VW Polo 110 PS με 24.000 € ή άλλα 2.000 € και Hyundai i20 N;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

VW Polo 110 PS με 24.000 € ή άλλα 2.000 € και Hyundai i20 N;

Διαβάστηκε από 14930 αναγνώστες - 14/1/2022

Είναι και τα δύο μικρά, είναι πλούσια εξοπλισμένα, και έχουν τιμή κοντά στα 25.000 ευρώ. Κάπου εδώ τελειώνουν τα κοινά σημεία του VW Polo των 110 ίππων και του Hyundai i20 N. Ποιο είναι η καλύτερη επιλογή, και για πιο προφίλ ιδιοκτήτη;

Σήμερα, τα 25.000 ευρώ είναι ένα αρκετά σεβαστό ποσό για να διαθέσει κανείς για ένα καινούργιο αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας. Με 23.900 αγοράζεις το ιδιαίτερα πλούσια εξοπλισμένο VW Polo στην top εκδοση Style, με τον TSI κινητήρα 1 λίτρου απόδοσης 110 ίππων και DSG κιβώτιο 7 ταχυτήτων.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Αν όμως είσαι από αυτούς που στις φλέβες τους κυλά βενζίνη αντί για αίμα, και έχεις φτάσει ήδη σε αυτό το ποσό, τότε το Hyundai i20 N σου... αναβοσβήνει με νόημα τα φώτα. Η διαφορά τιμής είναι ακριβώς 2.000 ευρώ, αφού το μικρό πυραυλάκι από την Κορέα έχει τιμή 25.900 ευρώ.
Μπορεί η τιμή να είναι παραπλήσια, αλλά τα 2 αυτοκίνητα είναι το ένα το άκρως αντίθετο του άλλου σε χαρακτήρα. Ποιο αποτελεί τη σοφή επιλογή, αναλόγως του ιδιοκτήτη;


Το Hyndai i20 N με 204 άλογα κοστίζει 25.900 ευρώ, το VW Polo TSI με 110 ίππους 23.900

Στον τομέα του εξοπλισμού, αμφότερα τα μοντέλα είναι ιδιαίτερα πλούσια.
Το Hyundai i20 N που κοστίζει 25.900 ευρώ διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, cruise control, air condition με αεραγωγό για τα πίσω καθίσματα, σύστημα διατήρησης λωρίδας με προειδοποίηση εκτροπής, αυτόματη έκτακτη πέδηση σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, στατικά φώτα στροφής, σύστημα αναγνώρισης και προσαρμογής στα όρια ταχύτητας, bucket ημιδερμάτινα καθίσματα, φώτα LED, προβολείς ομίχλης, αισθητήρα φωτός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, camera οπισθοπορείας, οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment και πίσω φιμέ τζάμια.

Το VW Polo TSI με τον κινητήρα 110 ίππων είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην κορυφαία έκδοση Style, με τιμή 23.900 ευρώ. Στον εξοπλισμό βρίσκουμε αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, LED matrix φανάρια με αισθητήρα φωτός και δυναμικό έλεγχο, προβολείς ομίχλης με στατικά φώτα στροφής, σύστημα επιτήρησης πεζών και ποδηλάτων, θερμαινόμενο παρμπρίζ, αναδιπλούμενους καθρέπτες, ψηφιακό πίνακα οργάνων, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, sport comfort καθίσματα εμπρός και οθόνη 9,2 ιντσών για το σύστημα infotainment.
 

Χαρακτήρας: «Πολεμικό» το Hyundai i20 N, «κυριλάτο» το VW Polo

Χαρακτήρας: «Πολεμικό» το Hyundai i20 N, «κυριλάτο» το VW Polo

Η διαφορετική φιλοσοφία των 2 μοντέλων είναι έκδηλη στην εξωτερική τους εμφάνιση.
Παραμένοντας πιστό στην παράδοση των hot hatches του παρελθόντος, που είχαν ξεχωριστό look που τα διαφοροποιούσε αρκετά από τις ταπεινές εκδόσεις, το Hyundai i20 N με τους 204 ίππους έχει άκρως επιθετικό σχεδιασμό, που θα μπορούσαμε να πούμε πως φτάνει τα όρια του προκλητικού. Στον εμπρόσθιο πρόβολο βρίσκουμε την κεντρική μάσκα που έχει μεγάλα ανοίγματα, ενώ δίπλα της βρίσκονται οι τονισμένοι αεραγωγοί.
Η... εριστική εμφάνιση συνεχίζεται στο πλάι, με τις σκούρες ζάντες 18 ιντσών και τα side skirts που «τρέχουν» κατά μήκος του αμαξώματος, ενώ πίσω ο μεγάλος διαχύτης χαμηλά και η αεροτομή που δεσπόζει ψηλά και πιέζει το πίσω μέρος με 20 κιλά κάθετης δύναμης, καθιστούν σαφές το γεγονός πως αυτό εδώ δεν είναι ένα απλό Hyundai i20.

Στον αντίποδα, το VW Polo έχει σαφώς πιο «ευγενή» παρουσία που απέχει παρασάγγας από τον Κορεάτη hooligan των δρόμων.
Το μοντέλο δεν προκαλεί αισθητικά, και ως εκ τούτου έχει απήχηση από ένα ευρύ φάσμα αγοραστών. Σχεδιαστικά, έχει «αέρα» μικρομεσαίου, ενώ τα μοντέρνα φανάρια εμπρός και πίσω, με τους νέους προφυλακτήρες, του χαρίζουν «φρέσκια» εμφάνιση που αρέσει στο νεανικό κοινό. Η δυναμική εικόνα ενισχύεται από τους μεγάλους αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα, ενώ πίσω, ο διαχύτης και η μεγάλη εσοχή για τον χώρο της πινακίδας προσθέτουν επιπλέον sport πινελιές.


 

Επιδόσεις: 0-100 χλμ/ώρα σε 6,2 δλ το Hyundai i20 N, 10,4 δλ για το VW Polo

Κάτω από το καπό του Hyundai i20 N βρίσκεται ο τετρακύλινδρος turbo κινητήρας Smartstream 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 204 άλογα και 275 Nm ροπή, ενώ συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με σφικτό, «αγωνιστικό» κούμπωμα. Το μηχανικό σύνολο χαρίζει στο μοντέλο εκρηκτικές επιδόσεις: Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα από στάση «έρχονται» μέσα σε 6,2 δευτερόλεπτα, και η επιτάχυνση σταματά στα 230 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι 7 λίτρα/100 χλμ.

Το χιλιάρι Polo δεν συγκρίνεται στις επιδόσεις με το «καυτό» i20 N, αλλά ο κινητήρας διαθέτει ικανοποιητική ιπποδύναμη. Η ισχύς είναι 110 άλογα, αριθμός αξιοπρεπής, η ροπή 200 Nm (αριθμός που βρίσκαμε σε ατμοσφαιρικά δίλιτρα μοτέρ του παρελθόντος) και η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται μέσα σε 10,4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου να είναι τα 195 χλμ/ώρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επτατάχυτο DSG, χαρίζοντας αστραπιαίες αλλαγές και άνεση στην οδήγηση. Όσο για την κατανάλωση, αυτή είναι αρκετά χαμηλότερη από αυτή του Hyundai, με την εργοστασιακή τιμή να είναι 5,6 λίτρα/100 χλμ.
 

Hyundai i20 N: Σκληροπυρηνικό πυραυλάκι, VW Polo: Ξεκούραση και άνεση

Hyundai i20 N: Σκληροπυρηνικό πυραυλάκι, VW Polo: Ξεκούραση και άνεση

Η διαφορετική φιλοσοφία του κάθε μοντέλου είναι έκδηλη στο εσωτερικό, πριν καν πατήσουμε το κουμπί για να βάλουμε εμπρός τον κινητήρα.
Το κλίμα στο Hyundai i20 N μπορεί να χαρακτηριστεί εμπρηστικό. Τα bucket είναι σφικτά και σου δίνουν σιγουριά πως θα σε κρατούν σταθερό, ανεξαρτήτως των πλευρικών δυνάμεων που θα ασκούνται στις στροφές. Το τιμόνι διαθέτει 2 πλήκτρα «N», με το δεξί να ενεργοποιεί το μαγικό N mode, τον πίνακα οργάνων να αλλάζει εμφάνιση με εντυπωσιακό τρόπο και την εξάτμιση να απελευθερώνει επιπλέον decibel.
Στο δρόμο, η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή. Όσοι αγόρασαν το συγκεκριμένο μοντέλο απλά και μόνο επειδή είναι «το ακριβότερο i20» θα ενοχληθούν, όπως ίσως ενοχληθούν από την φασαριόζικη εξάτμιση που κάνει «σκασίματα», που όμως ακούγονται ως μουσική στα αυτιά των συνειδητοποιημένων και των εραστών των πολεμικών κατασκευών. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μηδενικές, και η ανάρτηση δίνει απόλυτη σιγουριά στον οδηγό, ο οποίος θα έχει συχνά την εντύπωση πως μπορούσε να στρίψει με ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα από όσα είχε στην είσοδο της στροφής.



Το VW Polo θεωρείται ώς ένα από τα πιο ποιοτικά μικρά της αγοράς, και ο οδηγός θα απολαύσει τον μοντέρνο σχεδιασμό και το premium «αέρα» στην καμπίνα. Στο εσωτερικό βρίσκουμε ένα συνδυασμό μαλακών και σκληρών υλικών, που διαθέτουν άψογο φινίρισμα και στιβαρή κατασκευή. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή, και τα sport καθίσματα της έκδοσης Style είναι άνετα.
Όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά, το χαρακτηριστικό γνώρισμα του VW Polo είναι η εξαιρετική στιβαρότητα και το σίγουρο «πάτημα» στο δρόμο. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, η ησυχία στην καμπίνα εντυπωσιακή και η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου. Το τιμόνι δίνει καλή πληροφόρηση στον οδηγό, λείπει όμως ο «fun to drive» χαρακτήρας. Χάρη στο αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, οι αλλαγές γίνονται γρήγορα και χωρίς αναπηδήσεις, κάτι που κάνει το αυτοκίνητο απολαυστικό στη γρήγορη οδήγηση, αλλά και εξαιρετικά πρακτικό σε πιο χαλαρές βόλτες και στην κίνηση στην πόλη.


Εν ολίγοις, το VW Polo στην έκδοση των 110 ίππων είναι ένα ποιοτικό μικρό, με premium «αέρα» και οδηγική συμπεριφορά που παραπέμπει σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας. Η ηχομόνωση είναι εξαιρετική, η ανάρτηση απορροφά τις κακοτεχνίες στο δρόμο και το πλαίσιο είναι στιβαρό. Ο κινητήρας κινεί αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο και έχει χαμηλή κατανάλωση, ενώ η «αύρα» πολυτέλειας και ο πιο «κυριλάτος» χαρακτήρας του Polo θα βγάλουν ασπροπρόσωπους όσους το αγοράσουν.

Από την άλλη πλευρά, το Hyundai i20 N είναι ένας ωμός, σκληροπυρηνικός πύραυλος τσέπης με ιδιαίτερα στοχευμένο κοινό. Κατασκευάστηκε με γνώμονα να κινείται γρήγορα στο N mode, με τον οδηγό να κυνηγά το apex της στροφής απολαμβάνοντας τη σφικτή αίσθηση του μηχανικού σασμάν και την ηχητική πανδαισία της εξάτμισης μέσα σε μία πίστα ή κάποια ορεινή διαδρομή, σηκώνοντας αυθάδικα τον πίσω εσωτερικό τροχό.
Σίγουρα, υπάρχουν τα οδηγικά προφίλ eco και comfort, όπου το αυτοκίνητο γίνεται πιο ήπιο και φιλικό στην καθημερινή χρήση, αλλά ο ιδιοκτήτης στον οποίον απευθύνεται το αυτοκίνητο θα μετρά αντίστροφα μέχρι να έρθει η ώρα να πατήσει το μαγικό κουμπί «N» στο τιμόνι. Και ας είναι η ανάρτηση σφικτή.


Με 23.900 παίρνεις πλούσιο VW Polo TSI 110PS, με 25.900 Hyundai i20N με 204 άλογα!
Με «πολεμική» εμφάνιση το i20N, με premium «αέρα» το Polo.
6,2 δευτερόλεπτα το 0-100 το i20N, 10,4 το Polo.
Αν θες να στρίβεις «τέρμα» όλη μέρα, πάρε i20N. Αν θες ξεκούραση, άνεση και DSG, πάρε Polo.
Τι πιστεύεις; Είναι το Polo πολύ ακριβό για τα άλογα του, ή το i20N πολύ φτηνό;
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »