2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Citroen C5 Aircross VS Skoda Karoq με βαθμολογίες: Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 19978 αναγνώστες - 26/1/2023
Ποιες είναι οι διαφορές σε κατανάλωση στην πόλη και στο ταξίδι, στους χώρους, στις επιδόσεις και στην εγγύηση που έχουν το Citroen C5 Aircross και το Skoda Karoq; Ας τις δούμε αναλυτικά στους παρακάτω πίνακες!
Μάρκα/Μοντέλο | Citroen C5 Aircross | Skoda Karoq | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 10,2 | 10,2 | ||||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,4 | 5,7 | ||||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 8,6 | 9 | ||||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 914 | 877 | ||||||
Κατανάλωση | 76% | 76% | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 16,2 | 16 | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,8 | 5,5 | ||||||
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,42 | 1,38 | ||||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 580 | 521 | ||||||
Χώροι | 83% | 76% | ||||||
Είδος | Βενζίνη | Βενζίνη | ||||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1199 | 1498 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 130 | 150 | ||||||
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 230 | 250 | ||||||
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11 | 9,28 | ||||||
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 8,6 | 6 | ||||||
Κινητήρας - Επιδόσεις | 76% | 84% | ||||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 2 | ||||||
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | 12 | ||||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | 3 | ||||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | 60% | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,5 | 4,39 | ||||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,86 | 1,84 | ||||||
Ύψος (μέτρα) | 1,65 | 1,6 | ||||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,73 | 2,64 | ||||||
Ρεζεβουάρ (λίτρα) | 53 | 50 | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 23 | 16,4 | ||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1505 | 1395 | ||||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||||
Κυβικά εκατοστά | 1199 | 1498 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 130 | 150 | ||||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | 5000 | ||||||
Ροπή (Nm) | 230 | 250 | ||||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | 1500 | ||||||
Φρένα | ||||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,4 | 35,1 | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 6,2 | |||||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 149 | 140 |
Η πραγματική κατανάλωση μεταξύ των 2 μοντέλων είναι αρκετά κοντά, παρόλα αυτά όπως αναφέραμε ήδη το Citroen C5 Aircross κερδίζει, με διαφορά 0,4 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο.
Περνώντας στην ευρυχωρία, το Citroen έχει συνολική βαθμολογία 84 στα 100 (76 στα 100 το Karoq), μιας και έχει κατά 4 εκατοστά φαρδύτερο πίσω κάθισμα και 60 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ. Το Skoda Karoq έχει κατά 1,7 εκατοστά περισσότερο «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, ενώ στον χώρο για τα γόνατα των πίσω αμφότερα τα μοντέλα είναι πολύ καλά, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 16,2 εκατοστά στην περίπτωση του Citroen και 16 εκατοστά στην περίπτωση του Skoda.
Τα 20 παραπάνω άλογα του Skoda Karoq του δίνουν το προβάδισμα στην επιτάχυνση από στάση και στις ρεπρίζ, με τη διαφορά να είναι 1,7 και 1,6 δλ. αντίστοιχα. Παράλληλα, το τσέχικο μοντέλο έχει ισχυρότερα φρένα.
Στον τομέα της εγγύησης, τα 3 επιπλέον έτη που προσφέρει η Citroen (5 αντί για 2 της Skoda) χαρίζει μεγαλύτερη ηρεμία στους κατόχους του μοντέλου, ενώ επιπλέον το C5 Aircross απέχει 6,6 εκατοστά παραπάνω από το έδαφος, κάτι σημαντικό για ένα SUV όχημα.