Η επίσκεψη στο ΚΤΕΟ γίνεται 4 χρόνια μετά την πρώτη έκδοση άδειας κυκλοφορίας και κάθε 2 χρόνια μετά.
Τι πρέπει να ξέρω για το ΚΤΕΟ
16/2/2022
Κάθε πότε περνάει το αυτοκίνητό σου ΚΤΕΟ; Τι σημαίνει «Εκούσιος Έλεγχος» και πότε γίνεται; Και τι περιλαμβάνει ο έλεγχος που γίνεται στα ΚΤΕΟ;
4 χρόνια από την έκδοση της πρώτης άδειας κυκλοφορίας και κάθε δύο χρόνια στη συνέχεια, πρέπει να περνούν από ΚΤΕΟ τα ιδιωτικής χρήσης επιβατικά αυτοκίνητα. Η όλη διαδικασία δεν ξεπερνά σε χρόνο την μια ώρα.
Η προσκόμιση του οχήματος στο ΚΤΕΟ γίνεται από τον νόμιμο κάτοχο του οχήματος ή από τρίτο, εξουσιοδοτημένο ή μη πρόσωπο. Ο κάτοχος του οχήματος πριν τη διενέργεια του ελέγχου πρέπει να έχει εντοπίσει την θέση όπου είναι αποτυπωμένοι επάνω στο όχημα ο αριθμός πλαισίου και ο αριθμός κινητήρα.
Ποιο είναι το κόστος του ελέγχου;
Το κόστος τεχνικού ελέγχου του οχήματός σας, στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ κυμαίνεται από τα 45 έως και τα 50 ευρώ.
Εκούσιος έλεγχος
Πριν αγοράσουμε κάποιο μεταχειρισμένο μπορούμε να κάνουμε έναν εκούσιο έλεγχο του αυτοκινήτου, εκτός των προκαθορισμένων προθεσμιών, ανά πάσα στιγμή.
Ποιο είναι το κόστος του ελέγχου;
Το κόστος τεχνικού ελέγχου του οχήματός σας, στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ κυμαίνεται από τα 45 έως και τα 50 ευρώ.
Εκούσιος έλεγχος
Πριν αγοράσουμε κάποιο μεταχειρισμένο μπορούμε να κάνουμε έναν εκούσιο έλεγχο του αυτοκινήτου, εκτός των προκαθορισμένων προθεσμιών, ανά πάσα στιγμή.
Τι περιλαμβάνει ο έλεγχος:
Σε κάθε περιοδικό τεχνικό έλεγχο, οι τεχνικοί οφείλουν και πρέπει να ελέγχουν το σύνολο των μερών του αυτοκινήτου. Σε γενικές γραμμές:
1. Η πρώτη δουλειά του τεχνικού συνήθως αφορά στον απαραίτητο, εξωτερικό οπτικό έλεγχο του οχήματος για οξειδώσεις και χτυπήματα που αναδεικνύει και τη γενικότερη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αμέσως μετά, ελέγχεται αν το αυτοκίνητο διαθέτει τρίγωνο, πυροσβεστήρα και φαρμακείο.
2. Ακολουθεί ο έλεγχος των ελαστικών.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
1. Η πρώτη δουλειά του τεχνικού συνήθως αφορά στον απαραίτητο, εξωτερικό οπτικό έλεγχο του οχήματος για οξειδώσεις και χτυπήματα που αναδεικνύει και τη γενικότερη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αμέσως μετά, ελέγχεται αν το αυτοκίνητο διαθέτει τρίγωνο, πυροσβεστήρα και φαρμακείο.
2. Ακολουθεί ο έλεγχος των ελαστικών.
3. Στο επόμενο βήμα, ελέγχεται οπτικά ο κινητήρας και ο αριθμός πλαισίου που φέρουν όλα τα αυτοκίνητα.
4. Η μέτρηση των εκπεμπόμενων ρύπων είναι ένα από τα βασικά σημεία της διαδικασίας και αν απαιτείται, εκδίδεται Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων.
5. Αμέσως μετά, ακολουθούν οι μετρήσεις των αμορτισέρ, η σύγκλιση και απόκλιση του διευθυντηρίου άξονα, το σύστημα αναρτήσεων, όπως και η απόδοση των φρένων και του χειρόφρενου. Τέλος, η σύγκλιση/απόκλιση των τροχών μετριέται και στον πίσω άξονα.
6. Μέτρηση των φώτων
7. Έλεγχος του κάτω μέρους του αυτοκινήτου, με τη βοήθεια ειδικής ράμπας.
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε |