autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

3008 vs Q3. SUV απο τζάκι

8/2/2018

Εφτασε η Peugeot στο σημείο να προκαλεί την Audi; Μπορεί το 3008, το Suv της Peugeot να τοποθετηθεί στην premium κατηγορία; Μια σύγκριση με το Audi Q3 θα μας δώσει απαντήσεις.

Το δεύτερης γενιάς 3008 άλλαξε ριζικά και από πολυμορφικό έγινε ένα κανονικό SUV με premium χαρακτηριστικά τόσο σε σχεδίαση όσο και σε ποιότητα. `Εχει ψηφισθεί άλλωστε ως το καλύτερο αυτοκίνητο για το 2017 και μπορεί άξια να τα βάλει με το Q3 το οποίο έχει αρκετά χρόνια στην αγορά και αναμένεται ο αντικαταστάτης του.


Σχεδίαση: Τραβάει τα βλέμματα το 3008σικ το Q3


Το Q3 με μήκος 4385 χλστ. Είναι ελαφρώς μικρότερο από το Peugeot και έχει σικάτη σχεδίαση με απαλές γραμμές και δημιουργεί ένα αρμονικό σχήμα από όποια μεριά και να το κοιτάξεις. Το Peugeot από την άλλη είναι εντυπωσιακό λόγω μεγάλου μεγέθους και της κορυφαίας απόστασης από το έδαφος των 219 χλστ. Η κυψελωτή μάσκα σε συνδυασμό με τα δυναμικής σχεδίασης φανάρια δημιουργούν μια εντυπωσιακή και πλήρως αποδεκτή εικόνα. Στο ίδιο στυλ κινείται και η σχεδίαση του πίσω μέρους  με τα 3πλά φώτα LED να κλέβουν τις εντυπώσεις.

Εσωτερικό: Από άλλο πλανήτη το 3008

Τόσο ο Γάλλος όσο και ο Γερμανός έχουν επενδύσει πολλά στην ποιότητα της κατασκευής, με αυτή του 3008 να πλησιάζει τα premium επίπεδα του Q3, τόσο από πλευράς υλικών, όσο και συναρμογής-φινιρίσματος. Το Q3 έχει πιο μίνιμαλ λογική με λιτή εικόνα, που δεν κρύβει τα χρονάκια της, όταν το 3008 εντυπωσιάζει με στοιχεία όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οθόνης αφής και τα κουμπιά αεροπορικού τύπου στην κονσόλα. Αυτό που ίσως ενοχλήσει στο 3008 ξενίζει το φαρδύ τούνελ ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό.
 
Χώροι: Το μεγαλύτερο 3008 τα καταφέρνει καλύτερα 


Σε ότι αφορά του εσωτερικούς χώρους, το 3008 προσφέρει αρκετό πλάτος και ύψος, αλλά προσφέροντας 520 λτ. χώρο αποσκευών προσφέρει μικρότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω. Αντίθετα το μικρότερο σε διαστάσεις και μεταξόνιο Q3 προσφέρει αρκετά μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα, με τον χώρο αποσκευών να υπολείπεται όμως 60 λτ. έναντι του 3008. Και στα δύο όμως μοντέλα το σχήμα είναι κανονικό και άριστα εκμεταλλεύσιμο.
 
Κινητήρες-Επιδόσεις: Πολλές επιλογές και τετρακίνηση στο Q3, με Grip Control το 3008

H γκάμα Q3 αποτελείται από turbo κινητήρες. Στη βάση των βενζινοκινητήρων είναι ένας 1.400άρης TFSI με 125 ή 150 ίππους (με σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλινδρων) και ένα 2λιτρο TFSI σύνολο με 180 και 220 ίππους. Στα diesel υπάρχει ένας 2λιτρος TDI με 150 ή 184 ίππους. Σε κάποιες εκδόσεις προσφέρεται κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και τετρακίνηση quattro.
 
Η γκάμα επίσης turbo βενζινοκινητήρων του 3008 αποτελείται από ένα 3κύλινδρο 1,2 PureTech σύνολο 130 ίππων και ένα 1,6 THP 165 ίππων. Στα diesel έχουμε ένα σύνολο 1,6 λτ. με 100 ή 120 ίππους, καθώς και ένα 2λιτρο με 150 ή 180 ίππους. Εκτός από το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, προσφέρεται και κλασικό αυτόματο EAT6. Καμία έκδοση δεν προσφέρει τετρακίνηση και αντ αυτής υπάρχει σύστημα Advanced Grip Control. Στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις, το Q3 είναι πιο γρήγορο, αλλά το 3008 πιο οικονομικό σε κατανάλωση.
 
Στο δρόμο: Κορυφαία αίσθηση μικρομεσαίου το Q3, διττό χαρακτήρα το 3008
Παρά το ύψος του και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το 3008 εμφανίζεται ιδιαίτερα πειστικό στο δρόμο. Στρίβει χωρίς μεγάλες κλίσεις  και κρατώντας δυναμικά. Η σφιχτή ανάρτηση θα ταράξει λίγο τους επιβάτες πάνω από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, αλλά σαν γνήσιος Γάλλος η άνεση που προσφέρει είναι καλή και το επίπεδο θορύβου χαμηλό. Με 219 χλστ. από το έδαφος, το Advanced Grip Control (5 προγράμματα λειτουργίας για κίνηση σε σαθρά εδάφη σε συνεργασία με το ESP) και τα ελαστικά λάσπης-χιονιού, το 3008 έχει ξεκάθαρα διττό χαρακτήρα.
 
Από την άλλη, η ποιότητα κύλισης του Q3 δεν έχει αντίπαλο, ενώ είναι ουδέτερο στην άσφαλτο με αίσθηση, που θυμίζει A3. Η κλίση είναι συγκρατημένη και το μπροστινό σύστημα ιδιαίτερα ακριβές. H τετρακίνηση κάνει τη διαφορά στην βρεγμένη άσφαλτο, αλλά τα νορμάλ ελαστικά δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για εκτός δρόμου περιπέτειες.

Συμπέρασμα:


Το Q3 με μήκος 4385 χλστ. Είναι ελαφρώς μικρότερο από το Peugeot και έχει σικάτη σχεδίαση με απαλές γραμμές και δημιουργεί ένα αρμονικό σχήμα από όποια μεριά και να το κοιτάξεις. Το Peugeot από την άλλη είναι εντυπωσιακό λόγω μεγάλου μεγέθους και της κορυφαίας απόστασης από το έδαφος των 219 χλστ. Η κυψελωτή μάσκα σε συνδυασμό με τα δυναμικής σχεδίασης φανάρια δημιουργούν μια εντυπωσιακή και πλήρως αποδεκτή εικόνα. Στο ίδιο στυλ κινείται και η σχεδίαση του πίσω μέρους  με τα 3πλά φώτα LED να κλέβουν τις εντυπώσεις
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις