autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ford Puma ή VW Taigo με DSG στα ίδια λεφτά;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Puma ή VW Taigo με DSG στα ίδια λεφτά;

Διαβάστηκε από 12920 αναγνώστες - 22/3/2022

Το VW Taigo είναι ο ολοκαίνουργιος «παίκτης» στην κατηγορία των μικρών SUV, και ξεχωρίζει χάρη στο σχεδιασμό που παραπέμπει σε coupe και τη δυναμική του συμπεριφορά. Πώς θα ανταπεξέλθει απέναντι στο best seller της κατηγορίας, το φοβερό και τρομερό Ford Puma;

Με ίδιο κόστος, αγοράζεις Ford Puma 125 PS ή VW Taigo 110 PS DSG

Το VW Taigo είναι το πρώτο coupe SUV της VW στην μικρή κατηγορία, και έρχεται να αντιμετωπίσει τους αντιπάλους του με «όπλα» την δυναμική εμφάνιση, την ποιοτική κατασκευή, την ευρυχωρία και μία γκάμα κινητήρων με ευρεία χρήση των DSG σασμάν.

Το βάζουμε αντιμέτωπο με το Ford Puma, έναν συνήθη ύποπτο στα συγκριτικά και τις λίστες με τα καλύτερα μικρά SUV, το οποίο διακρίνεται για τον fun to drive χαρακτήρα του, τον EcoBoost που συνδυάζει τις καλές επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση, καθώς και το μεγάλο πορτ-μπαγκάζ. Ποιο θα αποδειχθεί ανώτερο;

Ford Puma 125 άλογα με 23.833 ευρώ, VW Taigo με 110 ίππους με 23.800 ευρώ

Το Ford Puma είναι διαθέσιμο από την τιμή των 23.833 ευρώ για την έκδοση ST-Line με τον ήπια υβριδικό EcoBoost κινητήρα 1 λίτρου με 125 ίππους, που συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Αν θελήσουμε αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι το επτατάχυτο Powercruise, θα πρέπει να αποχωριστούμε 26.221 ευρώ.

Στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης ST-Line βρίσκουμε ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, προβολείς ομίχλης με στατικά φώτα στροφής, φανάρια εστιασμένης δέσμης LED εμπρός και πίσω φώτα LED, λειτουργία αυτόματης μεγάλης σκάλας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, sport καθίσματα, υποβοήθηση πριν τη σύγκρουση, σύστημα προειδοποίησης λωρίδας διατήρησης λωρίδας με προειδοποίηση εκτροπής, cruise control, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων ορίου ταχύτητας, επιλογή οδηγικών προφίλ, sport ανάρτηση, μερικά θερμαινόμενο παρμπρίζ και οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
VW Taigo 110 PS DSG Life 23.800 ευρώ
Ford Puma 125 PS ST-Line 23.833 ευρώ
Το VW Taigo έχει αρχική τιμή 21.100 ευρώ, για την έκδοση με 95 ίππους στο πακέτο εξοπλισμού Life. Προκειμένου να βρισκόμαστε πιο κοντά σε ισχύ αλλά και τιμή, επιλέγουμε την δεύτερη έκδοση, με 110 άλογα, η οποία στο ίδιο πακέτο έχει τιμή 23.800 ευρώ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι DSG διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, μιας και η VW τοποθετεί χειροκίνητο σασμάν μόνο στον 95αρη κινητήρα.

Στον βασικό εξοπλισμό της Life συναντούμε ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, εμπρός-πίσω φώτα LED, ψηφιακό και διαμορφώσιμο πίνακα οργάνων 8 ιντσών, έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment επίσης 8 ιντσών με σύστημα πλοήγησης, σύστημα κλιματισμού Climatic, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας καθώς και σύστημα Front Assist με επιτήρηση πεζών και ποδηλάτων και αυτόματο φρενάρισμα.

Μυώδης εμφάνιση για το Ford Puma, coupe χαρακτήρας το VW Taigo

Μυώδης εμφάνιση για το Ford Puma, coupe χαρακτήρας το VW Taigo

Το Ford Puma έχει δυναμική παρουσία, η οποία τονίζεται από τις μυώδεις επιφάνειες, τις νευρώσεις στο αμάξωμα και την μεγάλη, επιθετική εμπρόσθια γρίλια. Οι ελαφρώς «πρησμένοι» θόλοι των τροχών ενισχύουν τον sport χαρακτήρα του μικρού SUV και το κάνουν να δείχνει πανέτοιμο για εξορμήσεις και εξερεύνηση, εντός και εκτός ασφάλτου. χωρίς να γίνεται υπερβολική η εξωτερική εικόνα.



Ένα από τα μεγαλύτερα «όπλα» του νέου VW Taigo, είναι η εμφάνιση του, η οποία το διαφοροποιεί από όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του. Η εικόνα παραπέμπει σε coupe, αφού η τρίτη κολώνα και το πίσω παρμπρίζ έχουν έντονη κλίση. Εμπρός βρίσκουμε δυναμικά στοιχεία, όπως ο μεγάλος κεντρικός αεραγωγός του προφυλακτήρα, καθώς και τα τονισμένα τραπεζοειδή πλαίσια που φιλοξενούν τους προβολείς ομίχλης. Το καπό, όπως και το πλαϊνό μέρος διακατέχονται από νευρώσεις, ενώ οι οριζόντιες φωτιζόμενες γραμμές εμπρός και πίσω χαρίζουν επιπλέον κομψότητα και μοντέρνα εμφάνιση.
 

Το Ford Puma κερδίζει σε πορτ-μπαγκάζ, το VW Taigo σε ευρυχωρία καμπίνας

Το Ford Puma κερδίζει σε πορτ-μπαγκάζ, το VW Taigo σε ευρυχωρία καμπίνας

Περνώντας στο εσωτερικό του Ford Puma, παρατηρούμε πως η καμπίνα είναι καλοσχεδιασμένη, έχει στιβαρή συναρμολόγηση και καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ παράλληλα ο διάκοσμος είναι σύγχρονος. Η οθόνη αφής έχει διάσταση 8 ιντσών και δίνει την εντύπωση πως αιωρείται, ενώ το τιμόνι είναι επίπεδο στο κάτω μέρος, ενισχύοντας την sport αίσθηση. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, διάστασης 12,3 ιντσών από τη standard έκδοση.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Χώρος Αποσκευών Πλάτος πίσω Γόνατα πίσω Κεφάλια πίσω
VW Taigo 110 PS DSG Life 440 λίτρα 134 εκ. 14,4 εκ. 3,5 εκ.
Ford Puma 125 PS ST-Line 456 +80 λίτρα 130 εκ. 11,2 εκ. 3,1 εκ.
Το εσωτερικό είναι ευρύχωρο και φιλοξενεί άνετα 4 ενήλικες επιβάτες. Στο πίσω μέρος η καμπίνα έχει πλάτος 130 εκατοστά, με τον «άερα» για τα γόνατα των επιβατών να είναι 11,2 εκατοστά και το χώρο για τα κεφάλια τους 3,1 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ του Ford Puma ουσιαστικά δεν έχει αντίπαλο, αφού είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας και έχει όγκο 456 λίτρα, με διπλό πάτωμα που διαθέτει 3 διαφορετικές θέσεις. Χάρη στο MegaBox των 80 λίτρων, η χωρητικότητα μετατρέπεται σε 536 λίτρα, αριθμός εντυπωσιακός που κάνει το Puma να μπαίνει στα «χωράφια» SUV μεγαλύτερης κατηγορίας. Ο συγκεκριμένος χώρος μπορεί να πλυθεί με το λάστιχο, αφού έχει τάπα αποστράγγισης.



Στην καμπίνα του VW Taigo μας υποδέχεται μία ωραία και ποιοτική εικόνα. Το εσωτερικό είναι καλοσχεδιασμένο, με τα υλικά να έχουν το καλό φινίρισμα και τη στιβαρή συναρμογή που μας έχει μάθει η VW. Στο κέντρο του ταμπλό είναι ενσωματωμένη η οθόνη αφής του συστήματος infotainment, διάστασης 8 ιντσών στο βασικό εξοπλισμό, ενώ πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, επίσης 8 ιντσών, ο οποίος ενισχύει το τεχνολογικό στοιχείο.

Στον τομέα της ευρυχωρίας, το VW Taigo μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 ενήλικες επιβάτες, ίσως και 5 υπό προϋποθέσεις, παρά την coupe εμφάνιση. Αυτό συμβαίνει χάρη στον «έξυπνο» σχεδιασμό που ξεγελά το μάτι: Η γραμμή της οροφής παραμένει ψηλά στο σημείο του πίσω καθίσματος, ακόμα και αν η καθοδική πορεία της τρίτης κολώνας έχει ήδη ξεκινήσει οπτικά.
Το πίσω κάθισμα έχει πλάτος 137 εκατοστά, με το χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών να είναι 14,4 εκατοστά, και τον αντίστοιχο για τα κεφάλια τους 3,5 εκατοστά, δίνοντας στο μικρό SUV από το Wolfsburg το προβάδισμα στην ευρυχωρία καμπίνας. Το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 440 λίτρα και είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας, παρόλα αυτά είναι μικρότερο από αυτό του Ford Puma.

Πιο γρήγορο το Ford Puma και καίει λιγότερο, το VW Taigo έχει DSG σασμάν

Πιο γρήγορο το Ford Puma και καίει λιγότερο, το VW Taigo έχει DSG σασμάν

Κάτω από το νευρώδες καπό του Ford Puma συναντούμε τον mild hybrid Ecoboost κινητήρα 1 λίτρου, ο οποίος αποδίδει συνδυαστικά 125 ίππους. Το υβριδικό σύστημα βελτιώνει τόσο την απόκριση του μοτέρ στις χαμηλές στροφές, όσο και την κατανάλωση, η οποία σε μικτό κύκλο υπό πραγματικές συνθήκες είναι 6,5 λίτρα/100 χλμ.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Κατανάλωση λτ
Ford Puma 125 PS ST-Line 6,5 λτ/100 χλμ
VW Taigo 110 PS DSG Life 7,8 λτ/100 χλμ
Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 10,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 191 χλμ/ώρα.
Το VW Taigo στην έκδοση που επιλέξαμε διαθέτει τον κινητήρα 110 ίππων, επίσης 1000 κυβικών, ο οποίος συνεργάζεται αποκλειστικά με DSG κιβώτιο 7 σχέσεων. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται μέσα σε 11,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι 191 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου μετρήθηκε 7,8 λτ/100 χλμ.


 
Στο δρόμο, το Ford Puma προσφέρει περισσότερη χαρά στην οδήγηση, αφού έχει πιο fun to drive χαρακτήρα και sport οδική συμπεριφορά, κάτι που το κάνει γρηγορότερο όχι μόνο στην ευθεία, αλλά και στις στροφές. Η ανάρτηση κρύβει εντέχνως το αυξημένο ύψος του μοντέλου και χαρίζει εξαιρετικό κράτημα, με τις κλίσεις να είναι περιορισμένες. Ωστόσο οι ανωμαλίες του δρόμου απορροφούνται σωστά, χωρίς να περνούν θόρυβοι και ενοχλητικοί τριγμοί στο εσωτερικό.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Αλογα 0-100 χλμ/ώρα
Ford Puma 125 PS ST-Line 125 10,1 δλ.
VW Taigo 110 PS DSG Life 110 11,2 δλ.
Το VW Taigo στο δρόμο είναι αρκετά άνετο και στιβαρό, με επίσης δυναμική συμπεριφορά, ενώ η ανάρτηση έχει σφικτή αίσθηση. Παρόλο που οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μειωμένες και τα επίπεδα πρόσφυσης αρκετά ικανοποιητικά, οι ανωμαλίες του δρόμου απορροφούνται έντεχνα. Όμως, θα λέγαμε ότι το Puma είναι ένα «σκαλί» πιο πάνω στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης.
Το VW Taigo παίρνει επιπλέον «πόντους» στην ευχρηστία μέσα στην πόλη λόγω του αυτόματου κιβωτίου.
 
Το «νέο και ωραίο» Taigo απέναντι στη «σταθερή αξία» Puma!
Με coupe σχεδίαση, DSG σασμάν και πιο ευρύχωρη καμπίνα το VW Taigo.
Με καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Ford Puma.
Με 24.000 ευρώ, θα έπαιρνες το ολόφρεσκο VW Taigo με 110 άλογα, ή το fun to drive Puma με τα 125;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε