2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Peugeot 2008 VS VW T-Roc με βαθμολογίες: Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 11894 αναγνώστες - 15/5/2023
Πόσο καλά είναι τα Peugeot 2008 και VW T-Roc στην κατανάλωση σε αστικό κύκλο και σε ταξίδι, στην ευρυχωρία, στην επιτάχυνση από στάση, στις ρεπρίζ και στις εγγυήσεις; Ας δούμε αναλυτικά τις μετρήσεις στους πίνακες που ακολουθούν!
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 2008 100ps | Vw T-roc 110ps | ||
---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,7 | 9,2 | ||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,1 | 5,8 | ||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,1 | 7,1 | ||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 863 | 862 | ||
Κατανάλωση | 75% | 71% | ||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 15,5 | 11,4 | ||
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 5,2 | 6 | ||
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,35 | 1,37 | ||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 434 | 445 | ||
Χώροι | 79% | 78% | ||
Είδος | Βενζίνη | Βενζίνη | ||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1199 | 999 | ||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 110 | ||
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 205 | 200 | ||
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,83 | 10,9 | ||
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 11,2 | 10,9 | ||
Κινητήρας - Επιδόσεις | 72% | 74% |
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 2 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | 12 | ||||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | 3 | ||||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 75% | 60% | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,3 | 4,23 | ||||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,77 | 1,82 | ||||||
Ύψος (μέτρα) | 1,53 | 1,57 | ||||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,6 | 2,59 | ||||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 44 | 50 | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 17 | 16 | ||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1192 | 1270 | ||||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||||
Κυβικά εκατοστά | 1199 | 999 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 110 | ||||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5000 | 5000 | ||||||
Ροπή (Nm) | 205 | 200 | ||||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | 2000 | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,4 | 6 | ||||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 123 | 136 |
Η μεγαλύτερη διαφορά κατανάλωσης βρίσκεται στο ταξίδι, όπου το Peugeot 2008 καίει 0,7 λτ/100 χλμ λιγότερο. Στην πόλη το Peugeot αποδεικνύεται επίσης πιο φειδωλό, με την «ψαλίδα» ωστόσο να έχει μειωθεί στο μισό λίτρο/100 χλμ.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, το Peugeot 2008 έχει κατά 4 εκατοστά μεγαλύτερο «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ το VW T-Roc έχει κατά 2 εκατοστά πιο πλατύ πίσω κάθισμα. Η διαφορά 11 λίτρων στο χώρο αποσκευών θεωρείται αμελητέα. Για να έχουμε μια εικόνα σύγκρισης, μια χειραποσκευή καμπίνας αεροπλάνου έχει όγκο γύρω στα 40 λίτρα.
Τα δύο SUV έχουν επίσης παραπλήσιες επιδόσεις. Όσον αφορά στην απόσταση από το έδαφος, το Peugeot 2008 υπερτερεί με 1 εκατοστό παραπάνω.
Τέλος, η 5ετής εγγύηση της Peugeot είναι κατά 3 χρόνια μεγαλύτερη από τη 2ετή της VW, γεγονός που δίνει τη νίκη στο 2008 σε αυτό το κριτήριο.