autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης, τα 4 ηλεκτρικά παράθυρα, οι ηλ. καθρέπτες και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών δημιουργούν ένα εντυπωσιακό πακέτο.

Ο κινητήρας είναι ίδιος με του Captur στην απόδοση με τους 90 ίππους (με επιπλέον 1.000 ευρώ «πας» στην ίδια έκδοση εξοπλισμού αλλά με 110 ίππους και την ίδια ροπή), μόνο που εδώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο και έχουμε περισσότερη ροπή (260 Nm).

Η οθόνη αφής στο ταμπλό είναι 7 ιντσών (η μεγαλύτερη των 8,7 ιντσών είναι στις ακριβότερες εκδόσεις) και υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης τηλεφώνου με Bluetooth και υποδοχή για USB.

Αρκετά καλό είναι και το επίπεδο εξοπλισμού της έκδοσης Expression, που περιλαμβάνει 4 αερόσακους και αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ραδιοCD με υποδοχή USB και AUX αλλά και 16άρες ζάντες αλουμινίου.

Χάρη στο εξελιγμένο τεχνολογικά κιβώτιο ταχυτήτων, η μέση κατανάλωση μένει χαμηλά και είναι 3,8 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, με τις εκπομπές ρύπων να είναι 99 γρ./χλμ.

Τόσο στην καμπίνα που ο «αέρας» για τους επιβάτες είναι αρκετά καλός, όσο και στο χώρο των αποσκευών που έχει όγκο 377 λίτρα, το Captur μόνο μικρό αυτοκίνητο δεν θυμίζει.

Εσύ τι θα πάρεις με 20 χιλιάρικα, μικρό crossover ή μικρομεσαίο;

Διαβάστηκε από 5855 αναγνώστες - 14/7/2017

Στα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις είτε ένα μικρομεσαίο είτε ένα crossover αλλά από τη μικρή κατηγορία. Εσύ τι θα προτιμήσεις, τους χώρους του μικρομεσαίου ή το ύψος του crossover;

Μικρό crossover ή μικρομεσαίο με 20 χιλιάρικα;

Το δίλλημα της επιλογής ανάμεσα σε δύο κατηγορίες αυτοκινήτων, ξεκινάει από την κοινή βάση της τιμής. Τα Renault Captur και Megane, είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση τέτοιου «ζεύγους».
Με συγκεκριμένο ποσό, οι επιλογές είναι αρκετές και οφείλει ο κάθε ένας να τις ελέγχει όλες πριν φτάσει στην τελική του απόφαση. Αυτό που δυσκολεύει την επιλογή, είναι πως πολλές φορές, όπως σε αυτή εδώ την «αντιπαράθεση» που φέρνουμε ως παράδειγμα, και οι δύο περιπτώσεις αφορούν πολύ καλά αυτοκίνητα. Με καλά επιμέρους χαρακτηριστικά και πολύ μικρή διαφορά τιμής, έγκειται στον υποψήφιο αγοραστή το να επιλέξει τι προτιμά. Ακόμα πιο «δύσκολο» γίνεται το δίλημμα από την ύπαρξη κοινών μηχανικών μερών που κάνουν παρόμοιες τις απαιτήσεις σε καύσιμο αλλά και στα υπόλοιπα λειτουργικά έξοδα του αυτοκινήτου. Εμείς βάζουμε κάτω τα αντικειμενικά κριτήρια που διαχωρίζουν τη μια από την άλλη πρόταση και καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα.
 
 

 
Renault Megane 1.5 dci Expression 20.480 ευρώ
  • Αγοράζεις πιο νέο μοντέλο
  •  Παίρνεις καλύτερο εξοπλισμό
  • Έχεις καλύτερη άνεση στο ταξίδι
Το Megane συνεχίζει την παράδοση της Renault με τα μικρομεσαία που φροντίζουν για την άνεση των επιβατών σε κάθε είδους διαδρομή. Η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία έχει χτιστεί το Megane 4ης γενιάς που μπήκε στην ελληνική αγορά μόλις πέρυσι, χαρίζει στο μοντέλο κορυφαία ποιότητα κύλισης και εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Η ανάρτηση είναι πιο πολιτισμένη σε λειτουργία, ενώ όλα τα παραπάνω καθιστούν το Megane, ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο για να ταξιδέψει κανείς. Ο κινητήρας είναι ίδιος με του Captur στην απόδοση με τους 90 ίππους (με επιπλέον 1.000 ευρώ «πας» στην ίδια έκδοση εξοπλισμού αλλά με 110 ίππους και την ίδια ροπή), μόνο που εδώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο και έχουμε περισσότερη ροπή (260 Nm). Σε επίπεδο εξοπλισμού, το Megane ως νεότερο, έχει περισσότερα στοιχεία που έχουν να κάνουν τόσο με την ασφάλεια, όσο και με την άνεση των επιβατών. Οι αερόσακοι εδώ είναι 6 και αξίζει να σημειώσουμε πως όπως και το Captur, έτσι και το Megane έχουν την ανώτερη διάκριση των 5 αστέρων από το Euro NCAP. Σε ότι έχει να κάνει με την άνεση, ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης, τα 4 ηλεκτρικά παράθυρα, οι ηλ. καθρέπτες και οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών δημιουργούν ένα εντυπωσιακό πακέτο. Από εκεί και πέρα, οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όπως και αυτοί για τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες, δίνουν χαρακτηριστικά premium κατηγορίας στην έκδοση Expression του Megane. Η οθόνη αφής στο ταμπλό είναι 7 ιντσών (η μεγαλύτερη των 8,7 ιντσών είναι στις ακριβότερες εκδόσεις) και υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης τηλεφώνου με Bluetooth και υποδοχή για USB.
 

 
 
Renault Captur 1.5 dci Expression EDC 20.570 ευρώ
  • Παίρνεις την ευκολία του αυτόματου
  • Έχεις την απόσταση από το έδαφος που χρειάζεται για το χωματόδρομο
  • Έχεις κάτι λιγότερο σε εξοπλισμό ασφαλείας
Το μικρό crossover της Renault, δεν είναι και τόσο «μικρό» σε χώρους για να πει κανείς ότι υστερεί σημαντικά από την μικρομεσαία εναλλακτική του. Τόσο στην καμπίνα που ο «αέρας» για τους επιβάτες είναι αρκετά καλός, όσο και στο χώρο των αποσκευών που έχει όγκο 377 λίτρα, το Captur μόνο μικρό αυτοκίνητο δεν θυμίζει. Στα ίδια χρήματα με το Megane, έχεις την επιλογή του αυτόματου κιβωτίου που είναι σημαντικά πιο «ξεκούραστο» για τις μετακινήσεις- αν και λόγω αυτού, η ροπή είναι 220 Nm στις 1.750 σ.α.λ. (στο χειροκίνητο είναι 260 Nm). Βέβαια στην πράξη, μικρή σημασία έχει, με τις 6 σχέσεις του κιβωτίου με το διπλό συμπλέκτη να καλύπτουν τις ανάγκες αντίστοιχα με το χειροκίνητο. Χάρη στο εξελιγμένο τεχνολογικά κιβώτιο ταχυτήτων, η μέση κατανάλωση μένει χαμηλά και είναι 3,8 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, με τις εκπομπές ρύπων να είναι 99 γρ./χλμ. Αρκετά καλό είναι και το επίπεδο εξοπλισμού της έκδοσης Expression, που περιλαμβάνει 4 αερόσακους και αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ραδιοCD με υποδοχή USB και AUX αλλά και 16άρες ζάντες αλουμινίου.




Megane η επιλογή μας

Ο καλύτερος εξοπλισμός αλλά και η νεότερη αίσθηση του αυτοκινήτου στο δρόμο, είναι τα στοιχεία που εκτιμούμε περισσότερο στο νέο μικρομεσαίο της Renault. Αυτά είναι που «τραβούν» την «ψήφο» μας προς αυτή την κατεύθυνση, αφήνοντας πίσω το εξαιρετικά ικανό Captur, που για την κατηγορία των μικρών crossover θεωρούμε πως είναι εξαιρετική επιλογή. Περνώντας για λίγο τα 21 χιλιάρικα, το Megane με τον εξαιρετικό 1.500άρη diesel συνδυάζει την οικονομία με τον πληρέστατο εξοπλισμό και αποτελεί μια πολύ δυνατή πρόταση αγοράς.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις