Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Hyundai Tucson Hybrid ή Renault Arkana E-TECH με 6.000€ λιγότερα;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Hyundai Tucson Hybrid ή Renault Arkana E-TECH με 6.000€ λιγότερα;

Διαβάστηκε από 34630 αναγνώστες - 4/3/2022

Το Hyundai Tucson Hybrid και το Renault Arkana είναι δύο SUV που έρχονται να διεκδικήσουν μεγάλο μερίδιο της αγοράς με «όπλα» την εντυπωσιακή και ξεχωριστή εμφάνιση και τους υβριδικούς κινητήρες. Ποιο είναι καλύτερο για αγορά;

Το υβριδικό Hyundai Tucson ενάντια στο Renault Arkana E-TECH

Δύο μικρομεσαία SUV με εντυπωσιακή εμφάνιση είναι το Hyundai Tucson και το Renault Arkana, τα οποία είναι διαθέσιμα σε υβριδικές εκδόσεις που προσφέρουν χαμηλή κατανάλωση. Η διαφορά τιμής είναι μεγάλη, με το Renault Arkana E-TECH Hybrid να είναι 6.200 ευρώ πιο φτηνό από το Hyundai Tucson Hybrid. Στον αντίποδα, το κορεάτικο SUV έχει 85 ίππους παραπάνω και είναι πιο ευρύχωρο. Ποιο είναι καλύτερο για αγορά; Ήρθε η ώρα να συγκρίνουμε τα δύο υβριδικά μικρομεσαία SUV!

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Το Hyundai Tucson Hybrid κοστίζει 36.990 ευρώ, το Renault Arkana E-TECH έχει τιμή 30.790 ευρώ

Το υβριδικό Hyundai Tucson έχει τιμή 36.990 ευρώ, για την εισαγωγική έκδοση Premium. Στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου βρίσκουμε αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, σύστημα διατήρησης λωρίδας με οδήγηση στο μέσον αυτής και προειδοποίηση εκτροπής, προειδοποίηση αναχώρησης προπορευόμενου οχήματος, αυτόματο φρενάρισμα σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες με ανίχνευση πεζών και δικύκλων, αναγνώριση ορίων ταχύτητας, cruise control, LED φανάρια με στατικά φώτα στροφής και αυτόματη μεγάλη σκάλα, αισθητήρες φωτός, οθόνη infotainment 8 ιντσών με σύνδεση Android Auto, Apple CarPlay και εικόνα από camera οπισθοπορείας, υποβοήθηση παρκαρίσματος, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, επιλογή προφίλ οδήγησης, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Renault Arkana Hybrid E-TECH Expression 30.790 ευρώ
Hyundai Tucson Hybrid Premium 36.990 ευρώ
Το Renault Arkana E-TECH Hybrid κοστίζει 6.200 ευρώ λιγότερα, και έχει τιμή 30.790 ευρώ για την έκδοση Expression. Στο standard εξοπλισμό υπάρχουν τα ακόλουθα: Cruise control, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας με προειδοποίηση αλλαγής, οθόνη 7 ιντσών για το σύστημα infotainment με εικόνα από camera οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, ECO mode, αυτόματος κλιματισμός, αναδιπλούμενοι καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, LED φώτα εμπρός-πίσω, αισθητήρες φωτός και βροχής, και διαμορφώσιμη έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων.

Με 33.290 ευρώ αποκτούμε την έκδοση Dynamic, που διαθέτει επιπλέον προσαρμοστικό cruise control, προειδοποίηση τυφλού σημείου, μεγαλύτερη οθόνη 9,3 ιντσών για το infotainment, ζάντες 18 ιντσών και φιμέ πίσω παράθυρα.

Φουτουριστικό το Hyundai Tucson, coupe look το Renault Arkana

Φουτουριστικό το Hyundai Tucson, coupe look το Renault Arkana

Το Hyundai Tucson διακατέχεται από τη σχεδιαστική γλώσσα «Sensuous Sportiness» της εταιρείας, η οποία διέπεται από έντονες ακμές. Στον εμπρόσθιο πρόβολο δεσπόζουν τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα που βρίσκονται ενσωματωμένα στην μάσκα του προφυλακτήρα, ενώ στο πλάι οι επιφάνειες είναι φουσκωμένες και έντονα γωνιώδεις.
Πίσω, τα φώτα είναι επίσης ξεχωριστά, με σχήμα που θα μπορούσαμε να πούμε πως θυμίζει διπλούς «κυνόδοντες», και ενώνονται στη μέση από μία ενιαία φωτιζόμενη γραμμή. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα στο δρόμο, το λογότυπο της Hyundai βρίσκεται στη βάση του παρμπρίζ, κάτω από το κρύσταλλο.
Όσον αφορά την απόσταση από το έδαφος, αυτή είναι 17 εκατοστά, κάτι που σε συνδυασμό με τις μυώδεις επιφάνειες χαρίζει ένα σκληροτράχηλο χαρακτήρα στο μοντέλο.



Το Renault Arkana είναι ένα αυτοκίνητο που κεντρίζει το ενδιαφέρον, χάρη στην εμφάνιση που παραπέμπει σε coupe αμαξώματα, έχοντας «αύρα» από premium κατασκευές. Παρόλο που την προσοχή τραβάει το πίσω μέρος με την έντονα κεκλιμένη οροφή, αξιοσημείωτος είναι και ο εμπρός πρόβολος, ο οποίος χαρακτηρίζεται από τα full LED φωτιστικά σώματα, με τα φώτα ημέρας να έχουν ένα γωνιώδες «C» σχήμα. Το καπό, αλλά και το υπόλοιπο αμάξωμα κοσμούν μυώδεις επιφάνειες με έντονα αλλά κομψά «φουσκώματα», ενώ πίσω τα λεπτεπίλεπτα φανάρια ενώνονται μεταξύ τους με μία λωρίδα, η οποία διακόπτεται από το έμβλημα του Ρόμβου στο κέντρο. Η απόσταση από το έδαφος είναι 20 εκατοστά.

136 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Hyundai Tucson

136 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Hyundai Tucson

Περνώντας στην καμπίνα του Hyundai Tucson παρατηρούμε πως το φουτουριστικό εξωτερικό συνδυάζεται με ένα μοντέρνο (τεχνολογικά και αισθητικά) εσωτερικό, με premium «αύρα» και ποιοτικά υλικά. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, το οποίο δείχνει πως «αγκαλιάζει» οδηγό και συνοδηγό, δεσπόζει η κεντρική οθόνη του infotainment.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Χώρος Αποσκευών Πλάτος πίσω Γόνατα πίσω Κεφάλια πίσω
Hyundai Tucson Hybrid Premium 616 λίτρα 141 εκ. 18 εκ. 7,5 εκ.
Renault Arkana Hybrid E-TECH Expression 480 λίτρα 138 εκ. 18 εκ. 2,5 εκ.
Εκτός από μοντέρνο, το εσωτερικό του Hyundai Tucson είναι ευρύχωρο, και στο αυτοκίνητο μπορούν να ταξιδέψουν με άνεση 5 ενήλικες. Το πίσω κάθισμα έχει πλάτος 141 εκατοστά, ενώ οι πίσω επιβάτες θα κάθονται αυτοκρατορικά, χάρη στα 18 εκατοστά χώρο για τα γόνατα και στα 7,5 εκατοστά για τα κεφάλια τους, αριθμοί που είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία. Το πορτ-μπαγκάζ είναι αρκετά πιο μεγάλο από αυτό του Renault Arkana και έχει ωφέλιμο όγκο 616 λίτρα.



Το γαλλικό coupe SUV διέπεται από μοντέρνο διάκοσμο, που διαθέτει τη σχεδιαστική ταυτότητα της Renault, αφού θυμίζει τα Clio και Captur. Στο ταμπλό του Arkana έχουν χρησιμοποιηθεί μαλακά πλαστικά, τα οποία έχουν στιβαρή συναρμολόγηση και ποιοτικό φινίρισμα. Το τεχνολογικό στοιχείο είναι έκδηλο, χάρη στην κεντρική οθόνη κάθετου προσανατολισμού να έχει διάσταση 7 ιντσών στη βασική έκδοση, και αυτή στον πίνακα οργάνων, ίδιου μεγέθους.

Το Renault Arkana έχει μεταξόνιο 2,72 μέτρα, κάτι που σημαίνει πως η καμπίνα είναι αρκετά ευρύχωρη. Το γαλλικό SUV μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 5 ενήλικες, με την καμπίνα πίσω να έχει πλάτος 138 εκατοστά. Ο διαθέσιμος «αέρας» για τα γόνατα των πίσω είναι 18 εκατοστά, από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, ενώ η κεκλιμένη οροφή έχει ως αποτέλεσμα το μειωμένο χώρο για τα κεφάλια, που είναι 2,5 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ είναι και αυτό μεγάλο, και έχει ωφέλιμο όγκο 480 λίτρα.

85 άλογα παραπάνω το Hyundai Tucson, το Renault Arkana καίει λιγότερο

85 άλογα παραπάνω το Hyundai Tucson, το Renault Arkana καίει λιγότερο

Το υβριδικό Hyundai Tucson συνδυάζει έναν 1.600αρη turbo βενζινοκινητήρα κι ένα ηλεκτροκινητήρα, συνολικής απόδοσης 230 ίππων και 350Nm ροπής. Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Στον τομέα των επιδόσεων, το SUV επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 7,7 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι 193 χλμ/ώρα.

Η υβριδική φύση του συνόλου σημαίνει πως τα 230 άλογα δεν… διψούν πολύ, αφού η πραγματική κατανάλωση σε μικτό κύκλο είναι 7,3 λίτρα/100 χλμ. Χάρη στην μπαταρία των 1,49 kWh, το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, κάτι που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Κατανάλωση
Renault Arkana Hybrid E-TECH Expression 6,7 λτ/100 χλμ
Hyundai Tucson Hybrid Premium 7,3 λτ/100 χλμ
Το υβριδικό Renault Arkana E-TECH έχει επίσης έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος όμως είναι ατμοσφαιρικός, ενώ τα ηλεκτρικά μοτέρ είναι δύο, με ισχύ 49 και 20 ίππους αντίστοιχα. Το υβριδικό σύνολο βασίζεται στην τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Renault από τους αγώνες F1, κυρίως στον τομέα της ανάκτησης ενέργειας αλλά και στο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων χωρίς συμπλέκτη, που ονομάζεται multi-drive και βρίσκεται αποκλειστικά στο σύστημα E-TECH. Η εν λόγω τεχνολογία έχει ενσωματώσει περισσότερες από 150 πατέντες.  
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Αλογα 0-100 χλμ/ώρα
Hyundai Tucson Hybrid Premium 230 7,7 δλ.
Renault Arkana Hybrid E-TECH Expression 145 11,1 δλ.
Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, τα 2 SUV διακατέχονται από άνετο και ποιοτικό «περπάτημα».
Οδηγώντας το Hyundai Tucson, νομίζουμε πως βρισκόμαστε σε κάποιο premium sedan, αφού η άνεση και η ποιότητα κύλισης είναι αντάξιες αυτοκινήτων της συγκεκριμένης κατηγορίας. Η ανάρτηση με γόνατα Mc Pherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, εκμηδενίζοντας τες, ενώ στην καμπίνα επικρατεί σιγή, χάρη στην αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα αλλά και τον χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας, ο οποίος κάνει τους αεροδυναμικούς θορύβους να απουσιάζουν.

Καλή ποιότητα κύλισης βρίσκουμε και στο Renault Arkana. Στον ανοιχτό δρόμο, το αυτοκίνητο είναι σταθερό και έχει ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά, ειδικά στην sport λειτουργία. Παρόλο που στην ανάρτηση (που αποτελείται από γόνατα Mc Pherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω) έχει δοθεί έμφαση στην άνεση, σε επαρχιακό, γεμάτο στροφές δρόμο οι κλίσεις είναι μετριασμένες και δεν είναι έντονες, και το κράτημα είναι αποτελεσματικό.




Ποιο υβριδικό SUV είναι καλύτερο για αγορά;

Το Hyundai Tucson εντυπωσιάζει με την εμφάνιση του, τόσο στο αμάξωμα όσο και στην καμπίνα, ενώ εκπλήσσει με την ποιότητα κύλισης που προσφέρει, τους τεράστιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, καθώς και την «αύρα» πολυτέλειας με την υψηλή ποιότητα κατασκευής. Τα 230 άλογα εγγυώνται επιδόσεις που αρμόζουν σε γρήγορα μικρομεσαία ή hot-hatch προηγούμενων δεκαετιών.
 
Το Renault Arkana είναι αυτοκίνητο που έκανε προσιτό το coupe-SUV αμάξωμα, που μέχρι στιγμής ήταν χαρακτηριστικό πιο ακριβών, premium κατασκευών. Με 6.200 ευρώ διαφορά, σίγουρα είναι πιο value for money επιλογή, που ενισχύεται από την ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση του υβριδικού συστήματος E-TECH.

Renault Arkana E-TECH Hybrid με 30.790 ευρώ, ή Hyundai Tucson hybrid με 36.990 ευρώ;
Το Tucson είναι σαν να προσγειώθηκε από το μέλλον, το Arkana μοιάζει με coupe!
6,7 λτ/100 χλμ το Arkana, με 145 άλογα, 7,4 λτ/100 χλμ το Tucson με 230.
Ξεχωρίζουν από μακριά και είναι «πραγματικά» υβριδικά. Ποιο θα πήγαινες να αγοράσεις;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε