Ποιο μικρομεσαίο επιδόσεων θα έπαιρνες για κάθε μέρα;
Μια ανάσα πριν τα GTi! Συγκρίνουμε τις 6 πιο γρήγορες «πολιτικές» εκδόσεις της μικρομεσαίας κατηγορίας και βλέπουμε ποιο θα ανακηρυχτεί βασιλιάς των επιδόσεων.
Μπορεί τα SUV να κερδίζουν συνέχεια αγοραστικό κοινό, όμως έχουν απομείνει ακόμα πολλοί λάτρεις των «παραδοσιακών» αμαξωμάτων, και δη των μικρομεσαίων hatchbacks. Στον τομέα της πρακτικότητας, η συγκεκριμένη κατηγορία διαθέτει άνετους χώρους για μία οικογένεια, διαστάσεις που δεν «ξεφεύγουν» υπερβολικά και είναι κατάλληλες για την πόλη αλλά και για τον αυτοκινητόδρομο.
Όπως και όλες οι κατηγορίες αυτοκινήτων, έτσι και η μικρομεσαία διαθέτει μοντέλα επιδόσεων, τα οποία εκτός από άνεση, χώρους και οικονομία καυσίμων, μπορούν να προσφέρουν οδηγικές συγκινήσεις και να μιλήσουν στην καρδιά των θερμόαιμων οδηγών. Συγκεντρώσαμε τα πιο γρήγορα… «γήινα» μικρομεσαία, αφήνοντας έξω τις πιο ειδικές, «πολεμικές» εκδόσεις όπως i30N, Golf GTI, Cupra Leon και Focus ST.
Ford Focus mHEV 182 PS ST-Line X, VW Golf 1.5 eTSI MHEV ACT 150PS DSG, Hyundai i30 159 PS 7-DCT 48V, Seat Leon 190 PS DSG, Skoda Scala 1,5 TSI 150 PS DSG7 και Toyota Corolla 2.0 Hybrid 178 PS «τρώγονται» μεταξύ τους, και μόνο ένα θα αναδειχτεί αρχηγός της αγέλης. Ποιο θα είναι αυτό;
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ας δούμε αλφαβητικά τα 6 μοντέλα του συγκριτικού.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Αλογα | Τιμή |
---|---|---|
Ford Focus mHEV 182 PS ST-Line X | 182 | 26.788 |
Hyundai i30 159 PS 7-DCT 48V | 159 | 21.190 |
Seat Leon FR 190 PS DSG-7 | 190 | 27.690 |
Skoda Scala 1,5 TSI 150 PS DSG7 | 150 | 23.500 |
Toyota Corolla 2.0 Hybrid 178 PS | 178 | 25.590 |
VW Golf 1.5 eTSI MHEV ACT 150PS DSG | 150 | 27.200 |
Το πιο προσιτό γρήγορο μικρομεσαίο είναι το Hyundai i30 με τα 159 άλογα, η τιμή του οποίου είναι 21.190 ευρώ, διαφορά 6.500 ευρώ από το Seat.
Ήρθε η ώρα να δούμε λεπτομέρειες για το κάθε μοντέλο. Πώς θα διαμορφωθεί η τελική κατάταξη;
Ford Focus mHEV 182 PS: 182 άλογα από 1500 κυβικά!
To Ford Focus 1,5 EcoBoost με τους 182 ίππους έχει τιμή αγοράς 26.788 ευρώ στην έκδοση ST-Line X.
Ο EcoBoost 1,5 λίτρου του Ford Focus αποδίδει 182 άλογα και 240 Nm ροπή, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα
Εμφάνιση: Κομψό και δυναμικό
Το Ford Focus διαθέτει «αγριεμένη» και δυναμική εμφάνιση, που ενισχύεται περισσότερο στις ST-Line και ST-Line X εκδόσεις. Το νευρώδες αμάξωμα φέρει μυώδες και μακρύτερο καπό, τονισμένους προφυλακτήρες και κοντύτερο πρόβολο, με την καμπίνα των επιβατών να είναι τραβηγμένη προς τα πίσω. Το δυναμικό του παρουσιαστικό ενισχύεται από την μεγάλη ανασχεδιασμένη εμπρόσθια μάσκα και τα φωτιστικά σώματα που χαρίζουν επιθετικότητα.Εσωτερικό: Καλόγουστο και ποιοτικό
Στο εσωτερικό του Ford Focus ξεχωρίζει η οθόνη αφής 8 ιντσών με εμφάνιση tablet που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, το οποίο με τη σειρά του είναι ποιοτικό, καλοσχεδιασμένο και διαθέτει μαλακά πλαστικά στο επάνω μέρος. Η θέση οδήγησης συμβάλλει στον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου.Χώροι: Ανετοι για 5 άτομα, 375 λίτρα για τις αποσκευές
Όσον αφορά την ευρυχωρία, το Ford Focus μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 ενήλικες, με το πλάτος καμπίνας εμπρός να είναι 145 εκατοστά και το αντίστοιχο πίσω 139 εκατοστά. Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 375 λίτρα.Κινητήρας και επιδόσεις: 1500άρι ήπια υβριδικό με 182 ίππους
Κάτω από το καπό του Ford Focus βρίσκεται ήπια υβριδικό σύνολο, που αποτελείται από τον τρικύλινδρο EcoBoost 1,5 λίτρου και ένα ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική απόδοση 182 ίππους και 240Nm ροπή, που συνεργάζεται με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η εργοστασιακή τιμή επιτάχυνσης 0-100 χλμ/ώρα είναι 8,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 220 χλμ/ώρα. Η τιμή της εταιρείας για την κατανάλωση σε μεικτό κύκλο είναι 7,1 λίτρα/100 χλμ.Στο δρόμο: Κορυφαία οδηγική συμπεριφορά
Το Ford Focus χαρακτηρίζεται για τη δυναμική οδηγική συμπεριφορά και παρόλο τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, τα καταφέρνει περίφημα στο φιλτράρισμα των ανωμαλιών. Η εξαιρετική θέση οδήγησης σε συνδυασμό με το πολύ καλό τιμόνι παρέχουν σιγουριά, όταν οι ρυθμοί ανεβούν.Συνολικά, το Ford Focus είναι φανταστικό στο δρόμο, με την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά, την κομψή εμφάνιση και το ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό του να είναι τα όπλα στη φαρέτρα του. Ο βραβευμένος κινητήρας έχει υψηλή ιπποδύναμη και ικανοποιητική κατανάλωση.
Hyundai i30 159 PS 7-DCT 48V: Με 159 άλογα και οικονομική τιμή
Με αρχική τιμή 21.190 ευρώ, μπορούμε να αποκτήσουμε τη βασική έκδοση Premiun του ήπια υβριδικού Hyundai i30 με ισχύ 159 ίππους.
159 άλογα και 253 Nm ροπή έχει ο κινητήρας 1500 κυβικών του Hyundai i30. Η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 8,6 δευτερόλεπτα
Εμφάνιση: Ξεχωριστή σχεδιαστική εμφάνιση με αεροδυναμικές βελτιώσεις
Το Hyundai i30 έχει ξεχωριστή σχεδιαστική εμφάνιση και ενισχύει τον δυναμικό του χαρακτήρα με την εντυπωσιακή και εκλεπτυσμένη γρίλια, καθώς και τα LED φώτα ημέρας σχήματος V που τραβούν τα βλέμματα. Ανασχεδιασμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, που εκτός από τον αισθητικό τομέα, βελτιώνει και την αεροδυναμική απόδοση.Εσωτερικό: Μοντέρνο και εργονομικό
Η μοναδική σχεδιαστική φιλοσοφία του Hyundai i30 δίνει το παρών και στο εσωτερικό. Η καμπίνα έχει αναβαθμιστεί όσον αφορά την ποιότητα και το φινίρισμα, ενώ διαθέτει αρκετά high-tech στοιχεία. Το εσωτερικό του κορεάτικου μοντέλου διακατέχεται από υψηλή εργονομία, μοντέρνα εμφάνιση και εντυπωσιακές λεπτομέρειες.Χώροι: Κορυφαίοι για την κατηγορία του
Στο εσωτερικό χωρούν με άνεση 5 επιβάτες, με το πλάτος της καμπίνας εμπρός να είναι 143 εκατοστά και το πλάτος πίσω 139 εκατοστά. Το κορεάτικο μοντέλο έχει χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 395 λίτρα.Κινητήρας και επιδόσεις: 159 ίπποι με υβριδικό σύστημα 48V
Το Hyundai i30 στην εν λόγω έκδοση εφοδιάζεται με τον 1500άρη turbo κινητήρα με υβριδικό σύστημα 48V που αποδίδει 160 παρά έναν ίππους και 253 Nm ροπή, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 σχέσεων. Η εργοστασιακή μέτρηση για τη διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα είναι 8,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα. Όσο για την κατανάλωση, η τιμή της εταιρείας είναι 5,0 λίτρα/100 χλμ σε μικτό κύκλο.Στο δρόμο: Ουδέτερο και με ποιοτική κύλιση
Η οδική συμπεριφορά του γρήγορου Hyundai i30 είναι ουδέτερη και παρέχει άνεση και υψηλή ποιότητα κύλισης, ενώ δεν κάνει εκπτώσεις στις γρήγορες διαδρομές με τη σφιχτή ανάρτηση να περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι πολύ καλή, και σε αυτό βέβαια συμβάλλει και ο ισχυρός κινητήρας καθώς και το κιβώτιο ταχυτήτων.Ολοκληρώνοντας, το Hyundai i30 με τα 159 άλογα είναι ένα value for money σβέλτο αυτοκίνητο με εντυπωσιακή εμφάνιση, μοντέρνο εσωτερικό και ευρυχωρία. Χάρη στην σφικτή ανάρτηση και το ισχυρό μοτέρ, το αυτοκίνητο έχει καλή συμπεριφορά και σε διαδρομές εκτός πόλης, χωρίς όμως να χάνει σε επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης.
Seat Leon FR 190 PS DSG-7: Sport στοιχεία και συμπεριφορά
Το Seat Leon με τους 190 ίππους είναι διαθέσιμο στην έκδοση FR με τιμή από 27.690 ευρώ.
Ο δίλιτρος TSI κινητήρας του Leon αποδίδει 190 ίππους με 320 Nm ροπής, εκτοξεύοντας το μοντέλο από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα
Εμφάνιση: Δυναμικό και μυώδες
Το μοντέλο έχει δυναμικό σχεδιασμό, ο οποίος τονίζεται από τις τολμηρές γραμμές και τις μυώδεις νευρώσεις στο αμάξωμα. Το νέο Seat Leon έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από τον προκάτοχό του, ενώ στα φωτιστικά σώματα η σύγχρονη σχεδίαση συναντά την αποτελεσματικότητα με τεχνολογία Full LED στους προβολείς και ενιαία μπάρα πίσω φώτων.Εσωτερικό: Ποιοτικό και σύγχρονο
Η καμπίνα του Seat Leon είναι ποιοτική, διαθέτει σύγχρονο διάκοσμο και στιβαρή συναρμολόγηση. Η οθόνη αφής έχει διάσταση 8,25 ιντσών ενώ διαθέτει και δυο υποδοχές USB Type C μπροστά. Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών ενημερώνει τον οδηγό, με όλες τις χρήσιμες πληροφορίες. Εκτός αυτού, στην έκδοση FR βρίσκουμε επιπλέον sport «πινελιές», που βάζουν τον οδηγό σε πιο «πολεμικό» κλίμα.Χώροι: Ευρύχωρη καμπίνα και 380 λίτρα για τις αποσκευές
Το εσωτερικό του Seat Leon, λόγω του μεγάλου μεταξονίου του, είναι ευρύχωρο και θα εξυπηρετήσει μία πενταμελή οικογένεια. Το πλάτος καμπίνας εμπρός είναι 142 εκατοστά και το αντίστοιχο πίσω 134 εκατοστά, με το διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα να φτάνει τα 18 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 380 λίτρα.Κινητήρας και επιδόσεις: Δίλιτρο μοτέρ, 190 άλογα και 7,4δλ για το 0-100 χλμ/ώρα
Ο δίλιτρος TSI κινητήρας του Leon αποδίδει 190 ίππους με 320 Nm ροπής, και συνεργάζεται με ένα 7ταχύτητο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG). Το Leon αποδεικνύεται ο βασιλιάς των επιδόσεων μεταξύ των «ήπιων» γρήγορων μικρομεσαίων (υπάρχει και το Cupra Leon άλλωστε), αφού η εργοστασιακή τιμή για τη διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα είναι 7,4 δευτερόλεπτα, με την επιτάχυνση να σταματά στα 231 χλμ/ώρα. Η Seat ανακοινώνει πως η κατανάλωση του αυτοκινήτου σε μεικτό κύκλο είναι 8,1 λίτρα/100 χλμ.Στο δρόμο: Sport αίσθηση και συμπεριφορά
Το τιμόνι του Seat Leon προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση, με την sport ανάρτηση της έκδοσης FR να διαχειρίζεται άψογα τα φορτία που καλείται να αντιμετωπίσει στις εναλλαγές πορείας. Οι αντιδράσεις του είναι προβλέψιμες και ομαλές, και η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο υποδειγματική.Εν κατακλείδι, το Seat Leon είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με χαρακτηριστικά που προσφέρουν χαρά στην οδήγηση, πόσο μάλλον εάν αναφερόμαστε στην έκδοση FR με τους 190 ίππους να βασιλεύουν κάτω από το καπό. Με δυναμικό σχεδιασμό και σπορτιφ λεπτομέρειες ξεχωρίζει στο δρόμο, ενώ η καμπίνα του διακρίνεται για την ευρυχωρία της.
Skoda Scala 1,5 TSI 150 PS DSG7: Ποιότητα, χώροι και άνεση
Η Skoda Scala με τον κινητήρα TSI 1,5 λίτρου 150 ίππων κοστίζει 23.500 ευρώ και είναι διαθέσιμη στην κορυφαία έκδοση Style.
8,2 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται η Skoda Scala, χάρη στα 150 άλογα και τα 250 Nm ροπή του TSI κινητήρα 1,5 λίτρου
Εμφάνιση: Ακροβατεί μεταξύ hatchback και station wagon
Η νέα Skoda Scala ξεφεύγει από τα «κλασσικά» hatchbacks και έχει σχήμα που παραπέμπει σε station wagon. Εμπρός κυριαρχεί η μεγάλη μάσκα και τα τριγωνικά φανάρια, ενώ στο πλάι του οχήματος παρατηρούμε έντονες ακμές. Στο πίσω μέρος, ευχάριστη λεπτομέρεια αποτελεί το μεγάλο, μαύρο γυάλινο τμήμα της 5ης πόρτας.Εσωτερικό: Με υψηλό επίπεδο ποιότητας
Η καμπίνα της Scala έχει όμορφο σχεδιασμό και «αύρα» ποιότητας, χάρη στα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και την καλή συναρμογή. Στο κέντρο βρίσκεται η οθόνη του infotainment, ενώ προσοχή έχει δοθεί και στην εργονομία του εσωτερικού.Χώροι: Μια κατηγορία «επάνω»
Στην εξέλιξη της Scala, η Skoda επέλεξε το μεγαλύτερο μήκος μεταξονίου που ήταν διαθέσιμο για την πλατφόρμα του μοντέλου. Χάρη σε αυτό, το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και το πορτ-μπαγκάζ είναι το μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα μοντέλα του συγκριτικού, με ωφέλιμο όγκο 467 λίτρα. Εμπρός, το πλάτος καμπίνας είναι 138 εκατοστά, ενώ πίσω 135 εκατοστά.Κινητήρας: 150 άλογα και 8,2 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ/ώρα
Στη γρηγορότερη έκδοση της Scala βρίσκουμε τον τετρακύλινδρο TSI κινητήρα 1,5 λίτρου, ο οποίος έχει ισχύ 150 ίππους και ροπή 250 Nm, με το σασμάν να είναι DSG 7 σχέσεων. Οι εργοστασιακές μετρήσεις επιτάχυνσης αναφέρουν πως χρειάζονται 8,2 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ/ώρα, και η τελική ταχύτητα είναι 223 χλμ/ώρα. Παράλληλα, η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης είναι 5,9 λίτρα/100 χλμ σε μεικτό κύκλο.Στο δρόμο: Ανετο και σταθερό
Παρόλο που η ανάρτηση του αυτοκινήτου δεν είναι άκρως μαλακή, η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή, οι λακκούβες απορροφώνται αποτελεσματικά, και η Skoda Scala παρέχει άνεση στους επιβάτες. Εκτός αυτού, το μοντέλο απορρέει αίσθηση στιβαρότητας και σταθερότητας. Το τιμόνι είναι μεν ελαφρύ, αλλά έχει καλή αμεσότητα και πληροφόρηση. Ο κινητήρας της συγκεκριμένης έκδοσης διαθέτει 5 προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης, δίνοντας την δυνατότητα στον οδηγό να αποκτήσει το κάτι παραπάνω σε αίσθηση, εάν το ζητήσουν.Συνοψίζοντας, η Skoda Scala είναι ένα ποιοτικό value for money αυτοκίνητο με τεράστιους χώρους, άνεση στην κύλιση και δελεαστική τιμή, κάτι που την κάνει να συναγωνίζεται επάξια το VW Golf. Η έκδοση με τους 150 ίππους έρχεται να χαρίσει στο αυτοκίνητο καλές επιδόσεις και οδηγική συγκίνηση στον οδηγό.
Toyota Corolla 2.0 Hybrid 178 PS: Όταν τα κυβικά συνάντησαν τη χαμηλή κατανάλωση
Η νέα Toyota Corolla στην δίλιτρη υβριδική έκδοση με 178 ίππους κοστίζει 25.590 ευρώ στο πακέτο εξοπλισμού Active Plus.
Τα 178 υβριδικά άλογα και τα 202 Nm ροπή κάνουν την Corolla να επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα από στάση μέσα σε δευτερόλεπτα, καταναλώνοντας μόνο 5,2 λίτρα/100 χλμ
Εμφάνιση: Εντυπωσιακή και δυναμική
Η Toyota Corolla hatchback διαθέτει την νέα, ακμαία σχεδιαστική φιλοσοφία που διακατέχει τα μοντέρνα οχήματα της εταιρείας. Στον εντυπωσιακό εμπρόσθιο πρόβολο κυριαρχεί ο κεντρικός, τραπεζοειδής αεραγωγός του προφυλακτήρα, ενώ ψηλότερα, τα στενά φωτιστικά σώματα καταλήγουν οπτικά στην λεπτή μάσκα.Εσωτερικό: Με premium «αέρα»
Περνώντας στην καμπίνα της νέας Corolla, συναντούμε ένα αντίστοιχα εντυπωσιακό εσωτερικό. Το ταμπλό έχει άριστη συναρμογή και φινίρισμα, ενώ για την επένδυσή του έχει χρησιμοποιηθεί μαλακό πλαστικό. Στο κέντρο δεσπόζει η οθόνη αφής του infotainment, διάστασης 8 ιντσών, ενώ πίσω από το τιμόνι βρίσκουμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων.Χώροι: Φιλοξενεί με άνεση 4 ενήλικες
Η Corolla είναι πιο ευρύχωρη σε σχέση με το Auris που αντικαθιστά. Οι χώροι της καμπίνας βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, και μπορούν να φιλοξενήσουν με άνεση 4 επιβάτες. Το πλάτος εμπρός είναι 141 εκατοστά και πίσω 137 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 313 λίτρα, λόγω των μπαταριών που βρίσκονται στο δάπεδο του αυτοκινήτουΚινητήρας και επιδόσεις: 178 άλογα και 5,2 λίτρα/100 χλμ!
Η γρήγορη Corolla κινείται από ένα υβριδικό σύνολο, που αποτελείται από ένα δίλιτρο βενζινοκίνητο μοτέρ και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική ισχύς είναι 178 ίπποι, και η ροπή 202 Nm. Το σασμάν είναι e-CVT, που έχει 1 ταχύτητα με διαρκώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης. Παρόλο που το αυτοκίνητο έχει τη μικρότερη ροπή από τα υπόλοιπα μοντέλα του συγκριτικού, έρχεται 2ο σε επιδόσεις, αφού η εργοστασιακή επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα είναι 7,9 δευτερόλεπτα. Λόγω του e-CVT, η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ/ώρα.Χάρη στο άκρως αποδοτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας, και τη δυνατότητα του αυτοκινήτου να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητες έως 115 χλμ/ώρα, η κατανάλωση καυσίμου είναι εντυπωσιακά χαμηλή, ειδικά αν αναλογιστούμε πως το αυτοκίνητο έχει δίλιτρο κινητήρα. Η τιμή του εργοστασίου, σε μεικτό κύκλο, είναι 5,2 λίτρα/100 χλμ.
Στο δρόμο: Ευχάριστη στην οδήγηση
Η πλατφόρμα της νέας Corolla είναι κατά 60% πιο άκαμπτη σε σχέση με πριν, γεγονός που, σε συνδυασμό με το κατά 10 χιλιοστά χαμηλότερο κέντρο βάρους, έχει θετικό αντίκτυπο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλού επιπέδου, απόρροια της άνετης ανάρτησης και της ηχομόνωσης της καμπίνας. Οι κλίσεις του αμαξώματος παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, ακόμα και στα άκρα, και το τιμόνι έχει τρομερή αμεσότητα.Συνολικά, η νέα Toyota Corolla με την εντυπωσιακή και κομψή εμφάνιση, το ποιοτικό εσωτερικό και την ευχάριστη συμπεριφορά στο δρόμο συμπληρώνουν το όνομα-παράδοση και δημιουργούν ένα αυτοκίνητο που σκοπεύει να συνεχίσει να είναι best seller. Η έκδοση με τους 178 ίππους κατορθώνει να συνδυάσει επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση.
VW Golf 1.5 eTSI MHEV ACT 150PS DSG: Εξαιρετικό εσωτερικό και οδηγική συμπεριφορά
Το επιτυχημένο VW Golf με τον κινητήρα 150 ίππων ξεκινάει από τα 27.200 ευρώ στην βασική έκδοση Life
150 άλογα και 250 Nm ροπή αποδίδει ο ήπια υβριδικός TSI κινητήρας του Golf, ο οποίος χαρίζει στο αυτοκίνητο επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα μέσα σε 8,5 δευτερόλεπτα
Εμφάνιση: «Κλασική» σχεδίαση με προσθήκη μοντέρνων στοιχείων
Η όγδοη γενιά του VW Golf ακολουθεί τα σχεδιαστικά μονοπάτια των προκατόχων του, με τις κλασικές γραμμές και την τρίτη κολώνα ως αισθητικό «κέντρο». Με δυναμική εμφάνιση, διαθέτει χαμηλωμένο εμπρός μέρος με στενούς προβολείς LED και επανασχεδιασμένο λογότυπο VW. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα επίσης στενά φώτα, ενώ οι απολήξεις εξάτμισης καλύπτονται διακριτικά από τον καλαίσθητο πίσω διαχύτη.Εσωτερικό: Η ποιότητα έχει τον πρώτο ρόλο
Το Golf διαθέτει ένα από τα πιο ποιοτικά εσωτερικά της αγοράς. Tο πλήρως ψηφιακό cockpit του νέου μοντέλου είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, καθώς διαθέτει μεγάλη επιφάνεια οθόνης που αποτελείται από τον πίνακα οργάνων Digital Cockpit μεγέθους 10 ιντσών και την οθόνη αφής μεγέθους 8,25 ιντσών του ηχοσυστήματος «Composition Media».Χώροι: Ανετοι, με χώρο αποσκευών 381 λίτρα
Εκτός από ποιοτικό, το εσωτερικό του Golf είναι και ευρύχωρο, αφού φιλοξενεί με άνεση και ασφάλεια 5 ενήλικες. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι 16 εκατοστά, ενώ ο «αέρας» για τα κεφάλια είναι ικανοποιητικός. Η καμπίνα έχει πλάτος εμπρός 142 εκατοστά, και πίσω 136 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει διαθέσιμο όγκο 381 λίτρα.Κινητήρας και επιδόσεις: Ο TSI των 150 ίππων καίει λίγο
Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον turbo τετρακύλινδρο TSI κινητήρα 1,5 λίτρου με υβριδικό σύστημα 48V, που έχει ισχύ 150 ίππους και 250 Nm ροπή, ο οποίος συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το εν λόγω μοτέρ έχει δύναμη χαμηλά και εξαιρετική κατανάλωση (5,6 λίτρα/100 χλμ. σε μικτό κύκλο δηλώνει η VW). Τα 100 χλμ. από στάση «έρχονται» σε 8,5 δευτερόλεπτα σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 224 χλμ./ώρα.Στο δρόμο: Ήσυχη καμπίνα με σίγουρο «πάτημα» στο δρόμο
Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του Golf είναι η εξαιρετική στιβαρότητα και η εντυπωσιακή ποιότητα κύλισης στο δρόμο. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, η ησυχία στην καμπίνα εντυπωσιακή και η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου. Το τιμόνι δίνει καλή πληροφόρηση στον οδηγό, με τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου να είναι ουδέτερες, χωρίς να υπάρχει έντονο το «fun» στοιχείο.Συνολικά, το VW Golf ξεχωρίζει για την εξαιρετική ποιότητα στο εσωτερικό και την οδηγική συμπεριφορά του. Η αποτελεσματική ηχομόνωση, η ανάρτηση που φιλτράρει τις κακοτεχνίες του δρόμου και η στιβαρότητα του πλαισίου, εγγυώνται πως τα χιλιόμετρα που θα κάνετε θα είναι ξεκούραστα.
Ποιο είναι το πιο γρήγορο μικρομεσαίο;
Έφτασε η ώρα τις κρίσης: Ποιο από τα 7 μικρομεσαία βρίσκεται πιο κοντά στο επίπεδο των GTI; Με χρόνους για το 0-100 χλμ/ώρα που δεν ξεπερνούν τα 8,6 δευτερόλεπτα, ας δούμε πώς διαμορφώνεται η τελική κατάταξη.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | 0-100 | Τελική ταχύτητα | Αλογα | Ροπή | Κυβικά | Μέση Κατανάλωση |
---|---|---|---|---|---|---|
Seat Leon FR 190 PS DSG | 7,4" | 231 | 190 | 320 Nm | 1.984 | 8,1 |
Toyota Corolla 2.0 Hybrid 178 PS | 7,9" | 180 | 178 | 202 Nm | 1.987 | 5,2 |
Skoda Scala 1,5 TSI 150 PS DSG7 | 8,2" | 223 | 150 | 250 Nm | 1.498 | 5,9 |
Ford Focus mHEV 182 PS ST-Line X | 8,4" | 220 | 182 | 240 Nm | 1.500 | 7,1 |
VW Golf 1.5 eTSI MHEV ACT 150PS DSG | 8,5" | 224 | 150 | 250 Nm | 1.498 | 5,6 |
Hyundai i30 159 PS 7-DCT 48V | 8,6" | 210 | 159 | 253 Nm | 1.482 | 5,9 |
2η έρχεται η Toyota Corolla των 178 ίππων, που χρειάζεται μισό δευτερόλεπτο παραπάνω για την ίδια διαδικασία, ενώ καίει το λιγότερο από όλα τα μοντέλα.
Αξιοσημείωτη είναι η 3η θέση, που ανήκει στη Skoda Scala των 150 ίππων. Το αυτοκίνητο έχει χρόνο 0-100 χλμ/ώρα 8,2 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το Ford Focus που έχει 32 άλογα περισσότερα, αλλά και 1 σχέση παραπάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το πρωί οικογενειάρχης το βράδυ «αλήτης».
Πιο γρήγορο αλλά και το πιο ακριβό το Seat Leon των 190 ίππων, θέλει 7,4 για το 0-100.
Πιο φτηνό το i30 με 159 άλογα που κοστίζει 21 χιλιάρικα.
Η υβριδική Corolla είναι η πιο οικονομική αλλά και η δεύτερη πιο γρήγορη.
Τα 2 δίλιτρα είναι αρκετά μπροστά, θα νικηθούν ποτέ τα κυβικά;
Σχολιάστε |