autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

6 crossovers που έχουν κάτι μοναδικό

14/2/2018

Παρουσιάζουμε 6 crossovers που έχουν το κάτι παραπάνω. Δείτε και συγκρίνετε μεταξύ των καλύτερων της κατηγορίας και αποφασίστε ποιο σας ταιριάζει περισσότερο.

Η τάση των crossover δεν δείχνει να είναι μία μόδα που ήρθε για να φύγει. Μάλλον αυτή η τάση έχει πολλά να προσφέρει και οι αυτοκινητοβιομηχανίες το ξέρουν καλύτερα από όλους. Σας παρουσιάζουμε 6 crossover που αξίζουν την προσοχή σας, το κάθε ένα για τον δικό του λόγο.


Citroen C3 Aircross: Μοναδικό head up display
Με το C3 Aircross συνεχίζεται το μοτίβο των φρέσκων μοντέλων της Citroen, με τα ψηλά τοποθετημένα φώτα ημέρας και το χαρακτηριστικό μπροστινό μέρος. Από το πλάι, το νέο μοντέλο, δείχνει στοιχεία από πολυμορφικό αμάξωμα και αφήνει υποσχέσεις για μεγάλους χώρους επιβατών και αποσκευών. Η τεχνολογία που το συνοδεύει είναι εν μέρει γνωστή, τουλάχιστον σε ότι έχει να κάνει με τον έλεγχο της μετάδοσης. Το σύστημα Grip Control με τα τέσσερα προγράμματα λειτουργίας που προσαρμόζουν τη μετάδοση της κίνησης (στους εμπρός τροχούς) ανάλογα με τις συνθήκες του εδάφους (χιόνι- πάγο, σαθρό χώμα, κ.λπ.) δίνει ένα πλεονέκτημα στο μοντέλο της Citroen που θεωρητικά το κάνει ικανότερο για την εκτός δρόμου κίνηση. Από εκεί και πέρα, το σύστημα προβολής πληροφοριών στο παρμπρίζ μπροστά στον οδηγό (Head Up Display) είναι ένα δείγμα εφαρμογής υψηλής τεχνολογίας στο μοντέλο που έχει και αρκετά καλή γκάμα κινητήρων/ απόδοσης για να καλύπτει κάθε ανάγκη.
 

Nissan Juke: 218 άλογα μαζί με τετρακίνηση
Η ξεχωριστή αισθητική του Nissan Juke και οι εκδόσεις με την τετρακίνηση, είναι τα στοιχεία που διαφοροποιούν το μοντέλο, παρά το γεγονός πως έχει ήδη 7 χρόνια στην αγορά (με ένα περιορισμένης έκτασης face lift το 2014). Το Juke κερδίζει τις εντυπώσεις με τους διακόπτες «διπλής» χρήσης στην κεντρική κονσόλα και το «τούνελ» ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα που θυμίζει ντεπόζιτο μοτοσικλέτας. Οι turbo κινητήρες, βενζίνης και diesel, συνθέτουν μια πολύ αξιόλογη γκάμα δίνοντας πολλές επιλογές αγοράς, στην κορυφή της οποίας από την άποψη της απόδοσης βρίσκουμε την έκδοση με τον 1.600άρη Turbo που με τις φροντίδες της NISMO έχει φτάσει τους 218 ίππους. Σε αυτή την έκδοση, υπάρχει και αντίστοιχη τετρακίνητη για όσους θέλουν να συνδυάσουν sport ύφος με αμάξωμα crossover.


Opel Crossland Χ: Γεμάτο τεχνολογίες, πραγματικό φρούριο
 Το crossover της Opel τοποθετείται στη γκάμα των μοντέλων λίγο πιο κάτω από το Mokka Χ σε ότι έχει να κάνει με τις διαστάσεις. Η πλούσια γκάμα απόδοσης και κινητήρων, diesel και βενζίνης, είναι στα χαρακτηριστικά του μοντέλου που έχει εξελιχθεί από κοινού με τον Όμιλο PSA. Αυτό ισχύει και για τον εξοπλισμό του μοντέλου που γίνεται ακόμα πιο πλούσιος με την εφαρμογή των στοιχείων εξοπλισμού της Opel, όπως είναι τα προσαρμοζόμενα φώτα εμπρός. Στοιχείο διαφοροποίησης επίσης, θα είναι και η μελλοντική έκδοση με καύσιμο υγραέριο, στο Crossland X που σε πρώτη τουλάχιστον φάση θα είναι μόνο προσθιοκίνητο. Το σύστημα αναγνώρισης της κόπωσης του οδηγού, μαζί με τα συστήματα αναγνώρισης σύγκρουσης και του αυτόματου φρεναρίσματος όταν προκύψει ανάγκη, είναι στοιχεία που κάνουν το Crossland X να ξεχωρίζει σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια των επιβατών.


Peugeot 2008: Μοναδική καμπίνα και οικονομία
Οι διαστάσεις του και η εκμετάλλευση των διαθέσιμων χώρων στην καμπίνα είναι τα στοιχεία που έχουν κάνει το 2008 ξεχωριστό αλλά και σημείο αναφοράς στην κατηγορία την οποία ουσιαστικά μας παρουσίασε, μαζί με το έτερο Γαλλικό μοντέλο. Οι ικανοί κινητήρες 1,2 λίτρων βενζίνης και 1,6 λίτρων diesel, προσφέρουν τη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών από την άποψη της απόδοσης. Το 2008 που παραμένει σχεδιαστικά «φρέσκο» ειδικά στην καμπίνα, με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι και τα «ανάποδα» όργανα στον πίνακα, είναι αναμφίβολα ένας δυνατός παίκτης στην κατηγορία, παρά τα 4 χρόνια που βρίσκεται στην αγορά. Τα μαύρα πλαστικά πάνω από τους τροχούς και οι ράγες οροφής, έχουν γίνει σήμα κατατεθέν για το μοντέλο της Peugeot.  
 

Renault Captur: Ανεναωμένο με πλούσια γκάμα
Προβάλλοντας τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου που είναι ταυτόχρονα άνετο αλλά και μαζεμένο σε διαστάσεις, το Captur στην ανανέωσή του δέχθηκε  επεμβάσεις στο μπροστινό μέρος κυρίως, όπου τα νέα full LED φώτα, η μάσκα, το καπό και τα φώτα ημέρας LED σε σχήμα C παραπέμπουν πλέον στο μεγαλύτερο Kadjar. Το Captur προέβαλλε την ευελιξία στη διαμόρφωση της καμπίνας ως συγκριτικό πλεονέκτημα. Η άνεση από την ανάρτηση αλλά και η αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου, είναι κάποια από τα στοιχεία που κάνουν το Captur να διακρίνεται στην κατηγορία. Επιπλέον, το ότι διατίθεται με βενζινοκινητήρα TCe 0,9 λίτρων και 90 ίππων, αλλά και έναν πετρελαιοκινητήρα 1,5dCi 110 ίππων είναι ένα ακόμα στοιχείο που κάνει το Captur να ξεχωρίζει. 


Toyota C-HR: Υβριδική τετρακίνηση
Οι εκδόσεις με την τετρακίνηση είναι σίγουρα ένα από τα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει, μια και δεν είναι πολλά τα crossover που δίνουν αυτή την επιλογή. Αυτό που είναι όμως πραγματικά μοναδικό στην κατηγορία, είναι η υβριδική έκδοση, που ναι μεν έχει μεγάλης χωρητικότητας κινητήρα βενζίνης για τα δεδομένα της κατηγορίας (1,8 λίτρα), έχει όμως δε τα γνωστά πλεονεκτήματα. Η απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας χάρη στα 86 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο και η καθημερινή κυκλοφορία στο κέντρο, είναι δύο από αυτά. Η ευρυχωρία της καμπίνας και η σχεδίαση του Toyota C-HR είναι ακόμα δύο στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει. Για όσους επιμένουν παραδοσιακά, το Ιαπωνικό μοντέλο διατίθεται και με μικρό βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων που αποδίδει 116 ίππους.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις