autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Μπορεί το νέο Polo να κοντράρει τον «βασιλιά» Yaris;

Διαβάστηκε από 5609 αναγνώστες - 16/1/2018

Μέχρι σήμερα το Toyota Yaris είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης των πωλήσεων στην Ελληνική αγορά. Θα καταφέρει η Volkswagen με το νέο της Polo να εκθρονίσει τον βασιλιά των πωλήσεων;

Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που η Volkswagen παρουσίασε την τελευταία γενιά του Polo, ένα από τα διαχρονικότερα μικρά. Στο μεταξύ η Toyota έχει κάνει κατάληψη στην κορυφή των πωλήσεων με τον εκπρόσωπό της στη μικρή κατηγορία, το Yaris. Τώρα, όμως, η Γερμανική φίρμα με τη νέα γενιά του Polo ευελπιστεί ότι θα «γκρεμίσει» την Toyota από το θρόνο της. Θα τα καταφέρει;
 

Εσωτερικό-Χώροι: Το Polo ευνοείται χάρη στις σημαντικά μεγαλύτερες διαστάσεις του

Το Yaris μέχρι στιγμής έχει καταφέρει το ακατόρθωτο. Είναι μικρότερο από τους περισσότερους ανταγωνιστές του όσον αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις και μεγαλύτερο σε ό,τι αφορά τις εσωτερικές. Ίσως, όμως, το Polo να του βάλει δύσκολα καθώς όταν μας δόθηκε η ευκαιρία να το κάνουμε δοκιμή για πρώτη φορά, διαπιστώσαμε ότι το εσωτερικό του φιλοξενεί με άνεση τέσσερις ενήλικες. Παρατηρήσαμε  ότι στο πίσω κάθισμα υπάρχει επαρκής χώρος ώστε να μεταφερθούν ακόμα και άτομα ύψους 1.95 χωρίς πρόβλημα. Ακόμα ένας τομέας στον οποίο το Yaris φαίνεται να υστερεί σε σχέση με το νέο Polo είναι ο χώρος αποσκευών ο οποίος στο Ιαπωνικό μοντέλο φτάνει τα 286 λτ. ενώ στο Γερμανικό τα 355 λτ. Βέβαια, εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι το Polo έχει σημαντικά μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και άρα έχει πλεονέκτημα. Στα συν του νέου Polo συγκαταλέγεται και η πολύ καλή απτή ποιότητα του εσωτερικού στο οποίο έχουν χρησιμοποιηθεί μαλακά υλικά στο μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας, πλην των θυρών, που είναι και από τα ελάχιστα σημεία που καταλαβαίνεις ότι είσαι στο Polo και όχι στο Golf.


Κινητήρες., Μεγαλύτερη γκάμα για το Polo, υβριδικό σύνολο για το Yaris

Στον τομέα των κινητήρων το νέο Polo έχει οκτώ επιλογές συνολικά. Οι έξι είναι βενζίνης, ένας πετρελαίου και ένας με φυσικό αέριο. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση με τους 115 ίππους και οι εντυπώσεις μας είναι πολύ θετικές, και οι αναβαθμίσεις από την προηγούμενη γενιά εμφανής. Προσφερόμενη είναι και η έκδοση GTI η οποία  αποδίδει 200 ίππους, ενώ υπάρχει ακόμη μία έκδοση με 150 ίππους. Αξίζει να σημειώσουμε πως, ο κινητήρας των 65 ίππων δε θα έρθει στην Ελλάδα. Ως προς τους κινητήρες πετρελαίου οι επιλογές είναι δύο και θα αποδίδουν 80 και 95 ίππους ενώ υπάρχει και ένας φυσικού αερίου με απόδοση 90 ίππων. Βέβαια, ο υπεύθυνος εξέλιξης κινητήρων της VW έχει αφήσει να εννοηθεί ότι οι πετρελαιοκινητήρες θα είναι διαθέσιμοι για δύο με τρία χρόνια καθώς το κόστος εξέλιξης είναι τεράστιο λόγω των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων.

Από την άλλη, το Yaris διατίθεται με μόλις τέσσερις κινητήρες αλλά στοχευμένους στον μέσο χρήστη και στην όσο το δυνατόν οικονομικότερη λειτουργία. Έτσι, έχουμε ως βασικό σύνολο έναν κινητήρα 1.000 κ.εκ. με απόδοση 69 ίππους αλλά μεγαλύτερη σημασία έχει ο κινητήρας των 1.500 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 111 ίππους και συνδυάζει οικονομία και απόδοση. Στην γκάμα υπάρχει, επίσης, ένας κινητήρας πετρελαίου στα 1.400 κ.εκ. και απόδοση 90 ίππων ενώ το «αστέρι» της γκάμας είναι το υβριδικό σύνολο το οποίο καταφέρνει και αποδίδει 100 ίππους με πάρα πολύ χαμηλή κατανάλωση.
 

Συμπέρασμα

Το Polo φαίνεται καλά προετοιμασμένο για να αντιμετωπίσει τον ηγέτη των πωλήσεων. Απέναντί του έχει ένα μοντέλο το οποίο υστερεί σε κάποιους τομείς λόγω του ότι είναι αρκετά χρόνια στην αγορά, έχει, όμως, δύο μεγάλα ατού. Το ένα είναι ότι αυτή τη στιγμή πρόκειται για το best-seller της αγοράς γεγονός που σημαίνει ότι υπάρχει «ρεύμα» υπέρ του και ο κόσμος το έχει αγαπήσει. Τι λέτε λοιπόν;
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις