2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Peugeot 208 VW VW Polo με βαθμολογίες: Ποιο είναι καλύτερο σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Διαβάστηκε από 8713 αναγνώστες - 25/1/2023
Ας δούμε πώς αξιολογούνται τα Peugeot 208 και VW Polo σύμφωνα με τις μετρήσεις μας στην κατανάλωση στην πόλη και στο ταξίδι, στην ευρυχωρία της καμπίνας, στις επιδόσεις και στις εγγυήσεις.
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 208 | Volkswagen Polo | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,4 | 7,5 | ||||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,1 | 4,6 | ||||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,1 | 6,5 | ||||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 863 | 870 | ||||||
Κατανάλωση | 71% | 74% | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 8,2 | 12 | ||||||
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 4,2 | 2,3 | ||||||
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,31 | 1,33 | ||||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 309 | 351 | ||||||
Χώροι | 72% | 82% | ||||||
Είδος | Βενζίνη | Βενζίνη | ||||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1199 | 999 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 95 | ||||||
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 205 | 175 | ||||||
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,63 | 10,98 | ||||||
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 10,6 | 14,8 | ||||||
Κινητήρας - Επιδόσεις | 80% | 76% | ||||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 2 | ||||||
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | 12 | ||||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | 3 | ||||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 78% | 60% | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,06 | 4,07 | ||||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,74 | 1,75 | ||||||
Ύψος (μέτρα) | 1,43 | 1,45 | ||||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,54 | 2,55 | ||||||
Ρεζεβουάρ (λίτρα) | 44 | 40 | ||||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1165 | 1172 | ||||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||||
Κυβικά εκατοστά | 1199 | 999 | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 95 | ||||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | 5000 | ||||||
Ροπή (Nm) | 205 | 175 | ||||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | 1600 | ||||||
Φρένα | ||||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,9 | 42,1 | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | EU6 | ||||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5 | 5,2 | ||||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 113 | 118 |
Στον τομέα της πραγματικής μέσης κατανάλωσης, το Peugeot 208 των 100 ίππων και το VW Polo των 95 ίππων βρίσκονται αρκετά κοντά, με το γαλλικό μικρό να «καίει» 0,4 λτ/100 χλμ λιγότερο. Εντός πόλης η διαφορά είναι ακόμα πιο αμελητέα (0,1 λτ/100 χλμ), ενώ στον αυτοκινητόδρομο το VW Polo καταναλώνει 0,5 λτ/100 χλμ λιγότερο.
Όσον αφορά στην ευρυχωρία της καμπίνας, όπως αναφέραμε το VW Polo έχει περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ. Το Peugeot 208 ωστόσο υπερτερεί στον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω, με διαφορά σχεδόν 2 εκατοστών.
Περνώντας στις επιδόσεις, παρατηρούμε πως παρόλο που η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα είναι σχεδόν ίδια (το Peugeot 208 «ξεμυτίζει» οριακά με 0,35 δλ διαφορά), στις ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα παρατηρείται χάσμα 4,2 δλ υπέρ του γαλλικού μικρού, κάτι που το κάνει καλύτερο στην προσπέραση. Επιπροσθέτως, το Peugeot 208 έχει καλύτερα φρένα, αφού χρειάζεται 5,2 μέτρα λιγότερα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα.
Τέλος, η πενταετής εγγύηση της Peugeot χαρίζει 3 χρόνια επιπλέον ηρεμία μυαλού στους ιδιοκτήτες των μοντέλων της.