φρένα και κάθε κινούμενο μέρος επηρεάζεται αρνητικά από την υπερφόρτωση. Μην ξεπερνάτε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, αφού με αυτόν τον τρόπο και αυξάνεται εντυπωσιακά η κατανάλωση και το αυτοκίνητο επιβαρύνεται. Ακόμα και το φόρτωμα της εταζέρας είναι πηγή προβλημάτων, αφού θα κρεμάσεις και θα παρασύρει στην καταστροφή και τα αμορτισέρ στήριξης της πίσω πόρτας.
  1. «Κυνηγάς» τα πεζοδρόμια;
Εντάξει, όλες τις λακκούβες δεν γίνεται να τις αποφύγουμε, πόσο μάλλον στην Ελλάδα, που οι δρόμοι θυμίζουν τον γνωστό «ναρκαλιευτή». Απόφυγε όσες περισσότερες μπορείς, χωρίς φυσικά να θέσεις σε κίνδυνο κανέναν οδηγό. Αυτό που οφείλεις να εξαλείψεις, είναι η στενή σχέση με το πεζοδρόμιο. Η σύναψη τόσο στενών επαφών με τα πεζοδρόμια, υπόσχεται ζημιές στα ελαστικά και γδαρσίματα (ακόμα και στραβώματα) στις ζάντες. Ειδικά σε περιπτώσεις που το ανέβασμα γίνεται με φόρα και τον τροχό σχεδόν κάθετα, τότε ο τραυματισμός είναι βέβαιος. Ακόμη, το παρκάρισμα ξυστά με πεζοδρόμια αυξάνει τις πιθανότητες γδαρσίματος στη ζάντα ενώ ένα γρήγορο και άγαρμπο ανέβασμα καταπονεί εξίσου και τα αμορτισέρ.
  1. Πατάς συμπλέκτη με το παραμικρό;
Ακόμα και η μικρότερη πίεση που ασκείται στο πεντάλ του συμπλέκτη, προκαλεί επαφή των υλικών τριβής του, με αποτέλεσμα να «σιγοτρώγεται». Η αναμονή στο φανάρι πρέπει να γίνεται χωρίς καμία ταχύτητα στο κιβώτιο και καμία επαφή με τον συμπλέκτη. Ακόμη, πολλοί νέοι οδηγοί σε κλειστές στροφές, με τον λανθασμένο φόβο πως θα τους σβήσει, στρίβουν πατώντας παράλληλα και το πεντάλ, για σιγουριά. Αποφύγετε κάτι τέτοιο πάση θυσία, ενώ εάν κάνετε όπισθεν σε ανηφόρα, χρησιμοποιείστε το χειρόφρενο, παρά μία έντονη ημισύμπλεξη. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις