Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Ford Fiesta VS Hyundai i20: Μικρά, mild hybrid και best sellers!
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Fiesta VS Hyundai i20: Μικρά, mild hybrid και best sellers!

Διαβάστηκε από 14599 αναγνώστες - 6/5/2022

Συγκρίνουμε το νέο Ford Fiesta των 125 ίππων με το επίσης mild hybrid Hyundai i20 των 120 PS. Με μικρή διαφορά στην τιμή και διαφορετικό χαρακτήρα, ποιο μικρό θα προτιμούσατε εσείς;

Mild hybrid Ford Fiesta ή mild hybrid Hyundai i20;

Το Ford Fiesta έχει γίνει συνώνυμο του mild hybrid μικρού, χάρη στον EcoBoost κινητήρα που φοράει. Το Hyundai i20, επίσης με ήπια υβριδική τεχνολογία και 120 άλογα, περιμένει το ανανεωμένο Fiesta για να το υποδεχτεί και να το «κοντράρει» στην εμπορική επιτυχία, κι εμείς συγκρίνουμε τα δύο μοντέλα, που έχουν διαφορά τιμής μικρότερη από 550 ευρώ. Ποιο θα υπερισχύσει;

Hyundai i20 με 17.990 ευρώ, Ford Fiesta με 18.514 ευρώ

Το Ford Fiesta είναι διαθέσιμο με εισαγωγική έκδοση την Titanium, που έχει τιμή 18.514 ευρώ. Ο κινητήρας είναι 1 λίτρου και 125 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Στο βασικό εξοπλισμό της Titanium βρίσκουμε full LED εμπρός φανάρια, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας με προειδοποίηση αλλαγής, cruise control με αυτόματο περιοριστή ταχύτητας, αναγνώριση οδικών πινακίδων, έλεγχο επαγρύπνησης του οδηγού, αυτόματη μεγάλη σκάλα, αυτόματο κλιματισμό, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα infotainment και έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Οι ζάντες είναι αλουμινίου, 16 ιντσών.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Hyundai i20 1,0T 120 PS 48V Exclusive 17.990 ευρώ
Ford Fiesta 1,0T 125 PS mHEV Titanium 18.514 ευρώ
Το Hyundai i20 με τον ήπια υβριδικό κινητήρα 1 λίτρου με 120 άλογα κοστίζει 17.990 ευρώ στη βασική έκδοση Exclusive, με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Ως standard η Hyundai παρέχει σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας με προειδοποίηση αλλαγής, προειδοποίηση αναχώρησης προπορευόμενου οχήματος, προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, αυτόματο φρενάρισμα σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες με ανίχνευση πεζών, αυτόματη μεγάλη σκάλα, σύστημα αναγνώρισης και προσαρμογής στα όρια ταχύτητας, σύστημα αυτόματης πέδησης μετά την πρώτη σύγκρουση, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, cruise control, αισθητήρες φωτός, οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment με εικόνα από camera οπισθοπορείας, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος. Το αυτοκίνητο «πατάει» σε ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε