autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Game of Thrones: Polo vs Yaris

29/11/2017

Το Yaris είναι πρώτο. Πρώτο σε πωλήσεις, στην καρδιά του κοινού ακόμα και στις πωλήσεις μεταχειρισμένων. Μπορεί το άρτι αφιχθέν Polo να του πάρει τον θρόνο; Τι «όπλα» θα χρησιμοποιήσει για να τα καταφέρει;

Η Volkswagen άργησε λίγο να παρουσιάσει τον νέο Polo και το αειθαλές Yaris εκμεταλλεύτηκε αυτή την καθυστέρηση και εδραιώθηκε στην κορυφή της κατηγορίας. Τώρα όμως με την έλευση του Polo, ενός από τα πιο διαχρονικά μικρά, όλα θα αλλάξουν αφού  η VW έχει μόνο έναν στόχο… την κορυφή!


 Εσωτερικό-Χώροι: η νέα πλατφόρμα έκανε το Polo ένα από τα πιο ευρύχωρα μικρά

Το Yaris μέχρι στιγμής έχει καταφέρει το ακατόρθωτο. Είναι μικρότερο από τους περισσότερους ανταγωνιστές του όσον αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις και μεγαλύτερο σε ό,τι αφορά τις εσωτερικές. Το Polo θα του βάλει δύσκολα, αφού το εσωτερικό του φιλοξενεί με άνεση τέσσερις ενήλικες. Στο πίσω κάθισμα υπάρχει επαρκής χώρος ώστε να μεταφερθούν ακόμα και άτομα ύψους 1.95 χωρίς πρόβλημα. Ακόμα ένας τομέας στον οποίο το Yaris φαίνεται να υστερεί σε σχέση με το νέο Polo είναι ο χώρος αποσκευών ο οποίος στο Ιαπωνικό μοντέλο φτάνει τα 286 λτ. ενώ στο Γερμανικό τα 355 λτ. Βέβαια, εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι το Polo έχει σημαντικά μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και άρα έχει πλεονέκτημα. Στα συν του νέου Polo συγκαταλέγεται και η πολύ καλή απτή ποιότητα του εσωτερικού στο οποίο έχουν χρησιμοποιηθεί μαλακά υλικά στο μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας πλην των θυρών που είναι και από τα ελάχιστα σημεία που καταλαβαίνεις ότι είσαι στο Polo και όχι στο Golf.


Κινητήρες: με 3 διαφορετικά καύσιμα και τα 2

Στον τομέα των κινητήρων το νέο Polo αναμένεται έρχεται με 6 μηχανικά σύνολα, βενζίνης, δύο πετρελαίου και ένας με φυσικό αέριο. Επιβεβαιωμένη είναι και η έκδοση GTI η οποία θα αποδίδει 200 ίππους και αναμένεται να υπάρχει και μία έκδοση με 150 ίππους. Ως προς τους κινητήρες πετρελαίου οι επιλογές είναι δύο και αποδίδουν 80 και 95 ίππους ενώ υπάρχει και ένας φυσικού αερίου με απόδοση 90 ίππων. Βέβαια, ο υπεύθυνος εξέλιξης κινητήρων της VW έχει αφήσει να εννοηθεί ότι οι πετρελαιοκινητήρες θα είναι διαθέσιμοι για δύο με τρία χρόνια καθώς το κόστος εξέλιξης είναι τεράστιο λόγω των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων.

Από την άλλη, το Yaris διατίθεται με τέσσερις κινητήρες στοχευμένους στον μέσο χρήστη και στην όσο το δυνατόν οικονομικότερη λειτουργία. Έτσι, έχουμε ως βασικό σύνολο έναν κινητήρα 1.000 κ.εκ. με απόδοση 69 ίππους αλλά μεγαλύτερη σημασία έχει ο κινητήρας των 1.500 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 111 ίππους και συνδυάζει οικονομία και απόδοση. Στην γκάμα υπάρχει, επίσης, ένας κινητήρας πετρελαίου στα 1.400 κ.εκ. και απόδοση 90 ίππων ενώ το «αστέρι» της γκάμας είναι το υβριδικό σύνολο το οποίο καταφέρνει και αποδίδει 100 ίππους με πάρα πολύ χαμηλή κατανάλωση.
 
Συμπέρασμα
Το μειονέκτημα του Polo, ότι ήταν πολλά χρόνια στην αγορά, περνάει πλέον στο Yaris . Tο Polo είναι ολοκαίνουργιο, βασίζεται στην πλατφόρμα του ομίλου MQB A0 που του έχει δώσει μεγάλη καμπίνα αλλά και κορυφαία οδική συμπεριφορά. Το Yaris όμως είναι το best seller και έχει ρεύμα υπέρ του. Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί στον χρόνο αυτή η μάχη για τον θρόνο.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις