Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Citroen C3 Aircross Vs Kia Stonic Vs Nissan Juke

Citroen C3 Aircross Vs Kia Stonic Vs Nissan Juke

Διαβάστηκε από 25890 αναγνώστες - 7/1/2022

Βάζουμε στην αρένα 3 μικρά SUV με άκρως νεανική σχεδίαση, που στοιχίζουν κάτω από 20.000 ευρώ και το καθένα έχει το δικό του μοναδικό χαρακτήρα. Nissan Juke, Kia Stonic και Citroen C3 Aircross «ξεγυμνώνονται» σε μια μάχη για τα μάτια σου μόνο!

Με την κατηγορία των μικρών SUV να κερδίζει συνεχώς κόσμο, οι προτάσεις που παρουσιάζουν οι εταιρίες είναι πολλές και για όλα τα πορτοφόλια. Εμείς επιλέγουμε 3 νεανικά σχεδιαστικά μοντέλα, ικανά να καλύψουν τις περισσότερες ανάγκες του αγοραστή και ταυτόχρονα να προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις χάρη στους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες. Τα SUV που διαλέξαμε είναι το Citroen C3 Aircross με τον 1.200αρη Puretech κινητήρα των 110 ίππων, το Nissan Juke με τον 1.0 DIG-T των 114 ίππων και το Kia Stonic με το ήπια υβριδικό σύνολο των 100 ίππων, που αποτελείται από ένα κινητήρα 1.000 κυβικών εκατοστών και μια 48V μπαταρία.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή από (ευρώ)
   
Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS (Energy) 18.700
Kia Stonic 1,0 T-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid (Inmotion) 17.490
Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS (Feel Pack) 19.500
 

Το Juke κερδίζει εύκολα στο τομέα της σχεδίασης

Μπορεί και τα 3 μοντέλα να έχουν την πιο ξεχωριστή και νεανική σχεδίαση στην κατηγορία τους αλλά το Nissan υπερισχύει στη μάχη των βλεμμάτων. Το Nissan Juke έχει εντυπωσιακό εξωτερικό, το οποίο διατηρεί τα στοιχεία της 1ης γενιάς, όπως οι καμπύλες, που πλέον συνδυάζονται με περισσότερες ακμές, καθώς και το πίσω μέρος που παραπέμπει σε coupe. Μπροστά κυριαρχεί η μάσκα «V-Motion», εκατέρωθεν της οποίας βρίσκονται τα διαιρούμενα φωτιστικά σώματα. Το Kia Stonic χαρακτηρίζεται από τα ανασχεδιασμένα LED φωτιστικά σώματα και τη νέα μάσκα που χαρίζουν δυναμισμό στον πρόβολο, ενώ η εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 20 διαφορετικές διχρωμίες για το αμάξωμα, τονίζοντας την μοντέρνα φιλοσοφία σχεδίασης. Ο εκτός δρόμου χαρακτήρας ενισχύεται από τα μαύρα πλαστικά που βρίσκονται χαμηλά, περιμετρικά στο αμάξωμα.Τέλος το Citroen C3 Aircross, το ψηλότερο στο συγκριτικό, διαθέτει περισσότερες ακμές στο σχέδιό του. Στον εμπρόσθιο πρόβολο κυριαρχούν τα διπλά φανάρια τεχνολογίας LED, που πλέον είναι μακρόστενα και ενώνονται με την γρίλια, η οποία ακολουθεί το σχήμα του εμβλήματος της εταιρείας
 

Εσωτερικό: Πιο πλούσιο το Citroen, ικανοποιούν όλες τις ανάγκες τα μοντέλα

Εσωτερικό: Πιο πλούσιο το Citroen, ικανοποιούν όλες τις ανάγκες τα μοντέλα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το εσωτερικό του νέου Kia Stonic είναι πλούσια εξοπλισμένο, ακόμα και στη βασική έκδοση «GL Inmotion». Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μία οθόνη 8 ιντσών, ενώ στον πίνακα οργάνων βρίσκουμε μία οθόνη 4,2 ιντσών. Ο σχεδιασμός είναι μοντέρνος και οι επενδύσεις ποιοτικές. Η καμπίνα του Nissan Juke αποπνέει μία αύρα ποιότητας, η οποία προέρχεται από τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα. Το τιμόνι έχει sport χαρακτήρα και είναι flat bottomed. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει συστήματα όπως αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, αυτόματοι προβολείς και άλλα, όμως δεν έχει οθόνη αφής, κάτι δυσκολοχώνευτο εν έτει 2022. Αρκέτα μοντέρνα είναι και η εργονομική καμπίνα του Citroen C3 Aircross, που έχει εξελιχθεί με γνώμονα την άνεση των επιβατών, ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη 7 ιντσών που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό (προαιρετικά 9 ιντσών). Αν και σχετικά σκληρά τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί έχουν άψογη συναρμογή και καλό φινίρισμα.Τα εσωτερικά και τον 3 μοντέλων στις αρχικές εκδόσεις με τους turbo κινητήρες ικανοποιούν τις ανάγκες των καταναλωτών, με το Citroen C3 Aircross να είναι ελαφρώς πιο πλούσιο.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Πλάτος πίσω (εκατοστά) Γόνατα πίσω (εκατοστά) Κεφάλια πίσω (εκατοστά) Χώρος αποσκευών (λίτρα)
         
Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS (Energy) 127 13,8 1,5 422
Kia Stonic 1,0 T-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid (Inmotion) 134 8,8 3,2 352
Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS (Feel Pack) 132 10,1 4,4 410-520
 

Χώροι: Μέχρι 520 λτ πορτμπαγκάζ το C3, παίρνει άνετα πίσω 3 άτομα το Stonic, εντυπωσιακός ο χώρος για το γόνατα στο Juke


Το Nissan Juke έχει αυξημένες διαστάσεις και μεταξόνιο, και ως εκ τούτου η ευρυχωρία στην καμπίνα είναι βελτιωμένη. Αποτέλεσμα της αύξησης είναι τα 138 διαθέσιμα εκατοστά πλάτους εμπρός. Για τους πίσω επιβάτες, το πλάτος είναι 127 εκατοστά, με τον αέρα για τα γόνατα να φτάνει τα 13,8 εκατοστά, το μεγαλύτερο μεταξύ των μοντέλων. Ο χώρος αποσκευών είναι 2 επιπέδων, αγγίζει τα 422 λίτρα και είναι πρακτικός, χάρη στο μεγάλο άνοιγμα και το αυξημένο πλάτος φόρτωσης. Το Citroen C3 Aircross μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 επιβάτες, και ο χώρος για τα κεφάλια είναι εξαιρετικός. Αναλόγως τη θέση του πίσω καθίσματος, ο χώρος αποσκευών μπορεί να κυμανθεί από 410 έως 520 λίτρα, κάνοντας το ένα από τα πιο ευρύχωρα σε ολόκληρη την κατηγορία των μικρών SUV. Εκτός αυτού, στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου βρίσκουμε έξυπνα τοποθετημένες θήκες, και το διαθέσιμο πλάτος είναι 136 εκατοστά. Στο πίσω μέρος, το πλάτος είναι 132 εκατοστά, με αυτό που ξεχωρίζει να είναι ο χώρος για το κεφάλι που αγγίζει τα 4,4 εκατοστά, κερδίζοντας κατά κράτος σε αυτό το τομέα τους αντιπάλους του. Με το Kia Stonic θα ταξιδέψουν με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών είναι 352 λίτρα. Όσον αφορά το πλάτος της καμπίνας εμπρός, αυτό είναι 138 εκατοστά, ενώ πίσω 134 εκατοστά, το πιο μεγάλο στο συγκριτικό. Ο χώρος για τα γόνατα είναι ο πιο μικρός του συγκριτικού αγγίζοντας τα 8,8 εκατοστά και ο αέρας για το κεφάλι τα 3,2 εκατοστά.

Κινητήρας: O πιο ισχυρός του Juke, τα καλύτερα ρεπρίζ το C3, το Stonic την λιγότερη κατανάλωση

Κινητήρας: O πιο ισχυρός του Juke, τα καλύτερα ρεπρίζ το C3, το Stonic την λιγότερη κατανάλωση
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μπορεί μέχρι στιγμής να έχουμε δει ότι τα τρία μοντέλα της μικρής SUV κατηγορίας διαφέρουν στα σημεία, αλλά έχουν σημείο επαφής τους 3κίλυνδρους turbo κινητήρες τους. Ο πιο δυνατός είναι του Nissan Juke με 114 ίππους, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 6,8 λτ/100 χλμ. Στον τομέα των επιδόσεων, το μοντέλο χρειάζεται 10,7 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα, και η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ/ώρα. Ομως αυτός με τις πιο δυναμικές ρεπρίζ είναι ο γνώριμος turbo τρικύλινδρος κινητήρας PureTech 1200 κυβικών , που βρίσκεται κάτω από το καπό του Citroen κι αποδίδει 110 ίππους, ενώ συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση «έρχονται» σε 10,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 188 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι 6,6 λτ/100 χλμ. Το Kia Stonic από την άλλη μέρια ότι χάνει από επιδόσεις, το κερδίζει σε οικονομία χάρη στο ήπια υβριδικό 48βολτο σύστημα του. Ετσι για το 0-100χλμ/ώρα χρειάζεται 11,1 δλ, με την τελική του ταχύτητα να είναι τα 183χλμ/ώρα και τη μέση κατανάλωση να περιορίζεται στα 6,1 λτ/100χλμ.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος 0-100χλμ/ώρα (δλ) 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) Κατανάλωση (λτ/100 χλμ)
         
Nissan Juke 1,0 DIG-T 114 PS (Energy) 10,7 8,2/11,5 12,7/17,0 6,8
Kia Stonic 1,0 T-GDi 100 PS iMT 48V Hybrid (Inmotion) 11,1 8,9/11,6 12,9/17,5 6,1
Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS (Feel Pack) 10,9 7,9/10,7 12,1/17,8 6,6
 

Δρόμος: Fun to Drive το Nissan, κάνει χαλί το δρόμο το Citroen, sport αίσθηση το Kia


Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι το Citroen C3 Aircross είναι ο άρχοντας της άνεσης. Η γαλλική εταιρία έχει εξελίξει την ανάρτηση του μοντέλου δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση των επιβατών. Έτσι, οι ανωμαλίες του δρόμου απορροφούνται υποδειγματικά, ενώ, όπως είναι αναμενόμενο, όταν το αυτοκίνητο κινείται υπό πίεση σε πιο «σφικτές» διαδρομές, εμφανίζονται κλίσεις. Τέλος, το σύστημα διεύθυνσης είναι ελαφρύ, χωρίς όμως να στερείται πληροφόρησης. Στον αντίποδα το Το Kia Stonic «κρύβει» το ύψος του και έχει sport αίσθηση οδήγησης που αρμόζει περισσότερο σε συμβατικό επιβατικό, παρά σε μικρό SUV. Η ανάρτηση είναι σφικτή, ενώ το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα αφήνουν θετικές εντυπώσεις, όχι μόνο στην πόλη αλλά και στην κίνηση με υψηλότερες ταχύτητες. Παράλληλα, η ποιότητα κύλισης είναι καλή, ανώτερη από το μέσο όρο της κατηγορίας. Όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά του Nissan Juke, το αυτοκίνητο ξεχωρίζει για τα ισχυρά φρένα, που τοποθετούν το μοντέλο στην κορυφή της κατηγορίας, αφού ακινητοποιούν το όχημα από 100 χλμ./ώρα μέσα σε 35,2 μέτρα. Η ανάρτηση είναι άνετη, χωρίς όμως να κάνει το αμάξωμα να παίρνει έντονες κλίσεις κατά τη γρήγορη οδήγηση, δίνοντας στο μικρό SUV fun to drive χαρακτήρα.
 

Juke για την διασκέδαση, Stonic για την οικονομία, C3 Aircross για την άνεση

Juke για την διασκέδαση, Stonic για την οικονομία, C3 Aircross για την άνεση

Ποιο κερδίζει? Το καθένα στο τομέα που είναι προσανατολισμένο και έχει το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα.

Tο Kia Stonic με το ήπιο υβριδικό σύστημα είναι το πιο οικονομικό σε κόστος απόκτησης και κατανάλωσης. Συγκεκριμένα το βασικό εξοπλιστικό πακέτο Inmotion ξεκινάει από τις 17.490 ευρώ, ενώ η πιο πλούσια Optimum από τα 18.490 ευρώ, τιμή πιο χαμηλή από τις βασικές εκδόσεις των ανταγωνιστών. Ταυτόχρονα έχει την μικρότερη κατανάλωση και 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Το Nissan Juke είναι ιδανικό για κάποιον που αναζητάει πιο «παιχνιδιάρικο» χαρακτήρα στο αυτοκίνητο, με τις αρετές ενός μικρού SUV. Η ανάρτηση είναι όσο σφικτή χρειάζεται για να κινηθεί σβέλτα και ταυτόχρονα να απορροφήσει έντεχνα τις κακοτεχνίες της ασφάλτου, o κινητήρας του είναι ροπάτος, γεμίζοντας ομαλά και άμεσα όλες τις ταχύτητες, ενώ διαθέτει τα πιο ισχυρά φρένα της κατηγορίας. H βασική έκδοση Energy του ιαπωνικού μοντέλου στοιχίζει 18.700 ευρώ.

Tέλος το Citroen C3 Aircross θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς στο τομέα της άνεσης, θα γλυκάνει με τον πλούσιο εξοπλισμό της βασικής έκδοσης Feel Pack και τον ισχυρό κινητήρα που προσφέρει εντυπωσιακές ρεπρίζ, αλλά θα χάσει λίγο έδαφος λόγω της τιμή του στα 19.500 ευρώ.

Αντιμέτωπα τρία νεανικά μικρά SUV κάτω των 20.000 ευρώ!
Όλα υπερτερούν σε συγκεκριμένους τομείς!
Το Juke είναι το πιο «διασκεδαστικό», το Stonic το πιο οικονομικό και το C3 το πιο άνετο!
Εσυ τι τύπος είσαι? Θα θυσίαζες την δυναμική συμπεριφορά για περισσότερο άνεση ή θα επέλεγες οικονομία?



 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε