Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Renault Captur ή Toyota Yaris Cross με 2.000 ευρώ λιγότερα;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Renault Captur ή Toyota Yaris Cross με 2.000 ευρώ λιγότερα;

Διαβάστηκε από 2697 αναγνώστες - 28/3/2022

Βάζουμε το άνετο και ευρύχωρο Renault Captur απέναντι στο πιο δυναμικό και φρεσκότατο Toyota Yaris Cross, το οποίο έχει και πιο προσιτή τιμή αγοράς. Ποιο θα είναι το αποτέλεσμα της σύγκρισης;

Μικρά SUV με διαφορά τιμής 2.000 ευρώ: Renault Captur εναντίον Toyota Yaris Cross

Όλο και περισσότεροι επιλέγουν ένα μικρό SUV για το επόμενό τους αυτοκίνητο, πράγμα λογικό, μιας και η συγκεκριμένη κατηγορία συνδυάζει την αυξημένη ευρυχωρία του εσωτερικού με μικρές εξωτερικές διαστάσεις, ενώ το μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος κάνει τα εν λόγω οχήματα κατάλληλα τόσο για εξορμήσεις, όσο και για πιο άνετη κίνηση μέσα στην αστική «ζούγκλα».

Το νεοεισαχθέν Toyota Yaris Cross των 125 ίππων έχει τιμή από 18.270 ευρώ, και έρχεται «ορεξάτο» για να διεκδικήσει την πρωτιά στην κατηγορία του. Πώς θα ανταπεξέλθει σε μία σύγκριση απέναντι στο Renault Captur που έχει μεν αποδείξει την αξία του, αλλά είναι κατά 2.000 ευρώ πιο ακριβό, ενώ έχει 90 άλογα; Μόλις ήρθε η ώρα να το μάθουμε.

20.480 ευρώ έχει το Renault Captur, 18.270 ευρώ το Toyota Yaris Cross

Το Renault Captur είναι διαθέσιμο από τα 20.480 ευρώ, για το βασικό εξοπλιστικό πακέτο Expression. Ως standard βρίσκουμε σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας με προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής, αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα, διακόπτη ECO για οικονομική οδήγηση, φώτα LED εμπρός-πίσω, cruise control με περιοριστή ταχύτητας, air condition, οθόνη 7 ιντσών για το σύστημα infotainment και οθόνη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Ο κινητήρας είναι 1 λίτρου με απόδοση 90 άλογα και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Toyota Yaris Cross 125 PS Active 18.270 ευρώ
Renault Captur 90 PS Expression 20.480 ευρώ
Ο ανταγωνιστής εκ Ιαπωνίας ορμώμενος, Toyota Yaris Cross, έχει τιμή από 18.270 ευρώ για την εισαγωγική έκδοση Active. Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχουν τα ακόλουθα: Air condition, προσαρμοστικό cruise control, αυτόματη μεγάλη σκάλα, αισθητήρες φωτός και βροχής, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών και ποδηλάτων, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα ελέγχου διατήρησης λωρίδας, υποβοήθηση πέδησης, καντράν με ψηφιακό ταχύμετρο, ψηφιακό στροφόμετρο και οθόνη 4,2 ιντσών, καθώς και οθόνη 8 ιντσών στο ταμπλό με εικόνα από camera οπισθοπορείας. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο κινητήρας 1.500 κ. εκ. με ισχύ 125 άλογα, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μηχανικό 6 σχέσεων.

Μυώδεις επιφάνειες στο Renault Captur, περισσότερες γωνίες στο Toyota Yaris Cross

Μυώδεις επιφάνειες στο Renault Captur, περισσότερες γωνίες στο Toyota Yaris Cross

Το Renault Captur έχει σύγχρονη και δυναμική εμφάνιση, η οποία διέπεται από τα γνώριμα και καλόγουστα στοιχεία που διακρίνουν τα μοντέλα που ανήκουν στην οικογένεια της γαλλικής εταιρείας. Εμπρός, στο κέντρο του προβόλου δεσπόζει η μεγάλη κεντρική μάσκα, με τα φωτιστικά σώματα να αποτελούν μία οπτική συνέχειά της. Στο τελείωμα των φαναριών φιλοξενούνται τα κάθετα φώτα ημέρας με ιδιαίτερο σχεδιασμό.
Συνολικά στο αμάξωμα κυριαρχούν οι μυώδεις επιφάνειες, που κάνουν πιο έντονο το «αθλητικό» στοιχείο του αυτοκινήτου.



Στο Toyota Yaris Cross παρατηρούμε αντίστοιχα δυναμική όψη, με τονισμένο τον SUV χαρακτήρα. Το καπό έχει νευρώσεις, κάτι που σε συνδυασμό με τα ψηλά τοποθετημένα εμπρός φανάρια προσδίδει τόσο sport, όσο και εκτός δρόμου εικόνα στο ιαπωνικό μοντέλο. Η τελευταία ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τα μαύρα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, λεπτομέρειες που κάνουν το Yaris Cross να δείχνει πιο σκληροτράχηλο. Πίσω, συναντούμε σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν στα μεγαλύτερα «αδέλφια» του, όπως το C-HR, το RAV4 αλλά και τα μοντέλα της Lexus. Όντας πιο «φρέσκο», το αυτοκίνητο είναι πιο σπάνιο, και κατ επέκταση κατορθώνει να τραβά τα βλέμματα επάνω του με ενδιαφέρον.

Πιο ευρύχωρο το Renault Captur σε πορτ-μπαγκάζ και καμπίνα

Πιο ευρύχωρο το Renault Captur σε πορτ-μπαγκάζ και καμπίνα

Η καμπίνα του Renault Captur έχει καλόγουστο σχεδιασμό προσεγμένη εργονομία. Στον τομέα της ποιότητας, τα πλαστικά είναι μαλακά με έμφαση στο φινίρισμα. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη αφής 7 ιντσών για το infotainment, κάτω από την οποία βρίσκουμε φυσικά «κουμπιά» και περιστροφικούς διακόπτες, που βοηθούν τον οδηγό να επιλέγει διάφορες λειτουργίες, όπως του κλιματιστικού, χωρίς να παίρνει τα μάτια του από το δρόμο. Αν κάτι διακρίνει το Renault Captur είναι η πρακτικότητα, η οποία ενισχύεται από τις μεγάλες θήκες στις πόρτες, τον αποθηκευτικό χώρο στο κεντρικό υποβραχιόνιο, αλλά και το μεγάλο συρτάρι εμπρός από το συνοδηγό. Συνολικά, οι αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα αγγίζουν τα 27 λίτρα.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Χώρος Αποσκευών Πλάτος πίσω Γόνατα πίσω Κεφάλια πίσω
Renault Captur 90 PS Expression 422-536 λίτρα 133 εκ. 15,5 εκ. 3,5 εκ.
Toyota Yaris Cross 125 PS Active 397 λίτρα 130 εκ. 5,5 εκ. 4 εκ.
Με το γαλλικό SUV θα ταξιδέψουν άνετα 4 ενήλικες. Η καμπίνα πίσω έχει πλάτος 133 εκατοστά, ο διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι 15,5 εκατοστά, και ο αντίστοιχος για τα κεφάλια τους είναι 3,5 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 422 λίτρα, αριθμός που χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα μπορεί να μετατραπεί σε 536 λίτρα, με τις όποιες επιπτώσεις βέβαια στην ευρυχωρία των πίσω, αφού όσο μεγαλώνει ο χώρος αποσκευών, τόσο μειώνεται αυτός για τα γόνατα. Στον τομέα των χώρων, τόσο στην καμπίνα όσο και στο πορτ-μπαγκάζ, το Renault Captur έχει το «επάνω χέρι» συγκριτικά με το Toyota Yaris Cross.



Περνώντας στο εσωτερικό του ιαπωνικού SUV, την προσοχή μας τραβά ο μοντέρνος σχεδιασμός, που είναι ένα «κλικ» περισσότερο προς το minimal ύφος. Η οθόνη αφής του infotainment, διάστασης 8 ιντσών, δίνει την εντύπωση πως αιωρείται, ενώ χαμηλότερα, σε βολικές θέσεις, βρίσκουμε επίσης «κανονικούς» διακόπτες, κάτι που πάντα είναι καλοδεχούμενο. Η ποιότητα των υλικών είναι καλή, κάτι που ενισχύεται από την ποικιλία των υφών ανάμεσα σε διαφορετικά τμήματα, ενώ η εργονομία της καμπίνας είναι επίσης προσεγμένη.

Το πίσω κάθισμα του Toyota Yaris Cross έχει πλάτος 130 εκατοστά, κάτι που προϋποθέτει πως στο αυτοκίνητο θα φιλοξενηθούν με άνεση 4 ενήλικες. Ο «αέρας» για τα γόνατα είναι 5,5 εκατοστά, μικρότερος από τον αντίστοιχο του Renault Captur, ενώ για τα κεφάλια τους, το μικρό SUV της Toyota έχει μισό εκατοστό παραπάνω χώρο, ο οποίος μετρά 4 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 397 λίτρα, νούμερο άκρως ικανοποιητικό, και παράλληλα διαθέτει διπλό πάτωμα.

Πιο γρήγορο και πιο «σφικτό» το Toyota Yaris Cross, χαμηλότερη κατανάλωση το Renault Captur

Πιο γρήγορο και πιο «σφικτό» το Toyota Yaris Cross, χαμηλότερη κατανάλωση το Renault Captur

Το Renault Captur διαθέτει τον turbo τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα TCe 999 κυβικών, ο οποίος έχει ισχύ 90 άλογα και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το μοτέρ έχει έμφαση στην κατανάλωση, η οποία σε πραγματικές συνθήκες είναι 6,5 λίτρα/100 χλμ σε μικτό κύκλο. Στον τομέα των επιδόσεων, το γαλλικό μικρό SUV επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 13,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 168 χλμ/ώρα.

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή
Toyota Yaris Cross 125 PS Active 18.270 ευρώ
Renault Captur 90 PS Expression 20.480 ευρώ
Κάτω από το καπό του Toyota Yaris Cross βρίσκουμε τον ίδιο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,5 λίτρων που γνωρίσαμε στο Yaris, με ισχύ 125 άλογα, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων και σε αυτή την περίπτωση. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 10,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 180 χλμ/ώρα, κάτι που κάνει τον υπερυψωμένο Ιάπωνα πιο σβέλτο. Η μέση κατανάλωση μετρήθηκε 7,2 λίτρα/100 χλμ.  
 
Στο δρόμο, το Renault Captur διακρίνεται για την ήσυχη και ποιοτική κύλιση που έχει. Οι ανωμαλίες του δρόμου αποσβένονται απροβλημάτιστα, ενώ η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (21 εκατοστά, έναντι 17 του Toyota Yaris Cross) παρέχει σιγουριά σε διαδρομές εκτός ασφάλτου. Παρόλα αυτά, η ανάρτηση ισορροπεί μεταξύ άνεσης και δυναμισμού, μετριάζοντας τις κλίσεις του αμαξώματος προσφέροντας σιγουριά στον οδηγό.  
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Αλογα 0-100 χλμ/ώρα
Toyota Yaris Cross 125 PS Active 125 10,4 δλ.
Renault Captur 90 PS Expression 90 13,7 δλ.
Το Toyota Yaris Cross έχει πιο σφικτή ανάρτηση, κάνοντας το μοντέλο πιο απολαυστικό σε «στριφτερές» διαδρομές. Ωστόσο, αντικατοπτρίζοντας την SUV εμφάνιση, οι κακοτεχνίες του οδοστρώματος απορροφούνται ικανοποιητικά, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι επίσης άριστη. Παρά τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος και τον πιο δυναμικό χαρακτήρα εντός ασφάλτου, το Yaris Cross θα λερώσει με ευχαρίστηση τους τροχούς του σε κάποιο off road κομμάτι.




Εν κατακλείδι, Renault Captur ή Toyota Yaris Cross;

Συνολικά, αμφότερα τα μικρά SUV διακατέχονται από ποιότητα σε κατασκευή και υλικά, μοντέρνα εμφάνιση και καλό εξοπλισμό ασφαλείας. Η τελική επιλογή θα γίνει με βάση το τι θέτει ως προτεραιότητα ο εκάστοτε αγοραστής. Το Renault Captur κερδίζει τόσο στον τομέα της ευρυχωρίας, όσο και στην κατανάλωση, μιας και ο κινητήρας του «καίει» 0,7 λίτρα/100 χλμ, αριθμός που, όσο αυξάνεται το κόστος καυσίμων, τόσο πιο σημαντικός θα είναι. Παράλληλα, η πιο μαλακή ανάρτηση θα εκτιμηθεί δεόντως από όσους έχουν την άνετη κύλιση ως κύριο γνώμονα στις μετακινήσεις τους.

Το Toyota Yaris Cross από την άλλη πλευρά έχει πιο δυναμικό χαρακτήρα λόγω των επιδόσεών του, τόσο στην ευθεία, όσο και στις στροφές, αποτέλεσμα της πιο σφικτής ρύθμισης των αναρτήσεων του. Όσοι θέλουν ένα SUVακι που θα συνδυάζει την ελευθερία κινήσεων εκτός δρόμου με πιο δυναμικό και απολαυστικό χαρακτήρα στις στροφές, θα μείνουν ικανοποιημένοι αν το επιλέξουν. Επιπλέον προσόντα του ιαπωνικού μοντέλου είναι η πιο «φρέσκια» εμφάνιση καθώς και ο πλουσιότερος εξοπλισμός από τη βασική έκδοση, η οποία είναι κατά 2.000 ευρώ πιο οικονομική συγκριτικά με την αντίστοιχη του Γάλλου αντιπάλου του.
 
Captur με 20.480 ευρώ και 90 άλογα, ή Yaris Cross με 18.270 και 125;
Στο Captur θα χωρέσουν καλύτερα οι πίσω, έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ και καίει λιγότερο.
Το Yaris Cross είναι πιο γρήγορο, πιο πλούσιο και έχει πιο δυναμική συμπεριφορά.
Ποιο θα έπαιρνες εσύ; Από εμφάνιση ποιο σου κάνει «κλικ»;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε