autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Hyundai Bayon VS Nissan Juke: Μικρά SUV με 19.300 ευρώ
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Hyundai Bayon VS Nissan Juke: Μικρά SUV με 19.300 ευρώ

Διαβάστηκε από 9068 αναγνώστες - 7/2/2022

Με budget έως 20.000 ευρώ, μπορούμε να αγοράσουμε το Nissan Juke στη βασική έκδοση με 114 ίππους. Μπορούμε όμως να πάρουμε και το Hyundai Bayon με 100 άλογα στο πιο πλούσιο πακέτο Distinctive. Ποιο μικρό SUV είναι η καλύτερη επιλογή;

Η δημοτικότητα των μικρών SUV ολοένα και αυξάνεται, αφού τα συγκεκριμένα μοντέλα διαθέτουν πληθώρα συστημάτων ασφαλείας, ευρυχωρία, οικονομικούς κινητήρες και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, σε συνδυασμό με προσιτή τιμή.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Θέτοντας ως όριο ένα budget που δεν ξεπερνά τις 20.000 ευρώ, συγκρίνουμε 2 δημοφιλή μοντέλα με διαφορα τιμής... 90 ευρώ: Το Hyundai Bayon με το Nissan Juke. Τι έκδοση μπορούμε να αγοράσουμε με αυτά τα χρήματα, και που υπερισχύει το καθένα;

Nissan Juke στη βασική έκδοση με 19.300 ευρώ, Hyundai Bayon στην τέρμα πλούσια με 19.390 ευρώ

Το Hyundai Bayon έχει τιμή που ξεκινά από τα 16.190 ευρώ, για την έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 84 ίππων στο βασικό πακέτο Exclusive. Έχοντας σχεδόν 4.000 ευρώ περισσότερα για να διαθέσουμε, επιλέγουμε την έκδοση των 100 ίππων, στο πιο πλούσιο πακέτο εξοπλισμού Distinctive, το οποίο κοστίζει 19.390 ευρώ.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Nissan Juke 114 PS Energy 19.300 ευρώ
Hyundai Bayon 100 PS Distinctive 19.390 ευρώ
Το Hyundai Bayon Distinctive διαθέτει σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων κυκλοφορίας, προειδοποίηση αναχώρησης προπορευόμενου οχήματος, σύστημα διατήρησης λωρίδας με προειδοποίηση εκτροπής, αυτόματο φρενάρισμα σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης, LED φανάρια εμπρός και πίσω με αισθητήρες φωτός, αυτόματη μεγάλη σκάλα και στατικά φώτα στροφής, αισθητήρα βροχής, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, σκούρα κρύσταλλα, αυτόματο κλιματισμό, αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, keyless σύστημα, συναγερμό, δερμάτινο τιμόνι, cruise control, επιλογές οδηγικών προφίλ, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη αφής 8 ιντσών με εικόνα από camera οπισθοπορείας.

Το Nissan Juke στη βασική έκδοση Energy έχει τιμή 19.300 ευρώ και διαθέτει τον κινητήρα 1 λίτρου 114 ίππων. Στον εξοπλισμό συναντούμε air condition, αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, πίσω φώτα LED, ηχοσύστημα με σύνδεση bluetooth και υποδοχή USB και AUX, οθόνη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων, cruise control με αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και υποβοήθηση υψηλής δέσμης προβολέων. Αν κάποιος θέλει επιπλέον οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα infotainment, camera οπισθοπορείας, αισθητήρες βροχής και αυτόματο κλιματισμό, θα πρέπει να διαθέσει 1.000 ευρώ παραπάνω για να αγοράσει την δεύτερη έκδοση Acenta που κοστίζει 20.300 ευρώ.
 

Εμφάνιση: Ξεχωριστή του Hyundai Bayon, δυναμική του Nissan Juke

Εμφάνιση: Ξεχωριστή του Hyundai Bayon, δυναμική του Nissan Juke

Στον τομέα της εμφάνισης, και τα δύο μοντέλα έχουν άκρως ξεχωριστό σχεδιασμό που τα κάνει να διαφέρουν.
Το Hyundai Bayon διακατέχεται από τη νέα σχεδιαστική γλώσσα «Sensuous Sportiness» της εταιρείας. Εμπρός, τα φωτιστικά σώματα είναι διαιρούμενα, ψηλά βρίσκονται τα μακρόστενα LED φώτα ημέρας, ενώ τα κύρια τριγωνικά φανάρια δεσπόζουν στον προφυλακτήρα, εκατέρωθεν της γρίλιας που έχει τραπεζοειδές σχήμα. Ξεχωριστή είναι και η πίσω όψη του Bayon, όπου τα πίσω φώτα σχήματος boomerang ενώνονται μεταξύ τους από μία λεπτή LED γραμμή που «τρέχει» κατά πλάτος της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Το Nissan Juke εξωτερικά έχει διατηρήσει το σχεδιαστικό DNA του προκατόχου του, αλλά πλέον οι καμπύλες που γνωρίσαμε στην πρώτη γενιά είναι παντρεμένες με έντονες ακμές. Εμπρός, τα φωτιστικά σώματα εξακολουθούν και είναι διαιρούμενα. Όπως και πριν, τα κύρια στρογγυλά φανάρια είναι εμπνευσμένα από τους πρόσθετους ευμεγέθεις προβολείς των αγωνιστικών των 70s και βρίσκονται στη μέση του προφυλακτήρα, ενώ τα LED φώτα ημέρας είναι μακρόστενα, αποτελούν νοητή προέκταση της V-Motion μάσκας και κάνουν το αυτοκίνητο να παραπέμπει σε φιγούρα από Ιαπωνικό manga.

Κοιτώντας το μοντέλο από το πλάι παρατηρούμε πως οι σχεδιαστές έχουν κάνει το νέο Nissan Juke να θυμίζει περισσότερο coupe, τα χερούλια των πίσω θυρών είναι κρυμμένα στο πλαίσιο του παραθύρου (μία παράδοση της Nissan από το 1985), ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχούν οι ακμές.




Μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Nissan Juke, φαρδύτερο πίσω κάθισμα το Hyundai Bayon

Περνώντας στο εσωτερικό των αυτοκινήτων, συναντούμε εικόνα αντίστοιχη του εξωτερικού «χαρακτήρα» του εκάστοτε μοντέλου.

Το Hyundai Bayon μοιράζεται το ίδιο ταμπλό με το i20, μιας και τα δύο μοντέλα έχουν άμεση σχέση μεταξύ τους. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, παρά τα σκληρά πλαστικά, και ο σχεδιασμός της καμπίνας είναι μοντέρνος και εργονομικός. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η μεγάλη οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment (standard ακόμα και στη βασική έκδοση Exclusive) με εικόνα από camera οπισθοπορείας, ενώ πίσω από το τιμόνι κυριαρχεί ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, ο οποίος αλλάζει εμφάνιση αναλόγως του οδηγικού προφίλ που έχει επιλεχθεί.

Παράλληλα, το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο, με το μοντέλο να βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά το πλάτος του πίσω καθίσματος που είναι 139 εκατοστά. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι 8 εκατοστά, ενώ ο «αέρας» για τα κεφάλια τους 3,8 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 411 λίτρα.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Χώρος Αποσκευών Πλάτος πίσω Γόνατα πίσω Κεφάλια πίσω
Hyundai Bayon 100 PS Distinctive 411 λίτρα 139 εκ. 8 εκ. 3,8 εκ.
Nissan Juke 114 PS Energy 422 λίτρα 127 εκ. 13,8 εκ. 1,5 εκ.
Το εσωτερικό του Nissan Juke αποπνέει μία αύρα ποιότητας, η οποία προέρχεται από τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα. Το τιμόνι έχει sport χαρακτήρα και είναι flat bottomed. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει συστήματα όπως αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, αυτόματοι προβολείς και άλλα, όμως δεν διαθέτει έγχρωμη οθόνη για το σύστημα infotainment.
Το ιαπωνικό μικρό SUV έχει αυξημένες διαστάσεις και μεταξόνιο, και ως εκ τούτου η ευρυχωρία στην καμπίνα είναι βελτιωμένη σε σχέση με πριν. Αποτέλεσμα της αύξησης είναι τα 127 εκατοστά πλάτους στο πίσω μέρος της καμπίνας, αλλά και ο μεγάλος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών που αγγίζει τα 13,8 εκατοστά. Ο σχεδιασμός που παραπέμπει σε coupe έχει αντίκτυπο στον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω, που είναι 1,5 εκατοστό. Το πορτ-μπαγκάζ αγγίζει τα 422 λίτρα και το πάτωμα του είναι 2 επιπέδων.
 

Πιο γρήγορο το Nissan Juke με 114 άλογα και καίει 1 λίτρο/100 χλμ λιγότερο

Πιο γρήγορο το Nissan Juke με 114 άλογα και καίει 1 λίτρο/100 χλμ λιγότερο

Το Hyundai Bayon της βασικής έκδοσης των 16.190 ευρώ διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 84 ίππους. Με το budget που έχουμε ορίσει μπορούμε να αγοράσουμε το κορεάτικο μικρό SUV με τον χιλιάρη turbo κινητήρα που έχει ισχύ 100 άλογα και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται 11,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 183 χλμ/ώρα. Σε μικτό κύκλο, η πραγματική κατανάλωση του Hyundai Bayon είναι 7,8 λίτρα/100 χλμ.
 

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Αλογα 0-100 χλμ/ώρα Κατανάλωση
Nissan Juke 114 PS Energy 114 11 δλ. 6,8 λτ/100χλμ
Hyundai Bayon 100 PS Distinctive 100 11,4 δλ. 7,8 λτ/100χλμ
Κάτω από το καπό του Nissan Juke βρίσκεται επίσης ένας turbo κινητήρας 1 λίτρου, ο οποίος έχει ισχύ 114 άλογα και συνεργάζεται με ένα μηχανικό σασμάν 6 σχέσεων. Η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 11 δευτερόλεπτα, αποτέλεσμα της μεγαλύτερης ισχύος, και η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ/ώρα. Τα άλογα μπορεί να είναι περισσότερα, αλλά φαίνεται πως είναι λιγότερο «διψασμένα», αφού το Nissan Juke έχει πραγματική μέση κατανάλωση 6,8 λίτρα/100 χλμ.
 



Ανετο το Hyundai Bayon, πιο «στριφτερό» το Nissan Juke

Όντας SUV, τα 2 μοντέλα έχουν εξελιχθεί με σκοπό να κινούνται σε ένα ευρύ συνδυασμό εδάφους, τόσο εντός, όσο και εκτός ασφάλτου.

Το Hyundai Bayon είναι ικανό στο χώμα, άνετο και ευχάριστο στο δρόμο. Στο χωματόδρομο μπορεί να κινηθεί σβέλτα, με την ανάρτηση να απορροφά τις ανωμαλίες αλλά και την καμπίνα να παραμένει ήσυχη χωρίς να τρίζει.
Στην άσφαλτο η συμπεριφορά μπορεί να γίνει πιο δυναμική στο Sport οδηγικό προφίλ. Οι αναρτήσεις εξακολουθούν να φιλτράρουν τις κακοτεχνίες στο δρόμο, ενώ το αμάξωμα δεν παίρνει ενοχλητικές κλίσεις. Χάρη στην καλή αίσθηση που έχει το τιμόνι, το Hyundai Bayon είναι κατάλληλο για να κινείται σβέλτα στον επαρχιακό δρόμο και τις εθνικές οδούς.

Το Nissan Juke έχει πιο δυναμικό χαρακτήρα. Η ανάρτηση είναι σχετικά σφικτή, όμως απορροφά σωστά τις ανωμαλίες. Η χαμηλή θέση οδήγησης, σε συνδυασμό με το κατευθυντικό τιμόνι που «ακούει» άμεσα τις εντολές, ενισχύουν τη sport συμπεριφορά του ιαπωνικού SUV και προδιαθέτουν τον οδηγό να κινηθεί γρήγορα στον επαρχιακό δρόμο.
Ακόμα και στο χώμα, σε «πατημένα» κομμάτια, η ανάρτηση που απορροφά τις ανωμαλίες και η καμπίνα που δεν τρίζει, προκαλεί τον οδηγό να πατήσει το γκάζι και να περάσει γρήγορα, με αρωγό το τιμόνι που παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση και δίνει σιγουριά.

Συμπέρασμα

Μπροστά μας έχουμε δύο μοντέλα με ίδια τιμή, ξεχωριστή εμφάνιση αλλά διαφορά σε εξοπλισμό και συνολικό χαρακτήρα.
Το Hyundai Bayon έχει εξωτερικό που εντυπωσιάζει και μοντέρνο εσωτερικό με υπερπλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Το εκ Κορέας ορμώμενο μικρό SUV είναι ιδιαίτερα value for money και διαθέτει επιπλέον ιδιαίτερα ευρύχωρη καμπίνα, ειδικά όσον αφορά το πλάτος του πίσω καθίσματος. Η μεγάλη οθόνη και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων χαρίζουν τον απαιτούμενο «αέρα» τεχνολογίας, ο οποίος στην τιμή των 19.340 ευρώ, είναι δύσκολα να περάσει απαρατήρητος.

Το Nissan Juke από την άλλη πλευρά έχει πιο οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, ενώ το πιο ισχυρό μοτέρ έχει γρηγορότερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση. Όποιος είναι πρόθυμος να παραβλέψει την έλλειψη οθόνης στο ταμπλό (η οποία εξάλλου είναι απούσα μόνο στη βασική έκδοση) για χάρη της πιο sport συμπεριφοράς, το ιαπωνικό SUV θα τον ανταμείψει απλόχερα.
Στα επιπλέον «ατού» του Nissan Juke έναντι του Hyundai Bayon συγκαταλέγουμε το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ, καθώς και τον περισσότερο «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών.

2 SUV στα 19.000 ευρώ, ποιο αξίζει όμως τα λεφτά του;
Το Juke είναι πιο δυνατό και καίει λιγότερο.
Το Bayon έχει πλουσιότερο εξοπλισμό.
Ποιο μικρό SUV θα αγόραζες εσύ με αυτά τα λεφτά;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε