Βάζουμε στην αρένα 3 μικρά SUV με άκρως νεανική σχεδίαση, που στοιχίζουν κάτω από 20.000 ευρώ και το καθένα έχει το δικό του μοναδικό χαρακτήρα. Nissan Juke, Kia Stonic και Citroen C3 Aircross «ξεγυμνώνονται» σε μια μάχη για τα μάτια σου μόνο!
Με την κατηγορία των μικρών SUV να κερδίζει συνεχώς κόσμο, οι προτάσεις που παρουσιάζουν οι εταιρίες είναι πολλές και για όλα τα πορτοφόλια. Εμείς επιλέγουμε 3 νεανικά σχεδιαστικά μοντέλα, ικανά να καλύψουν τις περισσότερες ανάγκες του αγοραστή και ταυτόχρονα να προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις χάρη στους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες. Τα SUV που διαλέξαμε είναι το Citroen C3 Aircross με τον 1.200αρη Puretech κινητήρα των 110 ίππων, το Nissan Juke με τον 1.0 DIG-T των 114 ίππων και το Kia Stonic με το ήπια υβριδικό σύνολο των 100 ίππων, που αποτελείται από ένα κινητήρα 1.000 κυβικών εκατοστών και μια 48V μπαταρία.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Τιμή από (ευρώ) |
---|---|
Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS (Energy) | 18.700 |
Kia Stonic 1,0 T-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid (Inmotion) | 17.490 |
Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS (Feel Pack) | 19.500 |
Το εσωτερικό του νέου Kia Stonic είναι πλούσια εξοπλισμένο, ακόμα και στη βασική έκδοση «GL Inmotion». Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μία οθόνη 8 ιντσών, ενώ στον πίνακα οργάνων βρίσκουμε μία οθόνη 4,2 ιντσών. Ο σχεδιασμός είναι μοντέρνος και οι επενδύσεις ποιοτικές. Η καμπίνα του Nissan Juke αποπνέει μία αύρα ποιότητας, η οποία προέρχεται από τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα. Το τιμόνι έχει sport χαρακτήρα και είναι flat bottomed. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει συστήματα όπως αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, αυτόματοι προβολείς και άλλα, όμως δεν έχει οθόνη αφής, κάτι δυσκολοχώνευτο εν έτει 2022. Αρκέτα μοντέρνα είναι και η εργονομική καμπίνα του Citroen C3 Aircross, που έχει εξελιχθεί με γνώμονα την άνεση των επιβατών, ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη 7 ιντσών που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό (προαιρετικά 9 ιντσών). Αν και σχετικά σκληρά τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί έχουν άψογη συναρμογή και καλό φινίρισμα.Τα εσωτερικά και τον 3 μοντέλων στις αρχικές εκδόσεις με τους turbo κινητήρες ικανοποιούν τις ανάγκες των καταναλωτών, με το Citroen C3 Aircross να είναι ελαφρώς πιο πλούσιο.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Πλάτος πίσω (εκατοστά) | Γόνατα πίσω (εκατοστά) | Κεφάλια πίσω (εκατοστά) | Χώρος αποσκευών (λίτρα) |
---|---|---|---|---|
Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS (Energy) | 127 | 13,8 | 1,5 | 422 |
Kia Stonic 1,0 T-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid (Inmotion) | 134 | 8,8 | 3,2 | 352 |
Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS (Feel Pack) | 132 | 10,1 | 4,4 | 410-520 |
Μπορεί μέχρι στιγμής να έχουμε δει ότι τα τρία μοντέλα της μικρής SUV κατηγορίας διαφέρουν στα σημεία, αλλά έχουν σημείο επαφής τους 3κίλυνδρους turbo κινητήρες τους. Ο πιο δυνατός είναι του Nissan Juke με 114 ίππους, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 6,8 λτ/100 χλμ. Στον τομέα των επιδόσεων, το μοντέλο χρειάζεται 10,7 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα, και η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ/ώρα. Ομως αυτός με τις πιο δυναμικές ρεπρίζ είναι ο γνώριμος turbo τρικύλινδρος κινητήρας PureTech 1200 κυβικών , που βρίσκεται κάτω από το καπό του Citroen κι αποδίδει 110 ίππους, ενώ συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση «έρχονται» σε 10,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 188 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι 6,6 λτ/100 χλμ. Το Kia Stonic από την άλλη μέρια ότι χάνει από επιδόσεις, το κερδίζει σε οικονομία χάρη στο ήπια υβριδικό 48βολτο σύστημα του. Ετσι για το 0-100χλμ/ώρα χρειάζεται 11,1 δλ, με την τελική του ταχύτητα να είναι τα 183χλμ/ώρα και τη μέση κατανάλωση να περιορίζεται στα 6,1 λτ/100χλμ.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | 0-100χλμ/ώρα (δλ) | 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) | 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) | Κατανάλωση (λτ/100 χλμ) |
---|---|---|---|---|
Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS (Energy) | 10,7 | 8,2/11,5 | 12,7/17,0 | 6,8 |
Kia Stonic 1,0 T-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid (Inmotion) | 11,1 | 8,9/11,6 | 12,9/17,5 | 6,1 |
Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS (Feel Pack) | 10,9 | 7,9/10,7 | 12,1/17,8 | 6,6 |
Ποιο κερδίζει? Το καθένα στο τομέα που είναι προσανατολισμένο και έχει το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα.
Tο Kia Stonic με το ήπιο υβριδικό σύστημα είναι το πιο οικονομικό σε κόστος απόκτησης και κατανάλωσης. Συγκεκριμένα το βασικό εξοπλιστικό πακέτο Inmotion ξεκινάει από τις 17.490 ευρώ, ενώ η πιο πλούσια Optimum από τα 18.490 ευρώ, τιμή πιο χαμηλή από τις βασικές εκδόσεις των ανταγωνιστών. Ταυτόχρονα έχει την μικρότερη κατανάλωση και 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
Το Nissan Juke είναι ιδανικό για κάποιον που αναζητάει πιο «παιχνιδιάρικο» χαρακτήρα στο αυτοκίνητο, με τις αρετές ενός μικρού SUV. Η ανάρτηση είναι όσο σφικτή χρειάζεται για να κινηθεί σβέλτα και ταυτόχρονα να απορροφήσει έντεχνα τις κακοτεχνίες της ασφάλτου, o κινητήρας του είναι ροπάτος, γεμίζοντας ομαλά και άμεσα όλες τις ταχύτητες, ενώ διαθέτει τα πιο ισχυρά φρένα της κατηγορίας. H βασική έκδοση Energy του ιαπωνικού μοντέλου στοιχίζει 18.700 ευρώ.
Tέλος το Citroen C3 Aircross θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς στο τομέα της άνεσης, θα γλυκάνει με τον πλούσιο εξοπλισμό της βασικής έκδοσης Feel Pack και τον ισχυρό κινητήρα που προσφέρει εντυπωσιακές ρεπρίζ, αλλά θα χάσει λίγο έδαφος λόγω της τιμή του στα 19.500 ευρώ.
Αντιμέτωπα τρία νεανικά μικρά SUV κάτω των 20.000 ευρώ!
Όλα υπερτερούν σε συγκεκριμένους τομείς!
Το Juke είναι το πιο «διασκεδαστικό», το Stonic το πιο οικονομικό και το C3 το πιο άνετο!
Εσυ τι τύπος είσαι? Θα θυσίαζες την δυναμική συμπεριφορά για περισσότερο άνεση ή θα επέλεγες οικονομία?
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr