
Hyundai Kona VS Skoda Karoq: Απίστευτο! Το Kona καίει τη μισή βενζίνη
Hyundai Kona VS Skoda Karoq: Απίστευτο! Το Kona καίει τη μισή βενζίνη
To Kona Hybrid καίει 8.850 ευρώ λιγότερο σε καύσιμα στην 5-ετία.
Κατά 2.400 ευρώ φθηνότερο το Kona από το Karoq, έχοντας τον ίδιο εξοπλισμό.
1 χρόνο μεγαλύτερη εγγύηση το Hyundai, όμως το Skoda έχει μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ.
Καλύτεροι χώροι στην καμπίνα για το Kona.
To Kona Hybrid καίει 8.850 ευρώ λιγότερο σε καύσιμα στην 5-ετία.
Η κατηγορία των οικογενειακών SUV έχει διεκδικήσει ένα σεβαστό μερίδιο της αγοράς με όλες τις μάρκες να προσφέρουν τουλάχιστον μία επιλογή που να ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις αυτού του segment (C-SUV). Έτσι και η Hyundai διαθέτει το Kona, και μάλιστα σε πολλές διαφορετικές εκδόσεις, ως αμιγώς βενζινοκίνητο, ήπια υβριδικό ή ακόμα και πλήρως υβριδικό. Από αυτές ξεχωρίζουμε το υβριδικό μοντέλο Kona Hybrid που εντυπωσιάζει με την χαμηλή κατανάλωσή του. Με βάση το κόστος του, αν και το Hyundai προσφέρεται σε καλύτερη τιμή, βρίσκεται αντιμέτωπο με το Skoda Karoq, το οποίο διατίθεται μόνο ως αμιγώς βενζινοκίνητο.
Έτσι, με το Kona Hybrid να καίει 4,8 λτ./100 χλμ. στην πόλη και το Karoq να σημειώνει κατανάλωση 9,8 λτ./100 χλμ., το Hyundai θα γλιτώσει 8.850 ευρώ στην 5-ετία για έναν οδηγό που κάνει κατά μέσο όρο 20.000 χλμ./χρόνο. Αυτό προκύπτει με βάση την τρέχουσα τιμή βενζίνης (1,77 ευρώ/λτ.). Ακόμα κι αν η διαφορά αυτή μετρηθεί με βάση την μέση κατανάλωσή τους και όχι αυτήν στην πόλη, και πάλι το Kona Hybrid θα βάλει «στην τσέπη» 5.660 ευρώ στην 5-ετία, αφού σε μεικτό κύκλο καίει 5,7 λτ./100 χλμ. Το Karoq, από την άλλη, σημειώνει μέση κατανάλωση 8,9 λτ./100 χλμ. Παράλληλα, η επιπλέον δύναμη από τον ηλεκτροκινητήρα του Kona Hybrid του χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις σε προσπεράσεις. Κάνει το 80-120 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., σχεδόν 3 δλ. πιο γρήγορα από το Karoq. Με λίγα λόγια, προσπερνά πιο άμεσα και με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Κατά 2.400 ευρώ φθηνότερο το Kona από το Karoq, έχοντας τον ίδιο εξοπλισμό.
Παρόλο που το Hyundai Kona hybrid είναι πλήρως υβριδικό, κάτι που ανεβάζει αρκετά το κόστος απόκτησής του σε σχέση με την αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοσή του, είναι και πάλι κατά 2.400 ευρώ φθηνότερο από το Skoda Karoq. Συγκεκριμένα, το Kona Hybrid προσφέρεται από 27.490 ευρώ στην εισαγωγική έκδοση, ενώ το Karoq από 29.900 ευρώ. Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως παρόλο που η Hyundai καταφέρνει να προσφέρει ένα πλήρως υβριδικό μοντέλο σε καλύτερη τιμή, δεν κάνει περιορισμούς στον εξοπλισμό του. Τα δύο μοντέλα, στην εισαγωγική τους έκδοση, διαθέτουν αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού. Μάλιστα, θα μπορούσε κανείς να πει πως η keyless entry λειτουργία που προσφέρει η Hyundai στον βασικό εξοπλισμό του υβριδικού Kona είναι αρκετά πιο χρήσιμη από τους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες που συναντώνται στο Karoq, μιας και αυτές είναι οι διαφορές τους σε εξοπλισμό. Όπως και να έχει, η Hyundai στο μοντέλο της καταφέρνει να προσφέρει περισσότερη τεχνολογία στο μηχανικό σύνολο, καλό επίπεδο εξοπλισμού και όλα αυτά σε χαμηλότερο κόστος απόκτησης.
1 χρόνο μεγαλύτερη εγγύηση το Hyundai, όμως το Skoda έχει μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ.
Συνεχίζοντας, η Hyundai ενισχύει την πρότασή της προσφέροντας 5-ετή εγγύηση για το Kona, την στιγμή που η Skoda προσφέρει 4-ετή εγγύηση στα μοντέλα της. Αν και η Skoda μεγάλωσε την διάρκεια εγγύησής της από τα 2 στα 4 χρόνια, και πάλι δεν καταφέρνει να φτάσει τον ανταγωνισμό, που προσφέρει από 5 έως 8 χρόνια. Εκεί που υπερτερεί το Skoda Karoq είναι στην χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, εφόσον αυτό υπολογίζεται στα 521 λτ. και θα χωρέσει με ευκολία όλα όσα θα χρειαστεί μαζί της μία οικογένεια. Από την άλλη, το πορτμπαγκάζ του Kona hybrid, έχοντας χωρητικότητα 466 λτ. βρίσκεται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV και θα φιλοξενήσει πολλές αποσκευές, αρκετές ακόμα και για την περίπτωση μίας οικογενειακής εκδρομής.
Καλύτεροι χώροι στην καμπίνα για το Kona.
Το Kona επιστρέφει δυναμικά, καθώς οι μετρήσεις μας σχετικά με την ευρυχωρία των δύο μοντέλων στην καμπίνα φανερώνουν πως είναι πιο άνετο. Η Skoda φημίζεται για την ευρυχωρία και την πρακτικότητα στο εσωτερικό των μοντέλων της, παράγοντες που συχνά είναι καθοριστικοί για την επιλογή ενός αυτοκινήτου από την συγκεκριμένη μάρκα. Στην πράξη, όμως, το Kona προσφέρει περισσότερο χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών, καθώς και φαρδύτερο πίσω κάθισμα. Παρόλο που οι διαφορές δεν είναι μεγάλες, αποδεικνύεται πως ούτε ο τομέας της ευρυχωρίας και άνεσης είναι ένας που το Skoda Karoq υπερτερεί έναντι του Hyundai Kona hybrid.
Σχολιάστε |