2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Citroen C3 diesel VS Renault Clio diesel με βαθμολογίες: Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 21517 αναγνώστες - 15/2/2023
Τι βαθμό θα πάρουν τα πετρελαιοκίνητα Citroen C3 και Renault Clio όσον αφορά στην κατανάλωση στην πόλη και στο ταξίδι, στην ευρυχωρία της καμπίνας, στις επιδόσεις και στις εγγυήσεις;
Μάρκα/Μοντέλο | Citroen C3 | Renault Clio | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 6,9 | 6 | ||||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 3,5 | 3,2 | ||||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,8 | 5 | ||||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 1200 | 1219 | ||||||
Κατανάλωση | 77% | 90% | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 6,5 | 9,6 | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 1,8 | 2,1 | ||||||
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,33 | 1,26 | ||||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 300 | 366 | ||||||
Χώροι | 68% | 81% | ||||||
Είδος | Diesel | Diesel | ||||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1499 | 1461 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 100 | ||||||
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 250 | 260 | ||||||
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,18 | 10,88 | ||||||
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 13,6 | 11,2 | ||||||
Κινητήρας - Επιδόσεις | 60% | 72% | ||||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 5 | ||||||
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | 12 | ||||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | 3 | ||||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | 90% | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||||
Μήκος (μέτρα) | 4 | 4,05 | ||||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,83 | 1,8 | ||||||
Ύψος (μέτρα) | 1,47 | 1,44 | ||||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,54 | 2,58 | ||||||
Ρεζεβουάρ (λίτρα) | 42 | 39 | ||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1165 | 1248 | ||||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||||
Κυβικά εκατοστά | 1499 | 1461 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 100 | ||||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 3500 | 3750 | ||||||
Ροπή (Nm) | 250 | 260 | ||||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | 1750 | ||||||
Φρένα | ||||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37 | 38,9 | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 4,5 | 4,3 | ||||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 118 | 107 |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση, παρατηρούμε πως η μεγαλύτερη διαφορά βρίσκεται εντός πόλης, με το Renault Clio να «καίει» σχεδόν 1 λτ/100 χλμ λιγότερο.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, το κάθε μοντέλο ξεχωρίζει σε διαφορετική μέτρηση. Το Citroen C3 έχει κατά 7 εκατοστά φαρδύτερο πίσω κάθισμα, γεγονός που αυξάνει την άνεση για τους ενήλικες επιβάτες, ενώ το Renault Clio έχει κατά 3 εκατοστά μεγαλύτερο «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών, κάτι που το καθιστά πιο «φιλικό» για τους ψηλούς. Το Clio έχει επίσης κατά 66 λίτρα πιο ευρύχωρο πορτ-μπαγκάζ.
Αμφότερα τα γαλλικά μοντέλα έχουν πετρελαιοκινητήρες 1,5 λίτρων με 100 άλογα. Στην επιτάχυνση από στάση η διαφορά είναι αμελητέα, ωστόσο στις ρεπρίζ το Renault Clio αποδεικνύεται πιο γρήγορο, μιας και χρειάζεται 2,4 δλ λιγότερα για να προσπεράσει από τα 80 στα 120 χλμ/ώρα.
Το Citroen C3 έχει ισχυρότερα φρένα και ακινητοποιείται από τα 100 χλμ/ώρα σε σχεδόν 2 μέτρα νωρίτερα.
Όσον αφορά στις εγγυήσεις, τόσο η Citroen όσο και η Renault προσφέρουν 5 χρόνια στα μοντέλα τους.