autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Honda HR-V VS Toyota C-HR: Είναι SUV, είναι υβριδικά. Ποιο να πάρω;
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Honda HR-V VS Toyota C-HR: Είναι SUV, είναι υβριδικά. Ποιο να πάρω;

Διαβάστηκε από 18802 αναγνώστες - 10/1/2022

Το ολοκαίνουργιο Honda HR-V θα είναι διαθέσιμο στο τέλος Ιανουαρίου με τιμή από 33.350 ευρώ, αποκλειστικά με υβριδικό κινητήρα. Η σύγκριση με τον «Βασιλιά» της κατηγορίας, το Toyota C-HR είναι αναπόφευκτη. Πώς θα «σταθεί» το νέο SUV της Honda απέναντι στο best-seller της Toyota;

Το ολόφρεσκο υβριδικό Honda HR-V θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από τα τέλη του μήνα, με τιμή που ξεκινά από 33.350 ευρώ. Η κατηγορία που ανήκει, αυτή των οικογενειακών μικρομεσαίων SUV, είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, με best-seller το επίσης υβριδικό Toyota C-HR, το οποίο έχει και αυτό ξεχωριστή εμφάνιση και χαμηλότερη τιμή. Πώς θα «σταθεί» το νέο Honda HR-V απέναντι στο SUV της Toyota; Ήρθε η ώρα να τα συγκρίνουμε στα σημεία, και να δούμε που υπερτερεί το κάθε μοντέλο.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 



Το Honda HR-V ξεκινά από 33.350 ευρώ, το Toyota C-HR από 24.270 ευρώ

Όπως αναφέραμε, το νέο Honda HR-V που θα κάνει την εμφάνισή του στις ελληνικές αντιπροσωπείες τον Ιανουάριο θα έχει τιμή 33.350 ευρώ για την έκδοση Elegance. Το επόμενο εξοπλιστικό πακέτο, Advance, θα κοστίζει 36.100 ευρώ, ενώ το πλουσιότερο, Advance Style θα έχει τιμή 39.250 ευρώ.

Μπορεί να είναι η βασική έκδοση, όμως η Elegance είναι αρκετά πλούσια εξοπλισμένη. Διαθέτει συστήματα ασφαλείας όπως μεταξύ άλλων σινιάλο έκτακτης ακινητοποίησης, προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, σύστημα διατήρησης αλλά και αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας με προειδοποίηση, αυτόματη πέδηση και έλεγχο γκαζιού για μετριασμό σύγκρουσης, καθώς και λειτουργία φρένου χαμηλής ταχύτητας.
Στον τομέα της άνεσης, βρίσκουμε αυτόματο κλιματισμό με αεραγωγούς και για τους πίσω επιβάτες, αισθητήρες φωτός και βροχής, οθόνη αφής 9 ιντσών με σύστημα πλοήγησης, σύνδεση Android Auto και Apple CarPlay καθώς και εικόνα από camera οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω και φώτα LED εμπρός-πίσω.
Ο κινητήρας του HR-V είναι υβριδικός 1,5 λίτρων, με συνδυαστική ισχύ 131 άλογα.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Toyota C-HR C-Enter 24.270
Honda HR-V Elegance 33.350
Το «αντίπαλο» δέος, το Toyota C-HR έχει τιμή που ξεκινά από 24.270 ευρώ για το πακέτο εξοπλισμού C-Enter. Οι εκδόσεις της Toyota είναι περισσότερες, και είναι οι ακόλουθες: C-lub (26.600 ευρώ), C-lub Bi-Tone (27.280 ευρώ), GR Sport (28.370 ευρώ), GR Sport Bi-Tone (29.050 ευρώ), C-hic (29.480 ευρώ), C-hic Bi-Tone (30.160 ευρώ), C-hic Bi-Tone VP + JBL (31.900 ευρώ) και GR Sport Ultimate Edition (34.150 ευρώ). Ο κινητήρας είναι υβριδικός 1,8 λίτρων με ισχύ 122 ίππους, ενώ οι εκδόσεις πλην της C-Enter διατίθενται και με ισχυρότερο μοτέρ, επίσης υβριδικό, χωρητικότητας 2 λίτρων με ιπποδύναμη 184 άλογα.

Παρόλο που υπάρχουν πολλές εκδόσεις, ακόμα και η βασική διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει οθόνη αφής 8 ιντσών με ενσωμάτωση Android Auto, Apple CarPlay και εικόνα από camera οπισθοπορείας, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρα φώτων, καθώς και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας με έλεγχο διεύθυνσης.
 

Πιο «φρέσκο» το νέο Honda HR-V, παραμένει ξεχωριστό το Toyota C-HR

Πιο «φρέσκο» το νέο Honda HR-V, παραμένει ξεχωριστό το Toyota C-HR
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το ολοκαίνουργιο Honda HR-V διαθέτει μοντέρνα εμφάνιση με coupe στοιχεία. Εμπρός, η μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες είναι ενσωματωμένη στον προφυλακτήρα, ενώ στο κέντρο της δεσπόζει το μεγάλο λογότυπο της Honda. Τα φανάρια βρίσκονται ψηλά και είναι λεπτά, χαρίζοντας ένα επιθετικό βλέμμα στο αυτοκίνητο. Ένα χαρακτηριστικό του νέου HR-V είναι ο σχεδόν κάθετος εμπρόσθιος πρόβολος, ο οποίος χαμηλά έχει μυώδη εμφάνιση. Από το πλάι, το αυτοκίνητο παραπέμπει σε coupe κατασκευές, χάρη στην κεκλιμένη οροφή αλλά και τις εμπρός κολώνες που είναι τραβηγμένες προς τα πίσω, κάνοντας το καπό να φαίνεται μακρύτερο.
Στο πίσω μέρος, τα φανάρια προεκτείνονται στο κέντρο, όπου συναντούν το έμβλημα της εταιρείας.

Από την άλλη πλευρά, το Toyota C-HR διατηρεί την ριζοσπαστική εμφάνιση που το έκανε να ξεχωρίζει από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε στους δρόμους. Εμπρός, την παράσταση κλέβει ο κεντρικός τραπεζοειδής αεραγωγός στον προφυλακτήρα. Τα φανάρια είναι δυναμικά και αποτελούν νοητή προέκταση της γρίλιας, ενώ όλο το αμάξωμα διακατέχεται από ένα συνδυασμό ακμών και καμπύλων, κάτι που προσδίδει sport και μυώδη εμφάνιση στο αυτοκίνητο. Όπως και στο Honda, έτσι και εδώ η οροφή έχει χαρακτήρα coupe και είναι κεκλιμένη. Τα πίσω ογκώδη φανάρια προεξέχουν από το αμάξωμα και χαρίζουν επιπλέον «πόντους» δυναμισμού.
 



Το Toyota C-HR έχει 42 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ

Περνώντας στο εσωτερικό του νέου Honda HR-V, την προσοχή μας τραβά ο minimal σχεδιασμός, ο οποίος διέπεται από ευθείες γραμμές. Η συναρμογή του ταμπλό είναι εξαιρετική και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά. Κάτω από την οθόνη αφής 9 ιντσών βρίσκεται μία φάσα με δερμάτινη υφή, ενώ στις ταπετσαρίες των πορτών και τον τεμπέλη, στα σημεία που έρχονται σε επαφή με τους αγκώνες, έχουν χρησιμοποιηθεί μαλακές επενδύσεις.
Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Honda συναντούμε σύστημα διάχυσης αέρα, το οποίο δημιουργεί μία ευχάριστη αεροκουρτίνα που «αγκαλιάζει» τους επιβάτες αντί να φυσάει απευθείας στο πρόσωπό τους.



Στον τομέα της ευρυχωρίας, η μετατόπιση των πίσω καθισμάτων κατά 3 εκατοστά προς τα πίσω έχει χαρίσει «αέρα» για τα γόνατα αντάξιο μοντέλων μεγαλύτερης κατηγορίας. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται τα καθίσματα Magic Seats, που μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως, δημιουργώντας ένα επίπεδο χώρο, ενώ μπορούν να ανασηκωθούν προς τα επάνω, κάνοντας εφικτή τη φόρτωση ογκωδών αντικειμένων στο εσωτερικό της καμπίνας.
Βέβαια, η αύξηση της ευρυχωρίας για τους πίσω επιβάτες έχει αντίκτυπο στον όγκο του χώρου αποσκευών, ο οποίος είναι 335 λίτρα.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Χώρος Αποσκευών
Toyota C-HR C-Enter 377 λτ.
Honda HR-V Elegance 335 λτ.
Στην καμπίνα του Toyota C-HR αντικατοπτρίζεται η μοντέρνα εμφάνιση του εξωτερικού. Το ταμπλό είναι οδηγοκεντρικό και έχει ασύμμετρο σχεδιασμό. Στο κέντρο δεσπόζει η οθόνη του infotainment, που δείχνει πως αιωρείται και εκτός από λειτουργίες αφής διαθέτει φυσικά πλήκτρα για περισσότερη εργονομία. Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι μαλακά και έχουν άριστη συναρμογή.



Όσον αφορά τους χώρους, αυτοί είναι άνετοι για 4 ενήλικες επιβάτες, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει πληθώρα αποθηκευτικών χώρων για μικροαντικείμενα. Ο coupe σχεδιασμός με την κεκλιμένη οροφή και τα μικρά παράθυρα μπορεί να περιορίζει το φως που μπαίνει στο αυτοκίνητο, παρόλα αυτά δεν επηρεάζει τον «αέρα» για τα κεφάλια και τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Το Toyota C-HR έχει κατά 42 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ από το Honda HR-V, με τον όγκο του χώρου αποσκευών να φτάνει τα 377 λίτρα.
 

Πιο γρήγορο και πιο ψηλό το Honda HR-V, καίει λιγότερο το Toyota C-HR

Πιο γρήγορο και πιο ψηλό το Honda HR-V, καίει λιγότερο το Toyota C-HR

Αμφότερα τα μοντέλα είναι υβριδικά, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την χαμηλή κατανάλωση. Ποιο κερδίζει όμως στην οικονομία, και ποιο στις επιδόσεις;

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Αλογα 0-100 χλμ/ώρα
Honda HR-V Elegance 131 10,6 δλ.
Toyota C-HR C-Enter 122 11 δλ.
Κάτω από το καπό του Honda HR-V υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων DOHC i-VTEC, ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, για χαμηλότερη κατανάλωση. Αυτός συνεργάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες, με τη συνολική ιπποδύναμη να είναι 131 άλογα και τη ροπή 253 Nm. Το υβριδικό SUV επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα μέσα σε 10,6 δευτερόλεπτα, με την εταιρεία να δηλώνει μέση κατανάλωση 5,4 λίτρα/100 χλμ. Σε αστικές συνθήκες με ταχύτητα έως 40 χλμ/ώρα, το Honda HR-V μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Κατανάλωση
Toyota C-HR C-Enter 4,9 λτ/100 χλμ
Honda HR-V Elegance 5,4 λτ/100 χλμ
Περνώντας στον αντίποδα, το Toyota C-HR έχει ένα υβριδικό σύνολο που αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων που επίσης λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας συνολικά 122 ίππους. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται 11 δευτερόλεπτα, ενώ η κατανάλωση είναι ακόμα χαμηλότερη από αυτή του Honda, με την εργοστασιακή τιμή σε μικτό κύκλο να είναι 4,9 λίτρα/100 χλμ. Όπως το HR-V, έτσι και το Toyota C-HR μπορεί να κινηθεί μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια μέσα στην πόλη.


Από τη στιγμή που και τα 2 μοντέλα είναι SUV, οφείλουμε να ελέγξουμε και την απόσταση από το έδαφος. Εδώ το Honda HR-V υπερτερεί του Toyota C-HR, με 18,8 εκατοστά, έναντι 14,2 εκατοστά.


Το νέο HR-V απέναντι στον «Βασιλιά» των υβριδικών C-HR!
Εμφάνιση σημειώσατε «1-Χ», πιο φρέσκο το HR-V, ξεχωριστό το C-HR.
Τιμή σημειώσατε «2», 9.000 φθηνότερο το C-HR.
Επιδόσεις «1», είναι πιο γρήγορο το HR-V.
Κατανάλωση «2», πιο οικονομικό το C-HR.
Μπορεί να χτυπήσει στα ίσια η Honda την Toyota στο γήπεδο της;
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε