autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ο 1.200άρης τρικύλινδρος έχει περισσότερη ευστροφία και δείχνει πιο ελαστικός

Εμφάνιση που ξεχωρίζει και γραμμές που δεν συναντώνται σε άλλα μοντέλα

Η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, υποστηρίζει μια σειρά από λειτουργίες και εφαρμογές

Με λιγότερα από 12 χιλιάρικα, βάζεις στο χέρι ένα αξιόμαχο σύνολο

Μοντέρνο και συνάμα κλασικό θα ικανοποιήσει από τον πιο άπειρο μέχρι τον πιο πεπειραμένο οδηγό

Τόσο η σύνδεση τηλεφώνου μέσω Bluetooth όσο και η αναπαραγωγή αρχείων μουσικής από USB είναι ενέργειες εφικτές με το R&Go ηχοσύστημα του μοντέλου.

«Εργαλεία» με 13.000 ευρώ

Διαβάστηκε από 6457 αναγνώστες - 19/7/2017

Τα δύο μοντέλα της γαλλικής φίρμας, C3 και Clio, είναι προσιτά, έχουν φουλ εξοπλισμό και θα κάνουν τα κεφάλια να γυρίσουν. Δείτε χαρακτηριστικά, τιμές και χώρους.

Τα Citroen C3 και Renault Clio, κρατούν τη Γαλλική σημαία ψηλά, έχοντας αξία που αναγνωρίζεται από το αγοραστικό κοινό. Στις βασικές τους βενζινοκίνητες εκδόσεις, έχουν αρκετό ενδιαφέρον για την τιμή και τον εξοπλισμό τους.
Έχοντας σταθερή παρουσία στις υψηλότερες θέσεις των πωλήσεων μήνα με το μήνα, τα δύο μικρά Γαλλικά μοντέλα δίνουν τη δική τους μάχη. Με «όπλα» την παραδοσιακή άνεση που τα ακολουθεί –και δεν είναι απλή φήμη- λόγω Γαλλικής προέλευσης αλλά και τις ενδιαφέρουσες για τον αγοραστή εκδόσεις, τα Citroen C3 και Renault Clio, καταφέρνουν και μένουν στο προσκήνιο. Οι βασικές τους εκδόσεις εξοπλισμού αλλά και κυβισμού, δίνουν τη δυνατότητα αγοράς σε ένα κοινό με περιορισμένα οικονομικά, που όμως θα έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει ένα ασφαλές και άνετο αυτοκίνητο που μπορεί να καλύψει ακόμα και τις οικογενειακές ανάγκες μετακίνησης.
 
Citroen C3 1.2 82ps                                                                         από 12.875 ευρώ
Η βασική έκδοση της Citroen, έχει ένα χαρακτηριστικό που την κάνει να ξεχωρίζει. Ο 1.200άρης τρικύλινδρος, που είναι καλύτερος από όσο μπορεί να φαντάζεται κανείς, δεν είναι μόνο ότι αποδίδει 7 ίππους περισσότερους από το αντίστοιχης χωρητικότητας μοτέρ της Renault. Είναι και το ότι ακριβώς επειδή είναι τρικύλινδρος, έχει περισσότερη ευστροφία και δείχνει πιο ελαστικός, ενώ στην καλύτερη εικόνα, βοηθάει και η λίγο καλύτερη απόδοση ισχύος και ροπής. Παράλληλα, ως πιο σύγχρονος, κάνει και καλύτερη διαχείριση στο καύσιμο, εμφανίζοντας αξιοπρόσεκτη διαφορά και στη μέση κατανάλωση σε σχέση με το ανταγωνιστικό Renault. Η αισθητική της καμπίνας, είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του Citroen, όπως και η ευρυχωρία που το κάνει πιο φιλόξενο για τον 5ο επιβάτη. Από τον εξοπλισμό του βασικού C3, ξεχωρίζουν οι 6 αερόσακοι, ο κλιματισμός και τα ηλεκτρικά παράθυρα αλλά και οι καθρέπτες που κάνουν τη ζωή πιο εύκολη. Η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, υποστηρίζει μια σειρά από λειτουργίες και εφαρμογές, δίνοντας πόντους στο C3 σε ότι έχει να κάνει με τη συνδεσιμότητα που τόσο πολύ εκτιμάται από το αγοραστικό κοινό σήμερα. 
 
Τεχνικά χαρ/κά 1.2 82ps
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 82/5.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 118/2.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 14,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 172
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,7
CO2 (γρ./χλμ.) 108
Βάρος (κιλά) 1.051
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 300


Renault Clio 1.2 75ps                                                                      από 11.610 ευρώ
Με το Clio να αποτελεί την «πρώτη εικόνα» της Renault, η Γαλλική εταιρεία δείχνει να έχει εκπρόσωπο πολύ δυνατό στη μικρή κατηγορία. Μεγάλο ατού του βασικού Clio, είναι φυσικά η τιμή του, μια και με λιγότερα από 12 χιλιάρικα, βάζεις στο χέρι ένα αξιόμαχο σύνολο. Με 4 αερόσακους (οι δύο πλευρικοί είναι όσο μεγάλοι χρειάζεται για να καλύπτουν και τα κεφάλια των εμπρός), κλιματισμό και ηλεκτρικά παράθυρα/ καθρέπτες, το Clio είναι πλήρες και φαίνεται. Η απόδοση του 4κύλινδρου ατμοσφαιρικού κινητήρα των 1,2 λίτρων, δεν είναι αυτή που συναρπάζει αλλά προσφέρει απλά επαρκείς επιδόσεις για τις ανάγκες του μικρού μοντέλου. Στην καμπίνα του Clio, η ευρυχωρία είναι καλή, κάτι που υπογραμμίζεται και από τα 300 λίτρα για τις αποσκευές (ένα ακόμα κοινό στοιχείο ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα). Η διαμόρφωση του πίσω μέρους του αμαξώματος, κάνει λίγο πιο «χαμηλό» το τελείωμα και επηρεάζει το χώρο για τα κεφάλια των πίσω. Από εκεί και πέρα, η βασική έκδοση του Clio, δεν είναι βασική σε ότι έχει να κάνει με τις δυνατότητες διασύνδεσης του μοντέλου, μια και τόσο η σύνδεση τηλεφώνου μέσω Bluetooth όσο και η αναπαραγωγή αρχείων μουσικής από USB είναι ενέργειες εφικτές με το R&Go ηχοσύστημα του μοντέλου.

 
Τεχνικά χαρ/κά 1.2 75ps
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.149
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 75/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 107/4.250
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 15,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 167
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,6
CO2 (γρ./χλμ.) 127
Βάρος (κιλά) 980
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 300


Συμπέρασμα: το C3 παίρνει κεφάλι
Η διαφορά στην τιμή «υπάρχει» και στον εξοπλισμό, όπου το μοντέλο της Citroen, ως πιο νέο, δείχνει να παίρνει κεφάλι. Αν και έτσι να μην ήταν, πάλι το C3 με την απόδοση και τα πολιτισμένα χαρακτηριστικά του κινητήρα του, θα μας «κέρδιζε». Η άνεση της ανάρτησης και τα μαλακά καθίσματα, δίνουν πόντους στο μικρό Citroen, που έχει απέναντί του ένα πραγματικά αξιόμαχο μοντέλο που εδώ που τα λέμε, σε τιμή κάτω των 12.000 ευρώ, δεν έχει αντίπαλο.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις