Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Ford Puma VS Peugeot 2008: Ποιο μικρό SUV θα έπαιρνες;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Puma VS Peugeot 2008: Ποιο μικρό SUV θα έπαιρνες;

Διαβάστηκε από 24896 αναγνώστες - 7/4/2022

Το Ford Puma και το Peugeot 2008 αποτελούν δύο κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία των μικρών SUV. Συγκρίνουμε το Puma των 125 ίππων με το 2008 των 130 PS, και βλέπουμε τα σημεία υπεροχής του κάθε μοντέλου. Αλήθεια, εσύ τι θα προτιμούσες, το fun to drive Ford, ή το πιο «premium» Peugeot;

Ford Puma VS Peugeot 2008: Δύο ξεχωριστά SUV με τιμή γύρω στα 25.000 ευρώ

Το Ford Puma και το Peugeot 2008 είναι δύο μικρά SUV με άκρως ξεχωριστή εμφάνιση, που τα κάνει να διαφέρουν από τα υπόλοιπα οχήματα που βρίσκονται στο δρόμο. Με ισχύ 125 και 130 άλογα αντίστοιχα, τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν ικανοποιητικές επιδόσεις, ενώ η ευρυχωρία καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες ακόμα και μιας μικρής οικογένειας.

Με παραπλήσια τιμή, ποιο SUV είναι καλύτερο για αγορά; Συγκρίνουμε τα δύο best sellers της κατηγορίας και βλέπουμε ποιο συμφέρει καλύτερα, ανάλογα τις προτιμήσεις των εν δυνάμει ιδιοκτητών.

Ford Puma με 25.291 ευρώ, Peugeot 2008 με 24.600 ευρώ

Το Ford Puma στην εισαγωγική έκδοση ST-Line με τον χιλιάρη EcoBoost κινητήρα 125 ίππων έχει τιμή 25.291 ευρώ, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στο βασικό εξοπλισμό βρίσκουμε ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, προβολείς ομίχλης με στατικά φώτα στροφής, φανάρια εστιασμένης δέσμης LED εμπρός, πίσω φώτα LED, λειτουργία αυτόματης μεγάλης σκάλας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, sport καθίσματα, υποβοήθηση πριν τη σύγκρουση, σύστημα διατήρησης λωρίδας με προειδοποίηση εκτροπής, cruise control, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων ορίου ταχύτητας, επιλογή οδηγικών προφίλ, sport ανάρτηση, μερικά θερμαινόμενο παρμπρίζ και οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Ford Puma 125 PS ST-Line 25.291 ευρώ
Peugeot 2008 130 PS Active 24.600 ευρώ
Η τιμή του Peugeot 2008 ξεκινά από τα 22.900 ευρώ, για το πακέτο εξοπλισμού Active με τον PureTech κινητήρα 1,2 λίτρων με απόδοση 100 άλογα και 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο. Προκειμένου να βρισκόμαστε πιο κοντά στην ιπποδύναμη του Puma, επιλέγουμε την αμέσως επόμενη έκδοση, με κόστος αγοράς 24.600 ευρώ, με τον 1200αρη PureTech να αποδίδει πλέον 130 άλογα. Το εξοπλιστικό πακέτο εξακολουθεί να είναι το Active, και το σασμάν είναι επίσης χειροκίνητο 6 ταχυτήτων.
Ως standard βρίσκουμε οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, σύστημα ενίσχυσης πέδησης, LED φώτα πίσω, αισθητήρες φωτός και βροχής, cruise control, air condition, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με αναγνώριση πεζών, προειδοποίηση για κίνδυνο σύγκρουσης, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας με προειδοποίηση απόκλισης από αυτή, αναγνώριση ορίων ταχύτητας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Οι τιμές τόσο του Ford Puma, όσο και του Peugeot 2008 συμπεριλαμβάνουν και το Τέλος Ταξινόμησης των αυτοκινήτων.

Αθλητικό και μυώδες το Ford Puma, εντυπωσιακό το Peugeot 2008

Αθλητικό και μυώδες το Ford Puma, εντυπωσιακό το Peugeot 2008

Το Ford Puma έχει δυναμική παρουσία, η οποία τονίζεται από τις μυώδεις επιφάνειες, τις νευρώσεις στο αμάξωμα και την μεγάλη, επιθετική εμπρόσθια γρίλια. Οι ελαφρώς «πρησμένοι» θόλοι των τροχών και τα φουσκώματα στο καπό, που καταλήγουν στα ακροβολισμένα φανάρια, ενισχύουν τον sport χαρακτήρα του μικρού SUV και δημιουργούν μία «πολεμική» εικόνα από τη θέση του οδηγού. Συνολικά, το Ford Puma δείχνει πανέτοιμο για εξορμήσεις και εξερεύνηση, εντός και εκτός ασφάλτου, χωρίς να γίνεται υπερβολική η εξωτερική εικόνα. Όντας SUV, η απόσταση από το έδαφος είναι αυξημένη, και μετρά 16,6 εκατοστά.
 


Το Peugeot 2008 έχει εμφάνιση που απευθύνεται σε όσους θέλουν πιο σοφιστικέ, premium εικόνα. Το αυτοκίνητο είναι κομψό και εντυπωσιακό, με τα κάθετα φώτα ημέρας να παραπέμπουν στους κυνόδοντες του λιονταριού και να ταιριάζουν οπτικά με τις νευρώδεις επιφάνειες που κοσμούν το αμάξωμα και προσθέτουν δυναμισμό στο look. Στο πλάι του αυτοκινήτου δημιουργούνται ενδιαφέροντα σχήματα, ενώ στο πίσω μέρος, τα φανάρια θυμίζουν γρατζουνιές από τα νύχια του λέοντα και ενώνονται με ένα μαύρο πλαίσιο, που τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου, χαρίζοντας επιπλέον ένα premium στοιχείο. Η απόσταση από το έδαφος είναι 17 εκατοστά, αρκετή για να επιτρέψει στο μικρό SUV να λερώσει με άνεση τους τροχούς του.

Πιο ευρύχωρη καμπίνα το Peugeot 2008, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Ford Puma

Πιο ευρύχωρη καμπίνα το Peugeot 2008, μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Ford Puma

Περνώντας στο εσωτερικό του Ford Puma, παρατηρούμε πως η καμπίνα είναι καλοσχεδιασμένη, έχει στιβαρή συναρμολόγηση και καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ παράλληλα ο διάκοσμος είναι σύγχρονος. Η οθόνη αφής έχει διάσταση 8 ίντσες και δίνει την εντύπωση πως αιωρείται, ενώ το τιμόνι είναι επίπεδο στο κάτω μέρος, ενισχύοντας την sport αίσθηση. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, διάστασης 12,3 ιντσών από τη standard έκδοση.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Χώρος Αποσκευών Πλάτος πίσω Γόνατα πίσω Κεφάλια πίσω
Ford Puma 125 PS ST-Line 456 +80 λίτρα 130 εκ. 11,2 εκ. 3,1 εκ.
Peugeot 2008 130 PS Active 434 λίτρα 135 εκ. 15,5 εκ. 5,2 εκ.
Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και φιλοξενεί άνετα 4 ενήλικες επιβάτες. Στο πίσω μέρος η καμπίνα έχει πλάτος 130 εκατοστά, με τον «άερα» για τα γόνατα των επιβατών να είναι 11,2 εκατοστά και το χώρο για τα κεφάλια τους 3,1 εκατοστά. Εκεί που ουσιαστικά τo Ford Puma δεν έχει αντίπαλο, είναι στο πορτ-μπαγκάζ του, αφού αυτό είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας και έχει όγκο 456 λίτρα, με διπλό πάτωμα που διαθέτει 3 διαφορετικές θέσεις. Χάρη στο MegaBox των 80 λίτρων (διαθέσιμο από τη βασική έκδοση), η χωρητικότητα μετατρέπεται σε 536 λίτρα, αριθμός εντυπωσιακός που κάνει το Puma να μπαίνει στα «χωράφια» SUV μεγαλύτερης κατηγορίας. Ο συγκεκριμένος χώρος μπορεί να πλυθεί με το λάστιχο, αφού έχει τάπα αποστράγγισης.
 


Στην καμπίνα του Peugeot 2008 μας υποδέχεται ο ίδιος premium «αέρας» που διέπει και το εξωτερικό του. Η αυξημένη αίσθηση ποιότητας που κυριαρχεί στο αυτοκίνητο ενισχύεται από τη χρήση μαλακών υλικών, που θυμίζουν πιο ακριβά μοντέλα, ανώτερης κατηγορίας. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη αφής 7 ιντσών, ενώ δίπλα της συναντούμε το i-cockpit της Peugeot, δηλαδή τον πίνακα οργάνων που είναι τοποθετημένος ψηλότερα από το μικρό τιμόνι και αποτελεί ένα ακόμα σχεδιαστικό στοιχείο που τραβά τα βλέμματα και εντυπωσιάζει.

Το γαλλικό SUV έχει πιο ευρύχωρη καμπίνα συγκριτικά με τον ανταγωνιστή με σήμα το Μπλε Οβάλ. Πίσω, το κάθισμα έχει πλάτος 135 εκατοστά, ο χώρος για τα γόνατα είναι 15,5 εκατοστά και αυτός για τα κεφάλια 5,2 εκατοστά, κάτι που σημαίνει πως οι ψηλοί θα κάθονται πιο άνετα και «αεράτα» στο πίσω μέρος του 2008. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 434 λίτρα, αριθμός που, παρότι μικρότερος από αυτόν του Ford Puma, είναι άκρως ικανοποιητικός και μεγαλύτερος από το μέσο όρο της κατηγορίας.

Γρηγορότερο και πιο άνετο το Peugeot 2008, fun to drive και με χαμηλότερη κατανάλωση το Ford Puma

Γρηγορότερο και πιο άνετο το Peugeot 2008, fun to drive και με χαμηλότερη κατανάλωση το Ford Puma

Το Ford Puma είναι αρκετά ισχυρό από τη βασική έκδοση, αφού διαθέτει τον ήπια υβριδικό EcoBoost κινητήρα 1 λίτρου, ο οποίος αποδίδει συνδυαστικά 125 ίππους και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Χάρη στο mild hybrid σύστημα, το μοτέρ έχει θετική απόκριση από χαμηλά, ενώ παράλληλα είναι φειδωλό στο καύσιμο που καταναλώνει, μιας και σε πραγματικές συνθήκες σε μικτό κύκλο είδαμε 6,5 λίτρα/100 χλμ.
Στον τομέα των επιδόσεων, το Ford Puma επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 10,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι 191 χλμ/ώρα.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Κατανάλωση
Ford Puma 125 PS ST-Line 6,5 λτ/100 χλμ
Peugeot 2008 130 PS Active 7,9 λτ/100 χλμ
Το Peugeot 2008 στην έκδοση που έχουμε επιλέξει χρησιμοποιεί τον PureTech κινητήρα με ισχύ 130 ίππους, ο οποίος περνά τη δύναμη στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου σασμάν 6 ταχυτήτων. Το SUVακι με σήμα το Λέοντα είναι πιο σβέλτο, με την διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 9,6 δευτερόλεπτα, και την επιτάχυνση να σταματά στα 198 χλμ/ώρα.
Κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις, και στη συγκεκριμένη περίπτωση το γρηγορότερο Peugeot 2008 χάνει στην κατανάλωση, μιας και οι μετρήσεις μας σε μικτό κύκλο έδειξαν 7,9 λίτρα/100 χλμ.

Στο δρόμο, το Ford Puma είναι ένα αυτοκίνητο που έχει γίνει συνώνυμο του  «fun to drive SUV», και όχι άδικα. Η οδική συμπεριφορά είναι ιδιαίτερα sport και η πιο σφικτή ανάρτηση κρύβει έντεχνα το αυξημένο ύψος του μοντέλου. Ως συνέπεια, οι κλίσεις είναι μικρές, το κράτημα εξαιρετικό και συνολικά το Puma είναι απολαυστικό και προσφέρει χαρά στην οδήγηση. Παρόλα αυτά, οι κακοτεχνίες του δρόμου απορροφούνται σωστά, με τους θορύβους και τους ενοχλητικούς τριγμούς να απουσιάζουν από την καμπίνα.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Αλογα 0-100 χλμ/ώρα
Peugeot 2008 130 PS Active 130 9,6 δλ.
Ford Puma 125 PS ST-Line 125 10,1 δλ.
Το Peugeot 2008 είναι επίσης δυναμικό εν κινήσει, αν και η ανάρτησή του είναι ελαφρώς πιο μαλακά ρυθμισμένη, αποτελώντας τη χρυσή τομή μεταξύ sport συμπεριφοράς και άνεσης. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι αντάξια του premium χαρακτήρα που διαθέτει το μικρό SUV με σήμα το Λιοντάρι. Το αυτοκίνητο είναι αποτελεσματικό στις στροφές, με τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι υψηλά, δείχνοντας πως, παρά την πιο άνετη κύλιση συγκριτικά με το Ford Puma, το sport DNA του Λέοντα είναι παρόν.




Ποιο κερδίζει τελικά; Το Ford Puma ή το Peugeot 2008;

Το Ford Puma και το Peugeot 2008 είναι δύο ολοκληρωμένα οχήματα με πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο, με δυναμικά στοιχεία που είναι αντάξια χαμηλότερων οχημάτων. Το Ford Puma θα προτιμηθεί σε όσους αποζητούν ένα SUV που θα τους προσφέρει τη μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση. Το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ, χάρη στο Megabox, είναι ακόμα ένα θετικό του Puma, ενώ το «πακέτο» ολοκληρώνεται από την χαμηλή κατανάλωση του EcoBoost.

Το Peugeot 2008 έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό και πιο premium «αύρα». Παρά την επίσης δυναμική συμπεριφορά, η ανάρτηση είναι πιο μαλακή και χαρίζει μεγαλύτερη άνεση και ποιότητα κύλισης ανωτέρου επιπέδου. Επιπλέον, η καμπίνα του γαλλικού SUV είναι πιο ευρύχωρη, ενώ στην ευθεία, τα 5 άλογα παραπάνω έχουν αντίκρισμα στις επιδόσεις.
 
Δύο αντίπαλοι σε «σκληρή» κόντρα!
Με 25.291 ευρώ παίρνεις
Ford Puma 125 PS που είναι πιο «στριφτερό», έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγάζ και χαμηλότερη κατανάλωση.
Με 24.600 ευρώ παίρνεις Peugeot 2008 130 PS που ισορροπεί μεταξύ δυναμισμού και άνεσης, είναι πιο γρήγορο και εντυπωσιάζει με την εμφάνισή του!
Ποιο SUV θα αγόραζες εσύ; Θα κοίταζες αυτά, ή και κάποιο άλλο με αυτά τα χρήματα;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε