2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ford Puma VS Skoda Kamiq με βαθμολογίες: Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 6607 αναγνώστες - 17/3/2023
Ήρθε η ώρα να δούμε τα σημεία που ξεχωρίζουν το Ford Puma των 155 ίππων και το Skoda Kamiq με τα 150 άλογα όσον αφορά στην κατανάλωση στην πόλη και στο ταξίδι, στους χώρους, στις επιδόσεις και στην εγγύηση.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Skoda Kamiq | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,2 | 8,9 | ||||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,3 | 5,5 | ||||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,7 | 7,3 | ||||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 792 | 909 | ||||||
Κατανάλωση | 73% | 74% | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 11,2 | 18,8 | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,1 | 7,8 | ||||||
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,3 | 1,36 | ||||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 400 | ||||||
Χώροι | 80% | 79% | ||||||
Είδος | Mild hybrid | Βενζίνη | ||||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | 1498 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 155 | 150 | ||||||
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 240 | 250 | ||||||
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,85 | 8,38 | ||||||
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,3 | 5,5 | ||||||
Κινητήρας - Επιδόσεις | 90% | 89% | ||||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 2 | ||||||
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | 12 | ||||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | 3 | ||||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 78% | 60% | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,19 | 4,24 | ||||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | 1,79 | ||||||
Ύψος (μέτρα) | 1,55 | 1,55 | ||||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,59 | 2,65 | ||||||
Ρεζεβουάρ (λίτρα) | 42 | 50 | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,4 | 18,8 | ||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1280 | 1277 | ||||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | 1498 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 155 | 150 | ||||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | 5000 | ||||||
Ροπή (Nm) | 240 | 250 | ||||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 2500 | 1500 | ||||||
Φρένα | ||||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37 | 36 | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,7 | 6 | ||||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 129 | 131 |
Η μεγαλύτερη διαφορά στην κατανάλωση βρίσκεται εντός αστικού κύκλου, όπου το ήπια υβριδικό Ford Puma καίει 0,7 λτ/100 χλμ πιο λίγο. Αξίζει να αναφέρουμε πως το Puma έχει κατά 2 ίντσες μεγαλύτερες ζάντες (18, αντί για 16 που έχει το Kamiq), γεγονός που παίζει το ρόλο του στην κατανάλωση.
Όσον αφορά στον τομέα της ευρυχωρίας, το Ford Puma κερδίζει στο πορτ-μπαγκάζ, ενώ το Skoda Kamiq στην καμπίνα. Πιο συγκεκριμένα, το Puma έχει 136 λίτρα περισσότερο ωφέλιμο όγκο για τις αποσκευές, ενώ το Skoda Kamiq έχει κατά 7,6 και 4,7 εκατοστά μεγαλύτερο «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών, με το πίσω κάθισμα να είναι 6 εκατοστά φαρδύτερο.
Περνώντας στις επιδόσεις, οι μετρήσεις δείχνουν πως το Skoda Kamiq με τον 1500αρη κινητήρα των 150 ίππων είναι μισό δευτερόλεπτο γρηγορότερο στη διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα. Ωστόσο το Ford Puma με το χιλιάρι μοτέρ που αποδίδει 155 άλογα χρειάζεται 0,2 δευτερόλεπτο για να προσπεράσει από τα 80 στα 120 χλμ/ώρα. Συνολικά θα λέγαμε πως οι διαφορές είναι αμελητέες. Όταν έρθει η ώρα του φρεναρίσματος, το Skoda Kamiq ακινητοποιείται από τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 1 μέτρο λιγότερο.
Μεγαλύτερες διαφορές βλέπουμε στην εγγύηση, με αυτή της Ford να είναι κατά 3 χρόνια μεγαλύτερη από την αντίστοιχη της Skoda.