Ποιο μικρομεσαίο SUV καίει λιγότερο;
Τα SUV είναι πολύ δημοφιλή, έχουν χώρους για 5 και κύρος στο δρόμο. Έχουν όμως και βάρος, που επηρεάζει την κατανάλωση. Συγκρίνουμε 7 δημοφιλή μοντέλα και βλέπουμε στην πράξη ποιο καίει το λιγότερο, τόσο σε μεικτό κύκλο, όσο και σε ταξίδι.
Η κατηγορία των μικρομεσαίων SUV είναι δημοφιλής εδώ και αρκετά χρόνια, αφού τα συγκεκριμένα μοντέλα ικανοποιούν πολλές ανάγκες των αγοραστών. Οι χώροι είναι μεγάλοι και επαρκείς για μία 5μελή οικογένεια, ο εξοπλισμός είναι πλούσιος, και, ακόμα και τα προσθιοκίνητα μοντέλα μπορούν να κινηθούν εκτός δρόμου. Ο μεγάλος όγκος των SUV προσθέτει επιπλέον κύρος στο δρόμο. Μαζί με τον όγκο όμως, αυξάνεται και το βάρος, αφού πολλά από αυτά πλησιάζουν, ή και αγγίζουν, τον 1,5 τόνο. Από κατανάλωση πώς τα πάμε;
Συγκρίνουμε τα καλύτερα μικρομεσαία SUV που πωλούνται σήμερα. Τα 7 μοντέλα είναι τα Citroen C5 Aircross, Ford Kuga, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, Peugeot 3008, Renault Arkana και Skoda Karoq. Ποιο καίει το λιγότερο;
Ας δούμε τα 7 μοντέλα με αλφαβητική σειρά. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Μάρκα, μοντέλο, τύπος | Κυβικά | Αλογα | Τιμή |
---|---|---|---|
Citroen C5 Aircross 1,2 130 PS | 1.199 | 130 | 29.400 |
Ford Kuga 1,5 EcoBoost 150 PS 4x2 | 1.496 | 150 | 25.171 |
Hyundai Tucson 1,6 TGDI 150 PS 48V 2WD | 1.598 | 150 | 25.990 |
Nissan Qashqai 1,3 140 PS Hybrid | 1.332 | 140 | 24.490 |
Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS ΕΑΤ8 | 1.199 | 130 | 34.500 |
Renault Arkana 1,3 TCe 140 PS | 1.332 | 140 | 25.290 |
Skoda Karoq 1,5 TSI 150PS 4X2 | 1.498 | 150 | 24.700 |
Την μεγαλύτερη ιπποδύναμη, 150 άλογα, έχουν τα Ford Kuga, Hyundai Tucson και Skoda Karoq.
Ας κάνουμε μία επισκόπηση στα 7 μοντέλα, και ας δούμε ποιο έχει την πιο χαμηλή κατανάλωση.
Citroen C5 Aircross 1,2 130 PS: Εντυπωσιακό και κομψό
Το Citroen C5 Aircross στην βασική έκδοση Inspire με τον κινητήρα PureTech 1,2 λίτρου και 130 ίππων, κοστίζει 29.400 ευρώ.
Το Citroen C5 Aircross διαθέτει από τη βασική έκδοση έναν κινητήρα 1200 κυβικών, ο οποίος έχει μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 8,8 λίτρα/100 χλμ
Εμφάνιση: Κυριαρχεί η κομψότητα
Το Citroen C5 Aircross ξεχωρίζει για το κομψό στυλ που διαθέτει, με σχεδιασμό που συνδυάζει δυναμισμό και κύρος. Στον εμπρόσθιο πρόβολο κυριαρχεί η φαρδιά μάσκα, η οποία ενσωματώνει στις άκρες της τα φωτιστικά σώματα. Τα πλευρικά προστατευτικά, οι μπάρες οροφής και τα πρόσθετα πλαστικά γύρω από τους μεγάλους θόλους, τονίζουν επιπλέον τον SUV χαρακτήρα του μοντέλου, χωρίς να το κάνουν κραυγαλέο.Εσωτερικό: Μοντέρνο και άνετο
Περνώντας στην καμπίνα του Citroen C5 Aircross συναντούμε ένα ταμπλό με οριζόντια αρχιτεκτονική και ευμεγέθεις κάθετους αεραγωγούς. Στο κέντρο βρίσκεται η οθόνη του infotainment που έχει μέγεθος 8 ίντσες και εργονομικό μενού. Μεταξύ των άνετων εμπρός καθισμάτων υπάρχει μία φαρδιά κεντρική κονσόλα, που ενισχύει ακόμα περισσότερο την αίσθηση ευρυχωρίας.Χώροι: Ταξιδεύουν 5 άτομα με τις βαλίτσες τους
Στο ευρύχωρο εσωτερικό του Citroen C5 Aircross θα ταξιδέψουν με άνεση 5 επιβάτες. Οι πίσω έχουν στη διάθεσή τους 141 εκατοστά για να καθίσουν, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 580 λίτρα και είναι ο μεγαλύτερος του συγκριτικού.Κινητήρας και επιδόσεις: 130 ίπποι με τράβηγμα από χαμηλά
Το Citroen C5 Aircross διαθέτει από τη βασική έκδοση έναν κινητήρα 1200 κυβικών, ο οποίος έχει ισχύ 130 ίππους και «τραβάει» από χαμηλά. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων, και η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται μέσα σε 11,2 δευτερόλεπτα. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 8,8 λίτρα/100 χλμ, ενώ σε ταξίδι το αυτοκίνητο καίει 5,8 λίτρα/100 χλμ.Στο δρόμο: Δημιουργήθηκε για να ταξιδεύει
Χάρη στις υδραυλικές αναρτήσεις που εξοπλίζουν το μοντέλο, το C5 Aircross μετατρέπει το δρόμο σε… μαγικό χαλί και αποσβένει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, κάνοντάς το ιδανικό για ταξίδια. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος παράλληλα με τη μαλακή ανάρτηση έχουν ως αναγκαστικό αποτέλεσμα να δημιουργούνται κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, αλλά στον αντίποδα κάνουν το αυτοκίνητο ικανό εκτός δρόμου.Συνοψίζοντας, το Citroen C5 Aircross είναι ένα κομψό SUV με μεγάλους χώρους, τεράστιο πορτ-μπαγκάζ και ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση των επιβατών. Με πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση, αποτελεί μία κορυφαία επιλογή.
Ford Kuga 1,5 EcoBoost 150 PS: Όταν ένα C-SUV γίνεται fun to drive
Tο Ford Kuga 1,5 των 150 ίππων κοστίζει 25.171 ευρώ στην έκδοση Trend.
Ο 3κύλινδρος Ecoboost κινητήρα 1,5 λίτρου του Kuga έχει ισχύ 150 ίππους και μέση κατανάλωση 8,5 λίτρα/100 χλμ
Εμφάνιση: Εκλεπτυσμένη και δυναμική
Το Ford Kuga έχει αντικαταστήσει τις ευθείες και τις γραμμές των «macho» SUV με εκλεπτυσμένες καμπύλες. Ο εμπρόσθιος πρόβολος έχει δυναμισμό, με τα «τραβηγμένα» προς τα πίσω φωτιστικά σώματα και την μεγάλη μάσκα που δεσπόζει στον προφυλακτήρα. Οι νευρώδεις καμπύλες συνεχίζουν και στο πλάι, αλλά και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Η απόσταση από το έδαφος είναι 19 εκατοστά.Εσωτερικό: Με premium αισθητική
Βλέποντας την καμπίνα του SUV με σήμα το Μπλε Οβάλ, παρατηρούμε μία γνώριμη εικόνα, η οποία διακατέχεται από τα στοιχεία της οικογένειας της Ford. Στο κέντρο βρίσκεται η οθόνη του infotainment, η οποία στον βασικό εξοπλισμό έχει διάσταση 8 ίντσες. Τα υλικά στο ταμπλό είναι μαλακά και ποιοτικά, και έχουν premium αίσθηση. Η θέση οδήγησης δίνει άριστη ορατότητα στον οδηγό, και η καμπίνα έχει καλή ηχομόνωση.Χώροι: Ανετοι με πολλές θήκες
Εκτός από ηχομονωμένο, το εσωτερικό του Ford Kuga είναι άνετο και διακατέχεται από πληθώρα χώρων για μικροαντικείμενα. Για τους εμπρός επιβάτες, η καμπίνα έχει πλάτος 146 εκατοστά, ενώ για τους πίσω η αντίστοιχη διάσταση είναι 141 εκατοστά. Εκτός από επαρκές πλάτος, υπάρχει άνετος χώρος τόσο για τα κεφάλια, όσο και για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Το πορτ-μπαγκάζ έχει διάσταση 475 λίτρα, ενώ μπορεί να αυξηθεί στα 645 λίτρα, αναλόγως τη θέση του καθίσματος.Κινητήρας και επιδόσεις: Πολιτισμένη λειτουργία από τον Ecoboost των 150 ίππων
Κάτω από το καπό της βασικής έκδοσης του Ford Kuga βρίσκουμε τον 3κύλινδρο Ecoboost κινητήρα 1,5 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 240 Nm ροπή. Η λειτουργία του μοτέρ είναι πολιτισμένη και «κρύβει» καλά την τρικύλινδρη φύση του, με την ισχύ να είναι εμφανής από τις χαμηλές στροφές. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται μέσα σε 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η μέση τιμή κατανάλωσης είναι 8,5 λίτρα/100 χλμ. Σε ανοιχτό δρόμο, το μοντέλο καίει 5,8 λίτρα/100 χλμ.Στο δρόμο: Fun to drive εντός και εκτός ασφάλτου
Χάρη στη νέα πλατφόρμα, που κάνει το όχημα πιο φαρδύ αλλά ελαφρύτερο, το νέο Ford Kuga είναι ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά μοντέλα της κατηγορίας. Το αυτοκίνητο υπακούει στις εντολές του οδηγού, και θυμίζει περισσότερο Focus παρά SUV. Η ανάρτηση είναι άνετη και παράλληλα οι κλίσεις περιορισμένες, συμβάλλοντας περισσότερο στον fun to drive χαρακτήρα. Η απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί σβέλτα εκτός δρόμου.Συνολικά, το Ford Kuga κατορθώνει να συνδυάσει την άνεση με την οδηγική ευχαρίστηση, ενώ διαθέτει μία καμπίνα που διακατέχεται από ποιοτική αύρα, τεχνολογία και μεγάλους χώρους. Η εμφάνιση, είναι δυναμική, όπως αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, έχοντας όμως απολέσει τον «τετραγωνισμένο» σχεδιασμό των παραδοσιακών SUV.
Hyundai Tucson 1.6T 48V Hybrid: Φουτουριστικό και πολυτελές
Το ήπια υβριδικό Hyundai Tucson των 150 ίππων κοστίζει 25.990 ευρώ στην βασική έκδοση Exclusive.
Στο Hyundai Tucson βρίσκουμε έναν turbo τετρακύλινδρο Mild Hybrid κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και καίει 8,5 λίτρα/100 χλμ
Εμφάνιση: Από το μέλλον
Αν κάτι κάνει το Hyundai Tucson να ξεχωρίζει από μακριά, αυτό είναι η φουτουριστική εμφάνισή του, η οποία δεν θυμίζει κανένα άλλο όχημα στο δρόμο. Στον εμπρός πρόβολο κυριαρχούν τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, ενώ στο πλάι του αυτοκινήτου συναντούμε «πρησμένες» επιφάνειες. Στο πίσω μέρος, τα αντίστοιχα μοντέρνα φώτα κλέβουν την παράσταση. Όσον αφορά την απόσταση από το έδαφος, αυτή είναι 17 εκατοστά.Εσωτερικό: Ποιοτικό και premium
Περνώντας στο εσωτερικό του κορεάτικου μοντέλου, παρατηρούμε πως το φουτουριστικό εξωτερικό συνδυάζεται με ένα μοντέρνο (τεχνολογικά και αισθητικά) εσωτερικό, με premium «αύρα» και ποιοτικά υλικά. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, το οποίο δείχνει πως «αγκαλιάζει» τον οδηγό και συνοδηγό, δεσπόζει η κεντρική οθόνη του infotainment.Χώροι: Απλετοι, με 577 λίτρα αποσκευών
Η καμπίνα του νέου Hyundai Tucson είναι ευρύχωρη, και στο αυτοκίνητο μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες. Το διαθέσιμο πλάτος εμπρός 146 εκατοστά εμπρός και 141 πίσω. Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 577 λίτρα, αριθμός που μπορεί να εκτοξευτεί στα 1756 με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες.Κινητήρας-επιδόσεις: 150 ίπποι
Η βασική, Exclusive, έκδοση του Hyundai Tucson διαθέτει έναν turbo τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος έχει ήπια υβριδικό σύστημα 48V και αποδίδει 150 ίππους και συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων που αποσυμπλέκει αυτόματα όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι, επιτρέποντας στον κινητήρα να απενεργοποιηθεί, εξοικονομώντας καύσιμα. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση «έρχονται» μέσα σε 10,3 δευτερόλεπτα. Όσον αφορά την κατανάλωση, σε μεικτό κύκλο αυτή είναι 8,5 λίτρα/100 χλμ, ενώ στο ταξίδι 5,8 λίτρα/100 χλμ.Στο δρόμο: Με κορυφαία ποιότητα κύλισης
Το νοτιοκορεάτικο SUV εκπλήσσει ευχάριστα με την ποιότητα κύλισης και την άνεση επιπέδου... premium sedan που διαθέτει. Χάρη στον χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι λάμπουν δια της απουσίας τους, κάτι που τονίζει και την αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα. Η δε ανάρτηση εξαλείφει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.Συνοψίζοντας, το Hyundai Tucson καταφέρνει να κλέψει τις εντυπώσεις, όχι μόνο με την εμφάνιση από το μέλλον που διαθέτει, αλλά και με την ποιοτική καμπίνα με «αέρα» πολυτέλειας και ευρυχωρίας. Τα θετικά δεν σταματούν εδώ όμως, αφού το SUV με την υποδειγματική ποιότητα κύλισης είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της κατηγορίας.
Nissan Qashqai 1,3 140 PS Hybrid: Ανανεωμένο και αιχμηρό
Το ολοκαίνουργιο Nissan Qashqai κοστίζει στη χώρα μας 24.490 ευρώ, στην βασική έκδοση Elite.
Ο τετρακύλινδρος DiG-T 1300 κυβικών του Nissan Qashqai διαθέτει mild hybrid σύστημα, έχει ισχύ 140 ίππους και μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα/100 χλμ
Εμφάνιση: Ριζικά ανανεωμένη
Το Ιαπωνικό μικρομεσαίο SUV έχει ξεχωριστό look, με δυναμική και αιχμηρή σχεδίαση. Εμπρός, την παράσταση κλέβουν τα νέα φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν σε boomerang, ενώ το λογότυπο της Nissan δεσπόζει στο κέντρο της μεγάλης γρίλιας. Τόσο το πλευρικό, όσο και το πίσω μέρος χαρακτηρίζονται από ακμές και τραπεζοειδή σχήματα. Το νέο Qashqai έχει 18 εκατοστά απόσταση από το έδαφος.Εσωτερικό: Υψηλής ποιότητας και αισθητικής
Η καμπίνα του νέου Nissan Qashqai είναι ποιοτική και έχει υψηλό επίπεδο αισθητικής. Το ταμπλό έχει στιβαρή συναρμολόγηση, και το επάνω μέρος του καλύπτεται από μαλακό υλικό. Εκτός αυτού, ποιοτική αίσθηση αποπνέουν και οι διακόπτες.Χώροι: Φιλοξενούνται άνετα 5 άτομα
Η καμπίνα του Nissan Qashqai δεν είναι μόνο ποιοτική, αλλά και ευρύχωρη, με το διαθέσιμο πλάτος στο εμπρός μέρος να είναι το μεγαλύτερο των μοντέλων του συγκριτικού, δηλαδή 147 εκατοστά. Πίσω, η αντίστοιχη διάσταση είναι 140 εκατοστά, κάτι που σημαίνει πως στο κάθισμα θα κάτσουν 3 άτομα χωρίς υποχωρήσεις, με τις πόρτες που ανοίγουν με γωνία 90 μοιρών να κάνουν εύκολη την πρόσβαση των επιβατών. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 436 λίτρα.Κινητήρας και επιδόσεις: 140 «υβριδικοί» ίπποι
Για τα κινητήρα σύνολα του Qashqai, η Nissan εστιάζει στην βενζίνη και τον εξηλεκτρισμό. Στην βασική, Elite έκδοση, συναντούμε τον τετρακύλινδρο DiG-T 1300 κυβικών, ο οποίος διαθέτει mild hybrid σύστημα 12 Volt και έχει ισχύ 140 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο χρόνος για την επιτάχυνση στα 100 χλμ/ώρα από στάση είναι 10,8 δευτερόλεπτα, και η μεικτή κατανάλωση είναι 7,5 λίτρα/100 χλμ. Ταξιδεύοντας, ο κινητήρας καίει 6,2 λίτρα/100 χλμ.Στο δρόμο: Αίσθηση ακριβού sedan
Το Nissan Qashqai ήταν πάντα γνωστό για την ποιοτική κύλιση που διέθετε. Η νέα γενιά του μοντέλου δεν συνεχίζει απλά αυτή την παράδοση, αλλά έχει ανέβει αρκετά επίπεδα επάνω, και πλέον θυμίζει ακριβά sedan. Στην άνεση συμβάλλει η καλή λειτουργία της ανάρτησης αλλά και η ηχομόνωση της καμπίνας. Παρόλα αυτά, διατηρεί ένα sport χαρακτήρα, χωρίς μεγάλες κλίσεις στις στροφές, αποτέλεσμα της συνεργασίας της ανάρτησης με την νέα πλατφόρμα CMF-C.Εν κατακλείδι, το Nissan Qashqai τραβάει τα βλέμματα με τον εντυπωσιακό σχεδιασμό, διαθέτει ποιότητα κύλισης ανώτερου επιπέδου και καμπίνα που είναι ευρύχωρη μα και ποιοτική.
Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS ΕΑΤ8: Δυναμικό και πολυτελές
Η τιμή του ανανεωμένου Peugeot 3008 με τον κινητήρα 1200 κυβικών και 130 ίππων με αυτόματο κιβώτιο ξεκινά από 34.500 ευρώ στην έκδοση Active Plus.
Στο Peugeot 3008 ο τρικύλινδρος PureTech κινητήρας 1,2 λίτρου και απόδοσης 130 ίππων καταναλώνει 7,5 λίτρα/100 χλμ
Εμφάνιση: Το DNA του Λέοντα δίνει το παρόν
Το γαλλικό μικρομεσαίο SUV διαθέτει μυώδη εμφάνιση, που διακατέχεται από τα χαρακτηριστικά της οικογένειας της Peugeot. Εμπρός, τα εντυπωσιακά κάθετα φώτα ημέρας παραπέμπουν σε χαυλιόδοντες, και η μάσκα μοιάζει πως «σβήνει» σταδιακά στον προφυλακτήρα.Πίσω, τα νέα φανάρια θυμίζουν τις «νυχιές» του λιονταριού, και ενώνονται από μία μαύρη φάσα.
Εσωτερικό: Μοντέρνα και οδηγοκεντρική σχεδίαση
Το εσωτερικό του Peugeot 3008 είναι ποιοτικό, εντυπωσιακό, και θυμίζει αεροπλάνο, χάρη στον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα και τους διακόπτες αεροπορικού τύπου. Στο κέντρο του ταμπλό της βασικής έκδοσης βρίσκεται μία οθόνη 8 ιντσών, ενώ πίσω από το μικρό τιμόνι συναντούμε το Peugeot i-Cockpit, τον υπερυψωμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Η απόσταση από το έδαφος είναι 22 εκατοστά.Χώροι: Μεγάλοι και πρακτικοί
Το Peugeot 3008 διαθέτει το μεγαλύτερο πλάτος καμπίνας στις πίσω θέσεις από τα 4 μοντέλα, 143 εκατοστά. Η αντίστοιχη μέτρηση για το εμπρός μέρος είναι 146 εκατοστά. Πολύ καλός είναι και ο χώρος αποσκευών, ο οποίος έχει όγκο 520 λίτρων. Εκτός αυτού, στην καμπίνα του γαλλικού SUV βρίσκουμε πρακτικούς χώρους για μικροαντικείμενα.Κινητήρας και επιδόσεις: 130 ίπποι από 1200 κυβικά
Ανάμεσα από τους εμπρός τροχούς του 3008 βρίσκεται ο τρικύλινδρος PureTech κινητήρας βενζίνης, χωρητικότητας 1,2 λίτρου και απόδοσης 130 ίππων. Στη συγκεκριμένη έκδοση η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, και η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται μέσα σε 10,3 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση είναι 7,5 λίτρα/100 χλμ σε μεικτό κύκλο και 5,7 λίτρα/100 χλμ στο ταξίδι.Στο δρόμο: Με έμφαση στην δυναμική οδήγηση
Το Peugeot 3008 διαθέτει άριστη δυναμική συμπεριφορά. Η ανάρτηση εξαφανίζει τις κλίσεις του αμαξώματος, ενώ παράλληλα προσφέρει καλή ποιότητα κύλισης. Χάρη στην ιδανική θέση οδήγησης, ο οδηγός μπορεί να κινηθεί σβέλτα, κάτι που μπορεί να συμβεί και σε ήπιες off-road διαδρομές, αφού η απόσταση από το έδαφος επιτρέπει κάτι τέτοιο.Καταλήγοντας, το SUV με σήμα το Λιοντάρι έχει κορυφαία ποιότητα, δυναμική οδική συμπεριφορά και μεγάλους χώρους, δικαιώνοντας την εμπορική του επιτυχία. Με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ο οδηγός και οι επιβαίνοντες θα μπορούν να απολαμβάνουν το ποιοτικό εσωτερικό, ακόμα και εάν οι τροχοί «πατούν» σε χώμα.
Renault Arkana: Το γαλλικό coupe-SUV!
Το νεοεισαχθές Renault Arkana είναι πλέον διαθέσιμο και στη χώρα μας. Η βασική έκδοση Expression με τον κινητήρα 1,3 λίτρου με 140 ίππους κοστίζει 25.290 ευρώ.
Ο κινητήρας 1,4 λίτρου του Renault Arkana χρησιμοποιείται και στο νέο Nissan Qashqai, έχει ήπια υβριδικό σύστημα και αποδίδει 140 άλογα. Καίει 8,3 λίτρα/100 χλμ
Εμφάνιση: Premium και μυώδης
Εξωτερικά, το Renault Arkana αποπνέει «αύρα» premium κατασκευών. Εμπρός την παράσταση κλέβουν τα full LED φωτιστικά σώματα με τον χαρακτηριστικό –και εντυπωσιακό- σχεδιασμό των φώτων ημέρας που θυμίζει γωνιώδες «C». Στο αμάξωμα κυριαρχούν οι μυώδεις επιφάνειες, ενώ η κεκλιμένη γραμμή της οροφής χαρίζει στο αυτοκίνητο coupe χαρακτήρα. Πίσω, τα φανάρια είναι κομψά σχεδιασμένα, και ενώνονται μεταξύ τους με μία λωρίδα που καταλήγει στο κεντρικό έμβλημα του Ρόμβου.
Εσωτερικό: Εντυπωσιακό και μοντέρνο
Περνώντας στην καμπίνα του Renault Arkana, παρατηρούμε πως η εντυπωσιακή σχεδίαση συνεχίζεται και στο εσωτερικό του νέου γαλλικού SUV. Ο διάκοσμος είναι μοντέρνος, ενώ το τεχνολογικό στοιχείο είναι έκδηλο, με ψηφιακό πίνακα οργάνων (4,2 ιντσών στη βασική έκδοση, και κατά επιλογήν 7 και 10,2 ιντσών) πίσω από το τιμόνι, αλλά και κεντρική οθόνη 7 ιντσών (προαιρετικά 9,3 ιντσών).
Χώροι: Φιλοξενούνται 5, με αρκετό «αέρα» για γόνατα και κεφάλια
Το Renault Arkana έχει μεταξόνιο 2,72 μέτρα, κάτι που σημαίνει πως η καμπίνα είναι αρκετά ευρύχωρη. Στο πίσω κάθισμα μπορούν να φιλοξενηθούν 3 άτομα, τα οποία, παρά την κεκλιμένη οροφή, έχουν αρκετό «αέρα» για τα κεφάλια τους. Όσον αφορά το χώρο για τα γόνατα των πίσω, αυτός είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 513 λίτρα.
Κινητήρας και επιδόσεις: Mild Hybrid με 140 άλογα
Κάτω από το μυώδες καπό του Renault Arkana βρίσκεται ο βενζινοκινητήρας 1,4 λίτρου που χρησιμοποιείται και στο νέο Nissan Qashqai, έχει ήπια υβριδικό σύστημα και αποδίδει 140 άλογα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, από το βασικό εξοπλισμό. Σε μεικτό κύκλο, η κατανάλωση καυσίμου είναι 8,3 λίτρα/100 χλμ, και στο ταξίδι το μοτέρ καίει λίτρα/100 χλμ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται μέσα σε 9,8 δευτερόλεπτα.
Στο δρόμο: Ανετη και σταθερή συμπεριφορά
Οδηγώντας το Renault Arkana παρατηρούμε πως το γαλλικό SUV έχει ισορροπημένο χαρακτήρα και καλή ποιότητα κύλισης. Το αυτοκίνητο είναι σταθερό στον ανοιχτό δρόμο, άνετο, και, παρά τις κλίσεις που κάνουν την εμφάνισή τους, έχει ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά και καλό κράτημα. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (20 εκατοστά) παρέχει τη δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου.Συνοψίζοντας, το Renault Arkana ξεχωρίζει χάρη στην coupe-SUV εμφάνιση και έχει στυλ, τεχνολογία και εξοπλισμό που το κάνει να «κοιτάζει» στα ίσια πιο ακριβά, premium μοντέλα.
Skoda Karoq 1,5 TSI 150PS 4X2: Μικρό Kodiaq!
Το Skoda Karoq με τον κινητήρα 150 ίππων κοστίζει 24.700 ευρώ.
Ο TSI κινητήρας 1,5 λίτρου του Skoda Karoq αποδίδει 150 άλογα και καταναλώνει 8,1 λίτρα/100 χλμ
Εμφάνιση: Διαστάσεις και σχεδίαση σύμφωνα με την Skoda φιλοσοφία
Εντυπωσιακό, τραβάει τα βλέμματα και εντυπωσιάζει ως ένα μικρό Kodiaq. Στον εμπρόσθιο πρόβολο κυριαρχεί η χαρακτηριστική γρίλια, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι πλήρως επανασχεδιασμένα. Οι ράγες στην οροφή δίνουν πιο σπορ αίσθηση και το χαμήλωμα της οροφής προς το τέλος του αμαξώματος, το «μικραίνει» αρκετά στο μάτι.Εσωτερικό: Ουσιαστική ποιότητα και στιβαρότητα
Χρήση μαλακού πλαστικού και ιδιαίτερη στιβαρότητα, συνθέτουν τον εσωτερικό διάκοσμο του Skoda Karoq. Το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό είναι ντυμένο με μαλακά πλαστικά με την συναρμογή να είναι αξιοθαύμαστη. Τα βλέμματα βέβαια τραβάει η οθόνη αφής 8 ιντσών σε καλή κεντρική θέση, που είναι και το κέντρο ελέγχου του infotainment.Χώροι: Αφθονοι χώροι για 5 ενήλικες
Με άνεση θα ταξιδέψουν ακόμα και 5 ενήλικες, ενώ πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα θα σας λύσουν τα χέρια. Η χρήση VarioFlex επιτρέπει στα 3 ανεξάρτητα και με ρυθμιζόμενη πλάτη πίσω καθίσματα να σύρονται, διαμορφώνοντας το πορτμπαγκάζ από τα 479 ως τα 588 λτ. ή με την αφαίρεσή τους στα 1.810 λτ. Xωρίς το σύστημα καθισμάτων ο χώρος αποσκευών είναι στα 521 λτ.Κινητήρας - επιδόσεις: Και οικονομικός και δυνατός
Η συγκεκριμένη έκδοση έχει κάτω από το καπό τον κινητήρα TSI 1,5 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 150 άλογα. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 9,2 δευτερόλεπτα, κάνοντας το μοντέλο το γρηγορότερο του συγκριτικού. Η μέση κατανάλωση είναι 8,1 λίτρα/100 χλμ, και σε κύκλο εκτός πόλης ο κινητήρας καίει 5,5 λίτρα/100 χλμ.Στο δρόμο: Σταθερό, ασφαλές και σπιρτόζικο
Το Karoq εμφανίζει μια ουδέτερη συμπεριφορά με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και συγκρατημένη κλίση στις στροφές. Η τάση για υποστροφή στο όριο δεν κρύβεται, αλλά οι αντιδράσεις είναι όσο προοδευτικές χρειάζεται για να ενημερώνουν τον οδηγό πριν καν επέμβει το μερικώς απενεργοποιούμενο ESP. Τα φαρδιά μετατρόχια εξασφαλίζουν γερό «πάτημα», το τιμόνι είναι ελαφρύ και ακριβές και τα εξαιρετικά φρένα τονίζουν το αίσθημα ασφάλειας, που το Karoq καταφέρνει να χτίσει.Εν κατακλείδι, το Skoda Karoq είναι ένα value for money SUV, το οποίο προσφέρει άπλετους χώρους, ποιότητα κατασκευής και καλές επιδόσεις.
Ποιο είναι το μικρομεσαίο SUV με τη χαμηλότερη κατανάλωση;
Όλα τα SUV έχουν μεικτή κατανάλωση που ξεκινά από 7,5 λίτρα και φτάνει τα 8,8 λίτρα. Ας δούμε την τελική κατάταξη, και ποια μοντέλα είναι τα πιο οικονομικά.
Μάρκα, μοντέλο, τύπος | Μεικτή Κατανάλωση | Κατανάλωση σε ταξίδι | Βάρος |
---|---|---|---|
Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS ΕΑΤ8 | 7,5 λτ/100 χλμ | 5,7 λτ/100 χλμ | 1.395 |
Nissan Qashqai 1,3 140 PS Hybrid | 7,5 λτ/100 χλμ | 6,2 λτ/100χλμ | 1.405 |
Skoda Karoq 1,5 TSI 150PS 4X2 | 8,1 λτ/100 χλμ | 5,5 λτ/100 χλμ | 1.378 |
Renault Arkana 1,3 TCe 140 PS | 8,3 λτ/100 χλμ | 6,5 λτ/100 χλμ | 1.411 |
Hyundai Tucson 1,6 TGDI 150 PS 48V 2WD | 8,5 λτ/100 χλμ | 5,9 λτ/100 χλμ | 1.463 |
Ford Kuga 1,5 EcoBoost 150 PS 4x2 | 8,5 λτ/100 χλμ | 5,5 λτ/100 χλμ | 1.564 |
Citroen C5 Aircross 1,2 130 PS | 8,8 λτ/100 χλμ | 5,8 λτ/100 χλμ | 1.505 |
Αξίζει να αναφέρουμε πως τα Skoda Karoq και Ford Kuga είναι τα πιο… ταξιδιάρικα μικρομεσαία SUV στον τομέα της κατανάλωσης, αφού καίνε τα λιγότερα σε αυτές τις συνθήκες.
Είναι όλα βενζινοκίνητα και καίνε 8,2 λτ/100 χλμ
Ξεπερνούν τον 1,5 τόνο, αλλά έχουν χώρο για όλη την φαμίλια
Το 3008 είναι το οικονομικότερο με 7,5 λτ/100 χλμ
Είναι πολλά για εσάς τα 8 λίτρα; Τα Προτιμάτε σε Diesel και ας βαράνε τα «νταούλια»;
Σχολιάστε |