autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το μεγαλύτερο και πιο γρήγορο Fiesta εντυπωσιάζει

Γρηγορότερο και οικονομικότερο το νέο Fiesta

27/6/2017

Μακρύτερο, με μεγαλύτερους χώρους και αρκετά ταχύτερο έρχεται το νέο Ford Fiesta που αναμένεται να κάνει πάταγο. Από εμφάνιση; Σταθερή αξία.

Το μεγαλύτερο και γρηγορότερο νέο Fiesta
Η νέα γενιά του μικρού best seller της Ford, έρχεται με πιο μεγάλες διαστάσεις, λίγο πιο γρήγορο αλλά εξίσου οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου με το απερχόμενο στην βενζινοκίνητη έκδοση με τον έκδοση με τον Ecoboost του 1,0 λίτρου.

Με μια ματιά τι άλλαξε.
  • Είναι 7,1 εκατοστά πιο μακρύ
  • 2,6 εκατοστά μεγαλύτερο σε πλάτος
  • 73 κιλά πιο βαρύ με τον 1.000άρη Ecoboost
  • Με νέο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων ο Ecoboost από την έκδοση των 100 ίππων
  • Σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερο στο 0-100 χλμ./ώρα (1,0 Ecoboost)
  • 4,3 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα
 
Νέο κιβώτιο, σταθερά χαμηλή κατανάλωση και πιο σύγχρονο από ποτε
Η διάθεση του νέου Ford Fiesta αναμένεται να αρχίσει τον επόμενο μήνα και ήδη, οι διαφορές του με το απερχόμενο μοντέλο μας δίνουν μια ιδέα για το τι να περιμένουμε. Χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές σε χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, με το σχετικό χώρο να μένει στα 292 λίτρα (290 είναι ο χώρος του απερχόμενου), το Fiesta έχει ανανεωμένη εμφάνιση και δείχνει πολύ πιο σύγχρονο. Ως πιο μεγάλο κατά 7,1 εκατοστά σε μήκος, το νέο Fiesta δικαιολογεί την αύξηση στο βάρος του κατά 73 κιλά στην έκδοση με τον Ecoboost του 1,0 λίτρου. Το μεταξόνιό του έχει παραμείνει στο ίδιο μέγεθος με αυτό του προηγούμενου μοντέλου (+0,4 εκατοστά), ενώ ίδια είναι και τα στοιχεία που έχουν ανακοινωθεί και αφορούν τους κινητήρες και την απόδοσή τους. Ο εγκέφαλος του κινητήρα έχει διαφορετική ρύθμιση και συνεργάζεται πλέον με το νέο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, που δίνει κάποιο πλεονέκτημα στις επιδόσεις, όπως επίσης και στις εκπομπές ρύπων, ενώ η κατανάλωση έχει μείνει σταθερή στα 4,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Επιδόσεις: Κατά 1 δευτερόλεπτο ταχύτερο
Το νέο Fiesta με τον Ecoboost στην έκδοση με τους 100 ίππους, εμφανίζεται ταχύτερο κατά 7 δέκατα του δευτερολέπτου από το προκάτοχο αντίστοιχο για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα. Συγκεκριμένα, το νέο κάνει 10,5 δευτερόλεπτα σύμφωνα με τη Ford, ενώ το παλιό χρειαζόταν 11,2 δευτερόλεπτα για την ίδια διαδικασία. Σε τελική ταχύτητα, το νέο έχει «κερδίσει» 3 χλμ./ώρα και έχει σύμφωνα με τη Ford 183 χλμ./ώρα, έναντι 180 του απερχόμενου. Οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί στα 97 γρ./χλμ. από τα 99 που ίσχυε στο προηγούμενο.

Τιμή και κινητήρες
Τιμολογιακά, το νέο Fiesta είναι κατά 2.000 ευρώ ακριβότερο από το απερχόμενο στην έκδοση με τον Ecoboost των 100 ίππων, ενώ αξίζει να «κρατήσει» κανείς και τη βασική βενζινοκίνητη έκδοση που είναι με κινητήρα 1,1 λίτρων 85 ίππων και ξεκινάει από τα 12.990 ευρώ. Τέλος, η έκδοση του αυτοκινήτου με το TDCI μοτέρ των 1,5 λίτρων, έχει τιμή εκκίνησης τα 14.669 ευρώ.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις