2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Hyundai Santa Fe VS Mazda CX-60 με βαθμολογίες: Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
29/3/2023
Ας δούμε τις διαφορές που έχει το Hyundai Santa Fe από το Mazda CX-60 στις Plug-in υβριδικές τους εκδόσεις όσον αφορά στην πραγματική κατανάλωση, στις επιδόσεις και στην ευρυχωρία, καθώς και τις αναλυτικές βαθμολογίες που απονέμονται στα αυτοκίνητα σε κάθε τομέα.
Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai Santa Fe | Mazda CX-60 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 3,9 | 3,5 | ||||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 7,5 | 8,5 | ||||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,5 | 7,5 | ||||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 627 | 588 | ||||||
Κατανάλωση | 85% | 77% | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 18,5 | 19,5 | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 7,8 | 6,5 | ||||||
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,44 | 1,45 | ||||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 571 | 570 | ||||||
Χώροι | 87% | 90% | ||||||
Είδος | Plug-In Hybrid | Plug-in hybrid | ||||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1598 | 2488 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 265 | 328 | ||||||
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 350 | 500 | ||||||
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,11 | 6,3 | ||||||
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5 | 3,8 | ||||||
Κινητήρας - Επιδόσεις | 60% | 83% | ||||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 6 | ||||||
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | 12 | ||||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 5 | 3 | ||||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 75% | 90% | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,78 | 4,74 | ||||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,9 | 1,89 | ||||||
Ύψος (μέτρα) | 1,71 | 1,68 | ||||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,76 | 2,87 | ||||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 47 | 50 | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 17,6 | 17,5 | ||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1855 | 1980 | ||||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||||
Κυβικά εκατοστά | 1598 | 2488 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 265 | 328 | ||||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | 6000 | ||||||
Ροπή (Nm) | 350 | 500 | ||||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1000 | 4000 | ||||||
Φρένα | ||||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,9 | 36,8 | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 1,6 | 1,5 | ||||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 37 | 63 |
Ξεκινώντας από την πραγματική κατανάλωση, ένα σημαντικό κριτήριο για την επιλογή Plug-in υβριδικού, το Hyundai Santa Fe καίει 1λτ/100 χλμ λιγότερο στον αυτοκινητόδρομο, ενώ η διαφορά σε μικτό κύκλο είναι επίσης 1 λτ/100 χλμ υπέρ του Hyundai.
Στην πόλη η «ψαλίδα» μειώνεται αρκετά, με το Plug-in υβριδικό Mazda CX-60 να καταναλώνει 0,4 λτ/100 χλμ πιο λίγο. Αξίζει να αναφέρουμε πως τα νούμερα κατανάλωσης σε αστικό κύκλο είναι εντυπωσιακά χαμηλά, αν αναλογιστούμε πως έχουμε να κάνουμε με δύο ογκώδη τετρακίνητα SUV με 265 και 328 άλογα και βάρος που πλησιάζει τους δύο τόνους.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, το Hyundai Santa Fe διαθέτει 1,3 εκατοστά μεγαλύτερο «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, ενώ το Mazda CX-60 έχει κατά 1 εκατοστό περισσότερο χώρο για τα γόνατά τους. Παράλληλα, το πίσω κάθισμα του Mazda είναι κατά 1 εκατοστό φαρδύτερο.
Περνώντας στις επιδόσεις, τα 63 παραπάνω άλογα και τα 150 επιπλέον Nm ροπής που διαθέτει το Mazda CX-60 PHEV το καθιστούν πιο γρήγορο, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Πιο αναλυτικά, το 0-100 και το 80-120 χλμ/ώρα ολοκληρώνονται σε 2,8 και 1,2 δευτερόλεπτα ταχύτερα.
Όσον αφορά στις εγγυήσεις, η Hyundai προσφέρει 5 χρόνια στα μοντέλα της και η Mazda 6. Παρόλο που αμφότερες οι εταιρείες είναι γενναιόδωρες, το 1 έτος παραπάνω της Mazda δίνει στο CX-60 το προβάδισμα στο συγκεκριμένο τομέα.