2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ford Puma VS VW T-Roc με βαθμολογίες: Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 23730 αναγνώστες - 24/4/2023
Πώς αξιολογούνται τα Ford Puma και VW T-Roc στους τομείς κατανάλωσης, επιδόσεων, ευρυχωρίας και εγγυήσεων; Ας περάσουμε στους αναλυτικούς πίνακες με τις μετρήσεις και τις αξιολογήσεις μας.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Vw T-roc 110ps | ||
---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,7 | 9,2 | ||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 4 | 5,8 | ||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,5 | 7,1 | ||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 1050 | 862 | ||
Κατανάλωση | 87% | 71% | ||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 11,2 | 11,4 | ||
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,1 | 6 | ||
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,3 | 1,37 | ||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 445 | ||
Χώροι | 80% | 78% | ||
Είδος | Mild hybrid | Βενζίνη | ||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | 999 | ||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 125 | 110 | ||
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 170 | 200 | ||
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,09 | 10,9 | ||
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 10,6 | 10,9 | ||
Κινητήρας - Επιδόσεις | 78% | 74% |
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 8 | 2 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | 12 | ||||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | 3 | ||||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | 60% | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,19 | 4,23 | ||||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | 1,82 | ||||||
Ύψος (μέτρα) | 1,55 | 1,57 | ||||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,59 | 2,59 | ||||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 42 | 50 | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,6 | 16 | ||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1280 | 1270 | ||||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | 999 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 125 | 110 | ||||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | 5000 | ||||||
Ροπή (Nm) | 170 | 200 | ||||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1400 | 2000 | ||||||
Φρένα | ||||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,2 | 36,9 | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,4 | 6 | ||||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 121 | 136 |
Το Ford Puma στην εισαγωγική έκδοση των 125 ίππων εξοπλίζεται με τον ήπια υβριδικό EcoBoost κινητήρα στην εκδοχή του 1 λίτρου. Το βραβευμένο μοτέρ της Ford έχει χαμηλότερη πραγματική κατανάλωση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Πιο συγκεκριμένα, στην πόλη καίει 1,5 λτ/100 χλμ λιγότερο, ενώ στο ταξίδι η διαφορά αυξάνεται στο 1,8 λτ/100 χλμ. Όπως αναφέραμε ήδη, σε μικτό κύκλο το Ford Puma καταναλώνει 0,6 λτ/100 χλμ πιο λίγο από το VW T –Roc.
Όσον αφορά στην ευρυχωρία, το κάθε μοντέλο ξεχωρίζει σε διαφορετικό τομέα. Το Ford Puma έχει κατά 91 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ, ενώ το VW T-Roc υπερτερεί στο πλάτος του πίσω καθίσματος και στον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, με διαφορά 7 και 3 εκατοστά αντίστοιχα.
Περνώντας στις επιδόσεις, το Ford Puma είναι πιο σβέλτο, με τη μεγαλύτερη διαφορά να είναι στην επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα, η οποία ολοκληρώνεται σε σχεδόν 1 δλ. γρηγορότερα.
Η Ford προσφέρει 8 χρόνια εγγύηση στο Puma, ενώ η VW 2 στο T-Roc. Η διαφορά 6 ετών είναι πολύ μεγάλη και δίνει τη νίκη στο Puma σε αυτό τον τομέα.