Ford Puma VS Seat Arona: Πλούσιο και να καίει λίγο ή φθηνό στην αγορά;
Διαβάστηκε από 19602 αναγνώστες - 3/1/2023
Συγκρίνουμε το Ford Puma με το Seat Arona και τα βαθμολογούμε στην κατανάλωση, στην ευρυχωρία, στις επιδόσεις, στην εγγύηση, στον εξοπλισμό και στην τιμή, για να δούμε ποιο κερδίζει και πόσο ανταγωνιστικά είναι. Εσύ θα προτιμούσες χαμηλότερη τιμή αγοράς, ή μικρότερη κατανάλωση και πλουσιότερο εξοπλισμό;
Συγκρίνουμε το Ford Puma με το Seat Arona και τα βαθμολογούμε
Η κατηγορία των μικρών SUV είναι εξαιρετικά δημοφιλής, κάτι που φαίνεται από τις πωλήσεις των εν λόγω μοντέλων, όσο και από τις συνεχείς προτάσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών στη συγκεκριμένη κλάση.
Δύο εκπρόσωποι των μικρών SUV είναι το Ford Puma και το Seat Arona, τα οποία διεκδικούν το δικό τους μερίδιο αγοράς. Ποιο είναι καλύτερο όμως; Για να το μάθουμε, συγκρίνουμε τα δύο αυτοκίνητα και τα βαθμολογούμε με κριτήρια την κατανάλωση, τις επιδόσεις, την ευρυχωρία, τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή. Το Puma θεωρείται το καλύτερο μικρό SUV, θα υποστηρίξει αυτόν τον τίτλο; Πώς θα σταθεί το Arona απέναντί του;
Επιλέξαμε τη βασική έκδοση του Ford Puma, η οποία διαθέτει τον ήπια υβριδικό EcoBoost κινητήρα με ισχύ 125 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο και κοστίζει 26.313 ευρώ. Παρόλο που ο εισαγωγικός κινητήρας του Seat Arona αποδίδει 95 άλογα, διαλέξαμε την επόμενη έκδοση που έχει ισχύ 110 ίππους, προκειμένου να είναι πιο δίκαιη η σύγκριση μεταξύ των δυο μοντέλων. Το Seat Arona με τους 110 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έχει τιμή 20.790 ευρώ.
Ας δούμε την έκβαση του συγκριτικού, και τα σημεία που υπερέχει το κάθε μοντέλο.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Εξαιρετικό το Ford Puma με βαθμό 92 στα 100, άριστο και το Seat Arona με βαθμό 89 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο |
FORD PUMA |
SEAT ARONA |
Έκδοση μοντέλου |
FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps |
SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps |
Βαθμολογία |
92% |
89% |
Κατηγορία μοντέλου |
ΜΙΚΡΑ SUV Βενζίνη |
ΜΙΚΡΑ SUV Βενζίνη |
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2020 |
2017 |
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid |
Βενζίνη |
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
999 |
999 |
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
125 |
110 |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ |
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ |
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 |
6 |
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ |
ΕΜΠΡΟΣ |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ/100χλμ.)
|
6,5 |
7,4 |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
1050 |
702 |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
11,2 |
11 |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,3 |
1,33 |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
|
536 |
400 |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
10,09 |
10,35 |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
191 |
190 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) |
37,2 |
36,2 |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 |
4 |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
|
|
Το Ford Puma αποδεικνύει πως δικαίως θεωρείται το καλύτερο μικρό SUV, αφού σύμφωνα με τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας παίρνει βαθμό 92 στα 100. Το μοντέλο υπερισχύει στην ιπποδύναμη, στην πραγματική μέση κατανάλωση που είναι κατά 0,9 λτ/100 χλμ χαμηλότερη, καθώς και στο χώρο αποσκευών, που είναι κατά 136 λίτρα πιο μεγάλος. Επίσης, η πενταετής εγγύηση της Ford είναι 1 χρόνο μεγαλύτερη από αυτή της Seat, που διαρκεί 4 έτη.
Το Seat Arona απέσπασε πολύ καλή βαθμολογία, και πιο συγκεκριμένα 89 στα 100, αποδεικνύοντας πως είναι αρκετά αξιόλογο. Το αυτοκίνητο έχει καλύτερα φρένα και κοστίζει λιγότερο.
Ας περάσουμε στην αναλυτική σύγκριση μεταξύ του Ford Puma και του Seat Arona όσον αφορά την κατανάλωση στο ταξίδι και στην πόλη, την ευρυχωρία του εσωτερικού, καθώς και τις επιδόσεις από στάση και εν κινήσει.