autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Να είναι ή να φαίνεται offroad;

7/11/2017

Να είναι ή να φαίνεται offroad;Το Fiat Panda Cross είναι ένα αυτοκίνητο για εκτός δρόμου χρήση και μάλιστα σε λογική τιμή. Το φέρνουμε αντιμέτωπο με το μεγαλύτερο Nissan Juke που είναι δικίνητο και μοιάζει με Suv. Εσεις ποιο θα επιλέγατε;

To Juke και το Panda 4X4 δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία αλλά είναι από τα μικρότερα Crossover που μπορείς να αγοράσεις. Το Panda Cross από την μεριά του είναι αρκετά ικανό έκτος δρόμου και συνδυάζει την ευκολία κίνησης στην πόλη και την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Το extreme από πλευράς σχεδίασης Juke φοράει τον πετρελαιοκινητήρα dci  της Renault και αποδεικνύεται αρκούντος οικονομικό και δυνατό, είναι όμως δικίνητο και δεν θα ακολουθήσει το Panda Cross στα εκτός δρόμου μονοπάτια. 


 Εμφάνιση: Δεν μοιάζουν με τίποτα άλλο


Η εικόνα του λιλιπούτειου Panda Cross συνάδει απόλυτα με τον off-road και περιπετειώδη χαρακτήρα του. Βασίζεται στο γνώριμο 5θυρο Panda 4Χ4, αλλά διαθέτει ποδιές, τονισμένα πλαστικά προστατευτικά και λογότυπα «Cross». 
Στην άγρια εμφάνιση του Panda Cross συμβάλει και η αισθητή απόσταση από το έδαφος, που φθάνει τα 158 χλστ. και είναι μεγαλύτερη κατά 9 χλστ. σε σχέση με το απλό Panda 4X4. 

Από την άλλη, η σχεδίαση του Nissan Juke είναι σαφώς πιο φουτουριστική και δυναμική -ειδικά μετά την ανανέωση του μοντέλου- έχοντας για στόχο, τους οπαδούς του lifestyle και αυτούς, που ως περιπέτεια θεωρούν το ανέβασμα στο πεζοδρόμιο ή το πάτημα ενός καλοστρωμένου χωματόδρομου. Το βασισμένο σε μικρό μοντέλο Juke δείχνει αμέσως πως είναι μεγαλύτερο αυτοκίνητο, αφού με 4.135 χλστ. μήκους είναι 449 χλστ. μακρύτερο από το Panda, που είναι βασισμένο σε ένα μίνι.
 

Εσωτερικά: Ποιοτικά και ενδιαφέροντα σχεδιαστικά
 

Η καμπίνα του Nissan Juke είναι ιδιαίτερη σχεδιαστικά, στιβαρή και ποιοτική. Τις εντυπώσεις σαφώς κλέβει το κεντρικό τούνελ που εξακολουθεί να θυμίζει ντεπόζιτο μοτοσικλέτας και του οποίου την απόχρωση μπορείς να επιλέξεις, όπως και οι ενδείξεις για τον αυτόματο κλιματισμό στην κεντρική κονσόλα οι οποίες εναλλάσσονται με αυτές του Nissan Dynamic Control System. Καλή κρίνεται και η εργονομία τόσο για το ηχοσύστημα, όσο και για το Nissan Dynamic Control System, ενώ από πλευράς αποθηκευτικών λύσεων, οδηγός και συνοδηγός θα βρούνε αρκετές θήκες, ωστόσο θα θέλαμε λίγο μεγαλύτερη αυτήν μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων.

Το Panda Cross κρατά το γνώριμο, όμορφο και με νεανική σχεδίαση ταμπλό των απλών Panda, εμπλουτίζοντάς το ωστόσο με μια νέου χρωματισμού (καφέ) επένδυση. Παράλληλα, έχουν αλλάξει και οι ταπετσαρίες, με επίσης νέους χρωματισμούς, αλλά και με τμήματα από οικολογικό δέρμα σε καφέ απόχρωση. 
 
Ειδοποιό στοιχείο της έκδοσης αποτελεί και ο περιστροφικός διακόπτης στην κεντρική κονσόλα με τον οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την λειτουργία της τετρακίνησης: Auto (το ποσοστό της ροπής μοιράζεται αυτόματα εμπρός-πίσω ξεκινώντας από 98:2 και φθάνοντας μέχρι και το 100% πίσω), Off Road (κλείδωμα τετρακίνησης) ή Hill Descent Control (σύστημα ελέγχου ταχύτητας σε κατωφέρεια). Ποιοτικά, το Panda Cross παραμένει καλοφτιαγμένο, με προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή, αλλά και με καλής ποιότητας υλικά.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις