2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Hyundai Bayon VS VW Taigo με βαθμολογίες: Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 5266 αναγνώστες - 4/4/2023
Ας δούμε στους ακόλουθους πίνακες πώς τα πηγαίνουν τα Hyundai Bayon και VW Taigo όσον αφορά στην κατανάλωση στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο, στην ευρυχωρία της καμπίνας, στις επιδόσεις και στις εγγυήσεις.
Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai Bayon | Volkswagen Taigo | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,5 | 8,3 | ||||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,3 | 5,8 | ||||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,9 | 7,8 | ||||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 755 | 690 | ||||||
Κατανάλωση | 80% | 73% | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 8 | 14,4 | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,8 | 3,5 | ||||||
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,38 | 1,34 | ||||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 411 | 440 | ||||||
Χώροι | 77% | 82% | ||||||
Είδος | Βενζίνη | Βενζίνη | ||||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 998 | 999 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 110 | ||||||
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 175 | 200 | ||||||
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11 | 11,21 | ||||||
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 8,3 | 7,7 | ||||||
Κινητήρας - Επιδόσεις | 60% | 66% | ||||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 2 | ||||||
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | 12 | ||||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 5 | 3 | ||||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | 60% | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,18 | 4,27 | ||||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,78 | 1,76 | ||||||
Ύψος (μέτρα) | 1,5 | 1,52 | ||||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,58 | 2,55 | ||||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 40 | 40 | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,5 | 18,4 | ||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1120 | 1260 | ||||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||||
Κυβικά εκατοστά | 998 | 999 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 110 | ||||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 4500 | 5000 | ||||||
Ροπή (Nm) | 175 | 200 | ||||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1500 | 2000 | ||||||
Φρένα | ||||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,6 | 36,7 | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,5 | 5,9 | ||||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 121 | 134 |
Ξεκινώντας από την πραγματική κατανάλωση, οι αποκλίσεις μεταξύ των δύο οχημάτων είναι μικρές. Η μεγαλύτερη διαφορά είναι στο ταξίδι, με το Hyundai Bayon να καίει 0,5 λτ/100 χλμ λιγότερα. Στην πόλη το VW Taigo καταναλώνει 0,2 λτ/100 χλμ πιο λίγο, κάτι που μπορεί να θεωρηθεί αμελητέο.
Περνώντας στην ευρυχωρία, το VW Taigo υπερτερεί στον «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ο οποίος είναι κατά 6,4 εκατοστά μεγαλύτερος, κάτι που κάνει το γερμανικό μοντέλο πιο φιλικό στους ψηλούς επιβάτες. Το Hyundai Bayon ωστόσο έχει φαρδύτερο πίσω κάθισμα, με διαφορά 4 εκατοστών.
Ο χώρος αποσκευών του VW Taigo είναι κατά 30 λίτρα πιο μεγάλος.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα χρονόμετρα για τη διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα έδειξαν παρεμφερή νούμερα, με τη διαφορά 0,2 δευτερολέπτων να θεωρείται απειροελάχιστη. Στις ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα το VW Taigo είναι λίγο πιο σβέλτο, μιας και επιταχύνει σε 0,6 δευτερόλεπτο πιο γρήγορα. Όταν έρθει η ώρα των φρένων το Hyundai Bayon χρειάζεται 1 μέτρο λιγότερο για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα.
Στον τομέα της απόστασης από το έδαφος το VW Taigo υπερτερεί με έχει 2 εκατοστά παραπάνω.
Τέλος, η εγγύηση της Hyundai, που είναι πενταετής, διαρκεί 3 χρόνια παραπάνω από αυτή της VW.