autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το νέο Ibiza έχει πλησιάσει αρκετά στα χαρακτηριστικά εκείνα που ξεχωρίζουν τις premium προτάσεις, με εξαιρετική λειτουργία ανάρτησης που συνδυάζει την άνεση με την βελτιωμένη ευστάθεια στο δρόμο.

Από τα νέα στοιχεία του αυτοκινήτου, εκτός του ότι διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρή έκδοση αμαξώματος, είναι και ο εφοδιασμός του με σύστημα αναγνώρισης εμποδίου και αυτόματου φρεναρίσματος- ακόμα και αν το «εμπόδιο» είναι ένας πεζός.

Το αποτέλεσμα είναι ευχάριστο και όσο λειτουργικό πρέπει, προσφέροντας αρκετά μεγάλη βελτίωση σε ότι έχει να κάνει με τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Ο Ecoboost του λίτρου παραμένει ο δυνατότερος σε απόδοση (στην έκδοση με τους 140 ίππους) αλλά από τη «βασική» του κιόλας με τους 100, συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων.

Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι τέτοια που επιτρέπει στο κατά 73 κιλά βαρύτερο νέο Fiesta, να είναι εξίσου οικονομικό με το παλιότερο (4,3 λίτρα/100 χλμ.), ενώ εμφανίζει καλύτερη επιτάχυνση (10,5 δλ. έναντι 11,2 δλ.) από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα και –ελάχιστα- μεγαλύτερη τελική ταχύτητα (203 χλμ./ώρα έναντι 200).

Το νέο Fiesta είναι λίγο μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το μοντέλο που αντικαθιστά, χωρίς όμως να υπάρχει σημαντική διαφορά στους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές.

Το νέο Micra, είναι μαζί με το Renault Clio τα δύο αυτοκίνητα της κατηγορίας που εφοδιάζονται με κινητήρα μικρότερο του 1,0 λίτρου.

Η απόδοση του 900άρη κινητήρα είναι 90 ίπποι, όσοι και του diesel των 1,5 λίτρων με τον οποίο εφοδιάζεται το μικρό Nissan.

Έχοντας αλλάξει τελείως σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το Micra είναι πιο μεγάλο και σημαντικά πιο «φορτωμένο» από τεχνολογία.

Προς το τέλος του έτους αναμένεται να δούμε και το νέο Polo στη χώρα μας. Είναι η 6η γενιά του μικρού best seller της VW και έρχεται με τεχνολογίες που συναντάμε στα Golf και Passat.

Στις αρχικές επιλογές κινητήρα μετά το λανσάρισμα του μοντέλου, θα είναι τα μηχανικά σύνολα έως τα 150 άλογα, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει η GTi εκδοχή με το δίλιτρο TSI μοτέρ και τους 200 ίππους.

Νέο στοιχείο στον εξοπλισμό του Polo είναι και το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος αλλά και ξεπαρκαρίσματος, όπως και ο ψηφιακός πίνακας των οργάνων, έτσι όπως τον έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα του Ομίλου VW.

Το Citroen C3 ανακηρύχτηκε με την αξία του Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, χάρη στις αξίες που πρεσβεύει από την Γαλλική εταιρεία.

Με τη δυνατότητα εφοδιασμού του μοντέλου με τα περίφημα AirBumps της Citroen αλλά και τις πολλές περιπτώσεις διχρωμίας, η εικόνα του μικρού Citroen έρχεται να ταιριάξει σε μεγάλο εύρος απαιτήσεων.

Χωροταξικά, το νέο C3 προσφέρει καλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό του να καλύψει ακόμα και οικογενειακές ανάγκες μετακίνησης.

Το Yaris παραμένει το μοναδικό υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας. Η ανανέωση του Yaris μπορεί να μην είναι τόσο μεγάλη σε επίπεδο εμφάνισης αλλά το μικρό μοντέλο της Toyota έχει σημαντικά νέα στον τομέα της ασφάλειας.

Επιπλέον, από το TSS προβλέπεται και η ύπαρξη 4 καμερών για τον περιμετρικό έλεγχο του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο από τον οδηγό, για να ξέρει ανά πάσα στιγμή ο τελευταίος αν χωράει για παράδειγμα να περάσει από κάποιο στενό σημείο.

το Yaris είναι μέσα στα αυτοκίνητα της γκάμας που ενσωμάτωσαν τις τεχνολογίες του πακέτου Toyota Safety Sense.

Αργότερα, με το ίδιο μοτέρ, το Swift θα διατίθεται και με απόδοση 140 ίππων και θα τοποθετείται απέναντι σε ότι αφορά την απόδοση, στον Ecoboοst της Ford.

Το Swift με τον χιλιάρη και τους 112 ίππους, διακρίνεται για την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που επιδεικνύει, χάρη τόσο στο περιορισμένο για τα μέτρα της κατηγορίας απόβαρο, όσο και στις μακριές σχέσεις μετάδοσης του κιβωτίου των ταχυτήτων.

Από τη Suzuki η αναβάθμιση του Swift δεν είχε απλά τη μιρφή ενός face lift. Ήταν μια εκ βάθρων αλλαγή για το δημοφιλές μικρό της μοντέλο, που μεταξύ άλλων του χάρισε και μερικά ξεχωριστά χαρακτηριστικά.

Τα μικρά είναι συνεχώς σε αναβρασμό. Δες τι παίζει

Διαβάστηκε από 6224 αναγνώστες - 29/6/2017

Τα μικρά είναι με διαφορά η πιο δημοφιλής κατηγορία της Ελληνικής αγοράς. Αυτά είναι τα πιο φρέσκα. Εσύ ποιο θα διαλέξεις;

Τα νέα μικρά
Ολόφρεσκα, με νέες τεχνολογίες και ικανούς κινητήρες, τα ανανεωμένα μικρά μοντέλα ζητούν την προσοχή του αγοραστικού κοινού. Το καθένα με τον τρόπο του.
Η ανανέωση των 7 μικρών μοντέλων σε μικρό χρονικό διάστημα, ορίζει στην πράξη μια νέα εικόνα για όλη την κατηγορία. Tα Citroen C3, Nissan Micra, Suzuki Swift και Seat Ibiza προηγήθηκαν με αυτή τη σειρά, για να ακολουθήσουν τα Toyota Yaris, Ford Fiesta και VW Polo, που κάνουν ακόμα πιο ενδιαφέρουσα τη μικρή κατηγορία. Η πολυφωνία στην αισθητική, οι τεχνολογικές εφαρμογές από μεγαλύτερες κατηγορίες και οι μικροί σε χωρητικότητα κινητήρες που καίνε λίγο αλλά με τη βοήθεια του turbo αποδίδουν ως μεγάλοι, είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά όλης της κατηγορίας.


 
Seat Ibiza
  • Με αισθητική που το φέρνει πολύ κοντά στο Leon
  • Μόνο σε 5θυρο αμάξωμα
  • Καλύτερους χώρους για τους επιβάτες
  • Με το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία
  • Αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζού
Η Seat για το νέο Ibiza είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει ένα νέο αυτοκίνητο πατώντας περισσότερο στην αισθητική φόρμα του Leon. Το αποτέλεσμα είναι ευχάριστο και όσο λειτουργικό πρέπει, προσφέροντας αρκετά μεγάλη βελτίωση σε ότι έχει να κάνει με τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Μάλιστα, για τις τελευταίες, ο διαθέσιμος χώρος είναι ο μεγαλύτερος σε όλη την κατηγορία, μια και πλέον έχει φτάσει τα 355 λίτρα. Σημαντική βελτίωση από τη νέα πλατφόρμα που έχει χρησιμοποιηθεί στο νέο Ibiza, έχει προκύψει και στην ποιότητα κύλισης. Το νέο Ibiza έχει πλησιάσει αρκετά στα χαρακτηριστικά εκείνα που ξεχωρίζουν τις premium προτάσεις, με εξαιρετική λειτουργία ανάρτησης που συνδυάζει την άνεση με την βελτιωμένη ευστάθεια στο δρόμο. Από τα νέα στοιχεία του αυτοκινήτου, εκτός του ότι διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρή έκδοση αμαξώματος, είναι και ο εφοδιασμός του με σύστημα αναγνώρισης εμποδίου και αυτόματου φρεναρίσματος- ακόμα και αν το «εμπόδιο» είναι ένας πεζός.



Ford Fiesta
Με μια ματιά
  • Φρεσκαρισμένο αισθητικά
  • Με τον δυνατότερο χιλιάρη
  • Με 6άρι κιβώτιο και στην έκδοση με τους 100 ίππους
  • Γρηγορότερο από το απερχόμενο
  • Η οικονομία σε πρώτο πλάνο
Το νέο Fiesta είναι λίγο μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το μοντέλο που αντικαθιστά, χωρίς όμως να υπάρχει σημαντική διαφορά στους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Συγκεκριμένα, ο χώρος αποσκευών του Fiesta είναι 292 λίτρα- έναντι 290 του απερχόμενου. Τα καλά νέα αφορούν τους κινητήρες και ειδικά τον Ecoboost του λίτρου, που παραμένει ο δυνατότερος σε απόδοση (στην έκδοση με τους 140 ίππους) αλλά από τη «βασική» του κιόλας με τους 100, συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι τέτοια που επιτρέπει στο κατά 73 κιλά βαρύτερο νέο Fiesta, να είναι εξίσου οικονομικό με το παλιότερο (4,3 λίτρα/100 χλμ.), ενώ εμφανίζει καλύτερη επιτάχυνση (10,5 δλ. έναντι 11,2 δλ.) από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα και –ελάχιστα- μεγαλύτερη τελική ταχύτητα (203 χλμ./ώρα έναντι 200).


 
Nissan Micra
Με μια ματιά
  • Τελείως νέα αισθητική
  • Με γκάμα κινητήρων που ξεκινά από τα 0,9 λίτρα
  • Σύστημα προειδοποίησης για αναχώρηση από το λωρίδα
  • Αυτόματο φρενάρισμα
  • Σύστημα ελέγχου των ταλαντώσεων στο απότομο φρένο
 
Έχοντας αλλάξει τελείως σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το Micra είναι πιο μεγάλο και σημαντικά πιο «φορτωμένο» από τεχνολογία. Και δεν μιλάμε για το ηχοσύστημα με τα ηχεία στο προσκέφαλο του οδηγού, που είναι μεν μια πρωτιά για την κατηγορία αλλά δεν έχει και πολύ σημασία για τη συνολική αξία του αυτοκινήτου. Το νέο Micra, είναι μαζί με το Renault Clio τα δύο αυτοκίνητα της κατηγορίας που εφοδιάζονται με κινητήρα μικρότερο του 1,0 λίτρου. Η απόδοση του 900άρη κινητήρα είναι 90 ίπποι, όσοι και του diesel των 1,5 λίτρων με τον οποίο εφοδιάζεται το μικρό Nissan. Από το διαθέσιμο εξοπλισμό του μοντέλου, ξεχωρίζουν τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας που έχουν να κάνουν με τη διατήρηση του αυτοκινήτου στη λωρίδα κυκλοφορίας αλλά και τον έλεγχο των ταλαντώσεων του αμαξώματος, σε π.χ. έντονο φρενάρισμα και διαδοχική επιτάχυνση.


 
VW Polo
  • Νέα πλατφόρμα βελτιωμένη ποιότητα κύλισης
  • Μεγαλύτεροι χώροι για επιβάτες και αποσκευές
  • Από 65 έως 200 ίππους
  • Φορτίζει ασύρματα τα κινητά
  • Με ψηφιακό πίνακα οργάνων
Προς το τέλος του έτους αναμένεται να δούμε και το νέο Polo στη χώρα μας. Είναι η 6η γενιά του μικρού best seller της VW και έρχεται με τεχνολογίες που συναντάμε στα Golf και Passat. Μεταξύ αυτών είναι και το αυτόματο cruise control που λειτουργεί έως και τα 210 χλμ./ώρα, με ραντάρ ελέγχου για τυχόν προπορευόμενο όχημα και αυτόματη προσαρμογή της ταχύτητας. Νέο στοιχείο στον εξοπλισμό του Polo είναι και το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος αλλά και ξεπαρκαρίσματος, όπως και ο ψηφιακός πίνακας των οργάνων, έτσι όπως τον έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα του Ομίλου VW. Απευθείας «μεταφορά» από τις μεγαλύτερες κατηγορίες, είναι και το σύστημα ασύρματης φόρτισης του κινητού τηλεφώνου στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Στις αρχικές επιλογές κινητήρα μετά το λανσάρισμα του μοντέλου, θα είναι τα μηχανικά σύνολα έως τα 150 άλογα, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει η GTi εκδοχή με το δίλιτρο TSI μοτέρ και τους 200 ίππους.



Citroen C3
Με μια ματιά
  • Μεγαλύτεροι χώροι
  • Ακόμα πιο άνετο από ανάρτηση
  • Πολλές δυνατότητες customization
  • Από 75 έως 110 ίππους
  • Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου
Το Citroen C3 ανακηρύχτηκε με την αξία του Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, χάρη στις αξίες που πρεσβεύει από την Γαλλική εταιρεία. Είναι το πρώτο χρονολογικά που έκανε την εμφάνισή του στην εγχώρια αγορά και κέρδισε με το «καλημέρα» την προσοχή όλων όσοι ενδιαφέρονται για μοντέλο της κατηγορίας. Σε σχέση με το προηγούμενο C3, το νέο έχει να επιδείξει ακόμα καλύτερες «επιδόσεις» στον τομέα της άνεσης που προσφέρει στους επιβάτες του, με τη μαλακή ανάρτηση και τα αναπαυτικά του καθίσματα να κάνουν τη διαφορά. Χωροταξικά, το νέο C3 προσφέρει καλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό του να καλύψει ακόμα και οικογενειακές ανάγκες μετακίνησης. Με τη δυνατότητα εφοδιασμού του μοντέλου με τα περίφημα AirBumps της Citroen (όπως τα είδαμε στο C4 Cactus αρχικά) αλλά και τις πολλές περιπτώσεις διχρωμίας, η εικόνα του μικρού Citroen έρχεται να ταιριάξει σε μεγάλο εύρος απαιτήσεων. Στο ίδιο μήκος κύματος και η γκάμα με τους κινητήρες diesel και βενζίνης, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που κάνουν ακόμα περισσότερες τις επιλογές.


 
Toyota Yaris
  • Είναι το μοναδικό μικρό υβριδικό
  • Φρενάρει μόνο του όταν εντοπίσει κίνδυνο και ο οδηγός δεν αντιδρά
  • Σβήνει αυτόματα τους προβολείς όταν έρχεται αυτοκίνητο από απέναντι
  • Κάμερες για περιφερειακό έλεγχο του αυτοκινήτου
  • Από τους μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες στην κατηγορία
Το Yaris παραμένει το μοναδικό υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας. Η ανανέωση του Yaris μπορεί να μην είναι τόσο μεγάλη σε επίπεδο εμφάνισης αλλά το μικρό μοντέλο της Toyota έχει σημαντικά νέα στον τομέα της ασφάλειας. Όπως είχε ανακοινωθεί από την Ιαπωνική εταιρεία, το Yaris είναι μέσα στα αυτοκίνητα της γκάμας που ενσωμάτωσαν τις τεχνολογίες του πακέτου Toyota Safety Sense. Πρόκειται για ένα πλήρες πακέτο προστασίας αποφυγής ατυχήματος αλλά και προστασίας από συγκρούσεις, στο οποίο περιλαμβάνονται από το αυτόματο σβήσιμο των προβολέων όταν έρχεται αυτοκίνητο από το αντίθετο ρεύμα, έως και την αναγνώριση πεζού στο δρόμο, που οδηγεί στο αυτόματο φρενάρισμα του αυτοκινήτου εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει εγκαίρως. Επιπλέον, από το TSS προβλέπεται και η ύπαρξη 4 καμερών για τον περιμετρικό έλεγχο του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο από τον οδηγό, για να ξέρει ανά πάσα στιγμή ο τελευταίος αν χωράει για παράδειγμα να περάσει από κάποιο στενό σημείο.


 
Suzuki Swift
  • Νέα πλατφόρμα
  • Το ελαφρύτερο της κατηγορίας
  • Με έναν από τους δυνατότερους κινητήρες 1,0 λίτρου
  • Μεγάλη ευελιξία
  • Πολύ οικονομικό σε κατανάλωση
Από τη Suzuki η αναβάθμιση του Swift δεν είχε απλά τη μιρφή ενός face lift. Ήταν μια εκ βάθρων αλλαγή για το δημοφιλές μικρό της μοντέλο, που μεταξύ άλλων του χάρισε και μερικά ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Ένα από αυτά είναι ο χιλιάρης Boosterjet που στην πρώτη έκδοση απόδοσης με την οποία λανσαρίστηκε το μοντέλο, έχει 112 ίππους. Αργότερα, με το ίδιο μοτέρ, το Swift θα διατίθεται και με απόδοση 140 ίππων και θα τοποθετείται απέναντι σε ότι αφορά την απόδοση, στον Ecoboοst της Ford. Προς το παρόν, το Swift με τον χιλιάρη και τους 112 ίππους, διακρίνεται για την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που επιδεικνύει, χάρη τόσο στο περιορισμένο για τα μέτρα της κατηγορίας απόβαρο, όσο και στις μακριές σχέσεις μετάδοσης του κιβωτίου των ταχυτήτων. Με αυτή την επιλογή, οι τεχνικοί της Suzuki έχουν καταφέρει να έχουν και χαμηλές εκπομπές ρύπων (104 γρ./χλμ.).
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις