autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το Micra έχει κάπως λιγότερο ύψος αλλά έχει μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος τόσο μπροστά όσο και πίσω , κάτι που θα κάνει τους επιβαίνοντες να νιώσουν πιο άνετα καθώς θα μπορούν να «απλωθούν» περισσότερο.

Το Micra έχει πιο αδύναμο κινητήρα και είναι κάπως πιο αργό αλλά καταναλώνει 1 λτ./100 χλμ. λιγότερο καύσιμο.

Στο Micra δεν υπάρχει κάποια σοβαρή έλλειψη στον βασικό εξοπλισμό χωρίς να υπάρχει κάτι το οποίο θα εντυπωσιάσει.

Στο Clio θα νιώσουν πιο άνετα οι άνω του μέσου ύψους επιβάτες καθώς διαθέτει μεγαλύτερο ύψος από το Micra αλλά και περισσότερο χώρο για τα γόνατα.

Στις επιδόσεις νικητής αναδεικνύεται το Clio το οποίο είναι μπροστά σε όλες τις μετρήσεις.

Το Clio ξεχωρίζει αφού περιλαμβάνει και σύστημα Navigation στη βασική του έκδοση κάτι που είναι ιδιαίτερα σπάνιο για την κατηγορία.

Micra vs Clio. Μάχη μεταξύ φίλων

Διαβάστηκε από 5496 αναγνώστες - 5/10/2017

Η σύμπραξη Renault-Nissan έχει δύο από τα καλύτερα μικρά της αγοράς. Τα βάζουμε στην κόντρα για να δούμε ποιο είναι καλύτερο.

Το Clio έχει προβάδισμα στο ύψος και το χώρο για τα γόνατα ενώ το Micra έχει μαγαλύτερο εσωτερικό πλάτος. Το πορτ-παγκάζ είναι ίδιο στα 300 λτ.

Και στα δύο μοντέλα θα χωρέσουν με αρκετή άνεση τέσσερις επιβάτες με το κάθε ένα να έχει τα δυνατά του σημεία. Στο Clio θα νιώσουν πιο άνετα οι άνω του μέσου ύψους επιβάτες καθώς διαθέτει μεγαλύτερο ύψος από το Micra αλλά και περισσότερο χώρο για τα γόνατα. Από την άλλη, το Micra έχει κάπως λιγότερο ύψος αλλά έχει μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος τόσο μπροστά όσο και πίσω , κάτι που θα κάνει τους επιβαίνοντες να νιώσουν πιο άνετα καθώς θα μπορούν να «απλωθούν» περισσότερο. Όσον αφορά το χώρο αποσκευών, υπάρχει ισοπαλία καθώς και τα δύο έχουν χωρητικότητα 300 λτ. τιμή η οποία κυμαίνεται πολύ πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
 

Το Micra είναι πιο αργό αλλά καίει και 1 λτ./100 χλμ. λιγότερο

Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν ατμοσφαιρικούς κινητήρες με μικρή χωρητικότητα αλλά ικανοποιητική απόδοση. Στο Micra ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 1.000 κ.εκ. και αποδίδει 71 ίππους και 95 Nm ροπής. Αν και φαίνεται αδύναμος καταφέρνει να κινεί αξιοπρεπώς το Ιαπωνικό μικρό χωρίς να ξεφεύγει στο θέμα της κατανάλωσης αφού η χρειάζεται 4.6 λτ./100 χλμ. Στην περίπτωση του Clio ο κινητήρας έχει λίγο μεγαλύτερη χωρητικότητα στα 1.200 κ.εκ. και έχει αντίστοιχα λίγο μεγαλύτερη απόδοση η οποία φτάνει τους 75 ίππους και τα 107 Nm ροπής. Η κατανάλωση στην προκειμένη περίπτωση είναι ελαφρώς αυξημένη καθώς το Γαλλικό μικρό απαιτεί 5.6 λτ./100 χλμ.
 

Το Clio επιταχύνει και προσπερνάει πιο γρήγορα αλλά φρενάρει και καλύτερα.

Στις επιδόσεις νικητής αναδεικνύεται το Clio το οποίο είναι μπροστά σε όλες τις μετρήσεις. Για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα (που είναι από τις πιο κλασικές μετρήσεις) το Clio χρειάζεται 14.5 δλ. σε αντίθεση με το Micra το οποίο απαιτεί 16.0 δλ. Όμως και στη διαδικασία της προσπέρασης προηγείται το Clio το οποίο για τη μέτρηση 80-120 χλμ./ώρα με 5η σχέση στο κιβώτιο χρειάζεται 24.8 δλ. σε αντίθεση με το Micra στο οποίο χρειάζονται 26.4 δλ. Τέλος, όσον αφορά το φρενάρισμα και την απόσταση που χρειάζεται το κάθε μοντέλο να διανύσει για να σταματήσει από τα 100 χλμ./ώρα το Clio και πάλι παίρνει κεφάλι αφού κοκκαλώνει σε μόλις 36 μ. Αντίστοιχα, το Micra για το ίδιο φρενάρισμα χρειάζεται 38.9 μ. Η διαφορά αυτή στις επιδόσεις οφείλεται καθαρά στη μεγαλύτερη ισχύ του κινητήρα του Clio μιας και στο βάρος είναι σχεδόν ταυτόσημα (980 κιλά το Clio και 977 κιλά το Micra).
 

Το Clio αξίζει περισσότερο τα λεφτά του αφού με λιγότερα χρήματα παίρνεις τον ίδιο εξοπλισμό με το Micra, συν το navigation.

Clio: 10.990                         Micra: 12.690

Και τα δύο μοντέλα θεωρούνται πλήρη από θέμα εξοπλισμού ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι μιλάμε για τις βασικές εκδόσεις δύο εκπροσώπων της μικρής κατηγορίας. Έτσι, τόσο στο Micra όσο και στο Clio συναντάμε όλες τις συνήθεις ηλεκτρικές ευκολίες όπως ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέφτες και Air-Condition αλλά και τρόπους διασύνδεσης του κινητού με το αυτοκίνητο όπως USB και Bluetooth. Το Clio όμως ξεχωρίζει αφού περιλαμβάνει και σύστημα Navigation στη βασική του έκδοση κάτι που είναι ιδιαίτερα σπάνιο για την κατηγορία. Σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη τιμή στην οποία προσφέρεται θεωρούμε ότι αξίζει περισσότερο τα λεφτά του αφού παίρνεις περισσότερα πράγματα με λιγότερα χρήματα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις