Citroen C5 Aircross: Ποιο να επιλέξω;
Το Citroen C5 Aircross ανανεώθηκε, αφήνοντας στο παρελθόν τα όποια αδύνατα σημεία του, παραμένοντας ένα από τα πιο άνετα μοντέλα. Διαθέσιμο σε βενζίνη, diesel και Plug-In, εύκολα προκαλείται το ερώτημα στο εν δυνάμει ιδιοκτήτη, ποιο είναι το πιο κατάλληλο για αυτόν. Ας δούμε τι προσφέρει η κάθε έκδοση!
Το νέο Citroen C5 Aircross είναι η απτή απόδειξη, ότι ακόμα κι ένα πετυχημένο μοντέλο μπορεί να γίνει καλύτερο. Παρά τις 260.000 πωλήσεις που έκανε τα 4 χρόνια παρουσίας του, η εταιρία πήρε το feedback των κατόχων για τις όποιες αστοχίες βρήκαν ή βελτιώσεις ήθελαν, το μελέτησε και προχώρησε σε στρατηγικές αλλαγές που εξαφάνισαν τις «παιδικές» αρρώστιες του SUV και το έκανα ακόμα πιο ολοκληρωμένο. Χωρίς να χάνει το πλεονέκτημα της άνεσης, έγινε ακόμα πιο κομψό κι απέκτησε εξελιγμένα τεχνολογικά στοιχεία που το έφεραν στο σήμερα.
Διαθέσιμο ήδη σε βενζίνη και πετρέλαιο, με τη Plug-In έκδοση να πατάει σύντομα τις ρόδες της στην Ελλάδα, και σε 4 εξοπλιστικά πακέτα ας δούμε τι σου δίνει απλόχερα.
Πετρέλαιο για ταξίδι, βενζίνη για καλύτερες επιδόσεις
Ξεκινώντας από την καρδία του οικογενειακού SUV, αυτή τη στιγμή το Citroen C5 Aircross έρχεται με τον βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech 130 ίππων και το μοτέρ πετρελαίου 1.5 BlueHDI επίσης 130 ίππων, που συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο σασμάν 6 σχέσεων, είτε με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Ο κινητήρας βενζίνης έχει πολιτισμένη λειτουργία, είναι αρκετά σπιρτόζικος και δείχνει τη δύναμη του στις μεσαίες στροφές. Μπορεί να επιταχύνει το μοντέλο από στάση στα πρώτα 100χλμ/ώρα σε κάτω από 11 δλ, ανεξαρτήτου κιβωτίου, ενώ στην αυτόματη εκδοχή του συναντάμε και paddles πίσω από το τιμόνι, που όμως έχουν πιο πολύ αισθητική προσφορά, παρά ουσία, αφού η ρύθμιση του σασμάν είναι από μόνη της εξαιρετική. Η μέση κατανάλωση του 1.2 PureTech ακουμπάει τα 8,5 λτ/100 χλμ (σύμφωνα με τις μετρήσεις μας), που μπορεί να φαίνεται τσιμπημένη αλλά δεν ξεφεύγει από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Ο πετρελαιοκινητήρας είναι σαφώς πιο οικονομικός, αφού σε μεικτές συνθήκες 7,3 λτ/100χλμ (μέτρηση δοκιμών) και πέφτει στα 4,9λτ σε συνθήκες ταξιδίου. Κρύβει έντεχνα το καύσιμο του αφού δεν ακούγεται το χαρακτηριστικό κροτάλισμα, ενώ δεν απογοητεύει ούτε στο τομέα των επιδόσεων, ειδικά στο φάσμα των στροφών όπου πραγματοποιούνται οι προσπεράσεις.
Σχολιάστε |