Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Hyundai Bayon πλούσιο ή βασικό VW T-Cross με 1.000€ παραπάνω;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Hyundai Bayon πλούσιο ή βασικό VW T-Cross με 1.000€ παραπάνω;

Διαβάστηκε από 14441 αναγνώστες - 31/3/2022

Το VW T-Cross στη βασική έκδοση με 95 άλογα έχει τιμή 20.550 ευρώ. Με 1.000 ευρώ λιγότερα, μπορεί κανείς να αγοράσει το φουλ extra Hyundai Bayon με 100 άλογα ίππους. Η ώρα της σύγκρισης δεν αργούσε να έρθει. Ποιο είναι προτιμότερο για αγορά;

Με 1.000 ευρώ διαφορά: VW T-Cross στη βασική έκδοση, ή Hyundai Bayon full extra;

Τα μικρά SUV είναι πάντα δημοφιλή, και η απήχηση τους στο κοινό αυξάνεται συνεχώς, μιας και τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν ευρυχωρία, μικρά οικονομικά μοτέρ και πληρώρα συστημάτων ασφαλείας, θετικά που σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κάνουν την συγκεκριμένη κατηγορία ακαταμάχητη.

Δύο ανταγωνιστικά μικρά SUV είναι το Hyundai Bayon και το VW T-Cross. Με budget 20.000 και κάτι ψηλά, ποια έκδοση μπορούμε να αποκτήσουμε, και ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο για αγορά;

Το Hyundai Bayon έχει τιμή που ξεκινά από τα 16.290 ευρώ, για την έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 84 ίππων στο βασικό πακέτο Exclusive. Έχοντας σχεδόν 4.000 ευρώ περισσότερα για να διαθέσουμε, επιλέγουμε την έκδοση των 100 ίππων, στο πιο πλούσιο πακέτο εξοπλισμού Distinctive, το οποίο κοστίζει 19.490 ευρώ. Το Hyundai Bayon Distinctive διαθέτει σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων κυκλοφορίας, προειδοποίηση αναχώρησης προπορευόμενου οχήματος, σύστημα διατήρησης λωρίδας με προειδοποίηση εκτροπής, αυτόματο φρενάρισμα σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης, LED φανάρια εμπρός και πίσω με αισθητήρες φωτός, αυτόματη μεγάλη σκάλα και στατικά φώτα στροφής, αισθητήρα βροχής, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, σκούρα κρύσταλλα, αυτόματο κλιματισμό, αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, keyless σύστημα, συναγερμό, δερμάτινο τιμόνι, cruise control, επιλογές οδηγικών προφίλ, ασύρματη φόρτιση κινητού, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη αφής 8 ιντσών με εικόνα από camera οπισθοπορείας.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Hyundai Bayon 1,0 Distinctive 19.490 ευρώ
VW T-Cross 1,0 Life 20.550 ευρώ
Το VW T-Cross έχει τιμή 20.550 ευρώ, για τη βασική έκδοση με το χιλιάρι μοτέρ 95 ίππων, στο βασικό πακέτο Life. Ως standard βρίσκουμε αυτόματο φρενάρισμα στην πόλη, σύστημα front assist με επιτήρηση περιβάλλοντος, ενεργό σύστημα διατήρησης κυκλοφορίας, κλιματισμό, ασύρματη φόρτιση κινητού, εμπρός προβολείς ομίχλης με στατικά φώτα στροφής, εσωτερικό ατμοσφαιρικό φωτισμό, οθόνη 8 ιντσών με εικόνα από camera οπισθοπορείας, σύστημα επιτήρησης πεζών και ποδηλάτων και LED φώτα πίσω.

Ξεχωρίζει από μακριά το Hyundai Bayon, το VW T-Cross έχει πιο «κυριλάτο» look

Ξεχωρίζει από μακριά το Hyundai Bayon, το VW T-Cross έχει πιο «κυριλάτο» look

Το Hyundai Bayon διακατέχεται από τη νέα σχεδιαστική γλώσσα «Sensuous Sportiness» της εταιρείας. Εμπρός, τα φωτιστικά σώματα είναι διαιρούμενα: Ψηλά βρίσκονται τα μακρόστενα LED φώτα ημέρας, ενώ τα κύρια τριγωνικά φανάρια δεσπόζουν στον προφυλακτήρα, εκατέρωθεν της γρίλιας που έχει τραπεζοειδές σχήμα. Ξεχωριστή είναι και η πίσω όψη του Bayon, όπου τα πίσω φώτα σχήματος boomerang ενώνονται μεταξύ τους από μία λεπτή LED γραμμή που «τρέχει» κατά πλάτος της πόρτας του χώρου αποσκευών.



Το VW T-Cross στον αντίποδα έχει εμφάνιση που διέπεται από τα γνώριμα σχεδιαστικά στοιχεία της γερμανικής εταιρείας, με design που είναι πιο «αυστηρό», αλλά δυναμικό και παραπέμπει στα μεγαλύτερα «αδέλφια» του T-Cross, όπως το Tiguan και το Touareg. Εμπρός, η φαρδιά μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες τονίζει το πλάτος του μικρού SUV, ενώ στο πλαϊνό μέρος του αμαξώματος βρίσκουμε καλαίσθητες νευρώσεις. Ο «περιπετειώδης» χαρακτήρας του T-Cross ενισχύεται από τα πλαστικά τμήματα περιμετρικά του αυτοκινήτου, αλλά και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που είναι 18,4 εκατοστά (έναντι 16,5 του Bayon).

Πιο φαρδύ το εσωτερικό του Hyundai Bayon, καλύτερο για ψηλούς το VW T-Cross

Πιο φαρδύ το εσωτερικό του Hyundai Bayon, καλύτερο για ψηλούς το VW T-Cross

Το Hyundai Bayon μοιράζεται το ίδιο ταμπλό με το i20, μιας και τα δύο μοντέλα έχουν άμεση σχέση μεταξύ τους. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, παρά τα σκληρά πλαστικά, και ο σχεδιασμός της καμπίνας είναι μοντέρνος και εργονομικός. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η μεγάλη οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα infotainment (standard ακόμα και στη βασική έκδοση Exclusive) με εικόνα από camera οπισθοπορείας, ενώ πίσω από το τιμόνι κυριαρχεί ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, ο οποίος αλλάζει εμφάνιση αναλόγως του οδηγικού προφίλ που έχει επιλεχθεί.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Χώρος Αποσκευών Πλάτος πίσω Γόνατα πίσω Κεφάλια πίσω
Hyundai Bayon 1,0 Distinctive 411 λίτρα 139 εκ. 8 εκ. 3,8 εκ.
VW T-Cross 1,0 Life 347-417 λίτρα 134 εκ. 14,5 εκ. 4,5 εκ.
Παράλληλα, η καμπίνα είναι ιδιαίτερα ευρύχωρη, με το μοντέλο να βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά το πλάτος του πίσω καθίσματος που είναι 139 εκατοστά. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι 8 εκατοστά, ενώ ο «αέρας» για τα κεφάλια τους 3,8 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 411 λίτρα.



Το εσωτερικό του VW T-Cross κινείται περισσότερο στο minimal ύφος. Η οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων είναι έντεχνα ενσωματωμένη ψηλά στο ταμπλό, στο ίδιο ύψος με τον πίνακα οργάνων. Τα πλαστικά είναι σκληρά αλλά έχουν προσεγμένο φινίρισμα και καλή συναρμογή.

Στον τομέα της ευρυχωρίας, το VW T-Cross μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 4 ενήλικες, μιας και το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι 134 εκατοστά. Το αυτοκίνητο είναι πιο φιλικό για τους ψηλούς επιβάτες, αφού ο διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι 14,5 εκατοστά, και για τα κεφάλια τους 4,5 εκατοστά. Το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο, κάτι που χαρίζει ευελιξία στο χώρο αποσκευών, ο οποίος κυμαίνεται μεταξύ 347-417 λίτρων. Βέβαια, όσο μεγαλύτερο είναι το πορτ-μπαγκάζ, τόσο μειώνεται ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών.

Ανετα στο δρόμο, το VW T-Cross καίει 1 λτ/100 χλμ λιγότερο

Ανετα στο δρόμο, το VW T-Cross καίει 1 λτ/100 χλμ λιγότερο

Το Hyundai Bayon της έκδοσης που έχουμε επιλέξει διαθέτει τον χιλιάρη turbo κινητήρα που έχει ισχύ 100 άλογα και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται 11,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 183 χλμ/ώρα. Σε μικτό κύκλο, η πραγματική κατανάλωση του Hyundai Bayon είναι 7,8 λίτρα/100 χλμ.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Κατανάλωση
VW T-Cross 1,0 Life 6,8 λτ/100 χλμ
Hyundai Bayon 1,0 Distinctive 7,8 λτ/100 χλμ
Ο Γερμανός ανταγωνιστής VW T-Cross, έχει επίσης turbo κινητήρα 1 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 95 άλογα, και η μετάδοση της ισχύος γίνεται μέσω ενός χειροκίνητου σασμάν 5 σχέσεων. Η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 11,6 δευτερόλεπτα, ενώ το μοτέρ αποδεικνύεται πιο φειδωλό στο καύσιμο που καταναλώνει, με τις μετρήσεις μας σε μικτό κύκλο να δείχνουν 6,8 λίτρα/100 χλμ.



Εν κινήσει, το Hyundai Bayon είναι άνετο και ευχάριστο, τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου, με το μοτέρ να έχει θετική απόκριση από χαμηλά.
Στην άσφαλτο η συμπεριφορά μπορεί να γίνει πιο δυναμική στο Sport οδηγικό προφίλ. Οι αναρτήσεις εξακολουθούν να φιλτράρουν τις κακοτεχνίες στο δρόμο, ενώ το αμάξωμα δεν παίρνει ενοχλητικές κλίσεις. Χάρη στην καλή αίσθηση που έχει το σχετικά ελαφρύ τιμόνι, το Hyundai Bayon είναι κατάλληλο για να κινείται σβέλτα στον επαρχιακό δρόμο και τις εθνικές οδούς.
Το κορεάτικο μοντέλο μπορεί να κινηθεί σβέλτα και στο χωματόδρομο, με την ανάρτηση να απορροφά τις ανωμαλίες αλλά και την καμπίνα να παραμένει ήσυχη χωρίς να τρίζει.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Αλογα 0-100 χλμ/ώρα
Hyundai Bayon 1,0 Distinctive 100 11,4 δλ.
VW T-Cross 1,0 Life 95 11,6 δλ.
Το VW T-Cross διαθέτει επίσης άνετη ανάρτηση, η οποία χωρίς να είναι σφικτή, περιορίζει τις κλίσεις και τις τάσεις πλεύσης σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και μεταφέρει σωστά τις πληροφορίες στον οδηγό, κάτι που καθιστά το αυτοκίνητο αποτελεσματικό στους στριφτερούς δρόμους. Οι «μαζεμένες» διαστάσεις του VW T-Cross κάνουν το μικρό SUV κατάλληλο για κίνηση στην πόλη, κάτι που ενισχύεται και από την πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα. Παρόλο που το μοτέρ κινεί ικανοποιητικά το αυτοκίνητο, θα θέλαμε μία έκτη σχέση στο σασμάν.
 
Γερμανό στη βασική έκδοση, ή φουλ extra Κορεάτη με 1.000 ευρώ λιγότερα;
Τέρμα φουτουριστικό look το Hyundai Bayon, το VW T-Cross είναι πιο «κυριλάτο».
Φαρδύτερη καμπίνα το Bayon, καλύτερο για ψηλούς το T-Cross με συρόμενο πίσω κάθισμα.
Το VW T-Cross καίει 1 λτ/100 χλμ λιγότερο.
Τι θα αγόραζες εσύ με αυτά τα χρήματα;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε