2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Citroen C3 VS VW Polo με βαθμολογίες. Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους και επιδόσεις;
Διαβάστηκε από 17891 αναγνώστες - 8/6/2023
Ας δούμε τα σημεία σε ποια σημεία ξεχωρίζει το Citroen C3 από το VW Polo στον τομέα της πραγματικής κατανάλωσης, στις αναλυτικές μετρήσεις ευρυχωρίας, στις επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, καθώς και στις εγγυήσεις.
Μάρκα/Μοντέλο | Citroen C3 | Volkswagen Polo | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 6,9 | 7,5 | ||||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 3,9 | 4,6 | ||||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,8 | 6,5 | ||||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 1154 | 870 | ||||||
Κατανάλωση | 89% | 79% | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 6,5 | 12 | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 1,8 | 2,3 | ||||||
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,33 | 1,33 | ||||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 300 | 351 | ||||||
Χώροι | 71% | 82% | ||||||
Είδος | Βενζίνη | Βενζίνη | ||||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1199 | 999 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 83 | 95 | ||||||
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 118 | 175 | ||||||
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 13,2 | 10,98 | ||||||
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 20,6 | 14,8 | ||||||
Κινητήρας - Επιδόσεις | 68% | 74% | ||||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 2 | ||||||
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | 12 | ||||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | 3 | ||||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 78% | 60% | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||||
Μήκος (μέτρα) | 4 | 4,07 | ||||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,83 | 1,75 | ||||||
Ύψος (μέτρα) | 1,47 | 1,45 | ||||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,54 | 2,55 | ||||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 45 | 40 | ||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1125 | 1172 | ||||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||||
Κυβικά εκατοστά | 1199 | 999 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 83 | 95 | ||||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5750 | 5000 | ||||||
Ροπή (Nm) | 118 | 175 | ||||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 2750 | 1600 | ||||||
Φρένα | ||||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,9 | 42,1 | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,5 | 5,2 | ||||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 123 | 118 |
Ξεκινώντας από την πραγματική κατανάλωση, το Citroen C3 καίει 0,7 λτ/100 χλμ λιγότερο στον αυτοκινητόδρομο και 0,6 λτ/100 χλμ πιο λίγο στην πόλη. Η διαφορά σε μικτό κύκλο είναι 0,6 λτ/100 χλμ.
Περνώντας στην ευρυχωρία, το VW Polo έχει κατά 5,5 εκατοστά μεγαλύτερο «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει 51 λίτρα περισσότερο ωφέλιμο όγκο.
Το γερμανικό μικρό υπερτερεί και στον τομέα των επιδόσεων, αφού για τις επιταχύνσεις 0-100 και 80-120 χλμ/ώρα χρειάζονται 2 και 6 δευτερόλεπτα λιγότερα αντίστοιχα. Όταν έρθει η ώρα του φρεναρίσματος ωστόσο το Citroen C3 τα καταφέρνει καλύτερα, μιας και ακινητοποιείται από τα 100 χλμ/ώρα σε 5 μέτρα λιγότερα.
Στον τομέα της εγγύησης, η Citroen κερδίζει με 3 χρόνια διαφορά.