Renault Clio LPG VS Peugeot 208 diesel: Ποιο συμφέρει περισσότερο;
Διαβάστηκε από 36695 αναγνώστες - 7/1/2022
2 best sellers με διαφορετικό καύσιμο! Βάζουμε το Renault Clio με κινητήρα LPG «απέναντι» από το Peugeot 208 diesel. Το ένα έχει φθηνό καύσιμο, το άλλο καίει λιγότερο. Θα έχει μεγάλη διαφορά η κατανάλωση σε ευρώ; Ποιο από τα 2 μοντέλα συμφέρει για αγορά;
Πολλοί είναι οι παράγοντες που μας επηρεάζουν όταν ψάχνουμε να αγοράσουμε καινούργιο αυτοκίνητο. Η εμφάνιση είναι ένας από αυτούς, όπως και η ευρυχωρία, οι τεχνολογίες που διαθέτει ένα μοντέλο, αλλά και πόση οικονομία κάνουμε στην οδήγηση. Με βάση τα παραπάνω κριτήρια, επιλέξαμε 2 best seller μοντέλα με διαφορετικό καύσιμο: Renault Clio στην έκδοση με LPG, έρχεται αντιμέτωπο με το Peugeot 208 diesel. Ποιο είναι το πιο συμφέρον μικρό για αγορά;
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
Ήρθε η ώρα της σύγκρισης των 2 Γάλλων!
1600 ευρώ πιο φθηνό το Renault Clio LPG στην έκδοση με παρόμοιο εξοπλισμό
Ξεκινώντας από την τιμή, το Renault Clio με τον κινητήρα υγραερίου είναι διαθέσιμο στη βασική έκδοση Authentic με κόστος 17.320 ευρώ, ενώ το diesel Peugeot 208 «ξεκινάει» από το 2ο πακέτο εξοπλισμού, Active, με τιμή 19.900 ευρώ. Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Τιμή από |
Renault Clio LPG 100 PS Expression | 18.290 |
Peugeot 208 diesel 100 PS Active | 19.900 |
Προκειμένου να γίνει σύγκριση με παρόμοιο επίπεδο εξοπλισμού, επιλέγουμε την έκδοση Expression του Clio, η οποία είναι η 2η στη σειρά και κοστίζει 18.290 ευρώ. Αυτή διαθέτει οθόνη 7 ιντσών για το infotainment, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, cruise control, air condition καθώς και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας. Όλα αυτά, εκτός της οθόνης του infotainment, είναι διαθέσιμα και στην βασική Authentic έκδοση.
Στον εξοπλισμό του Peugeot 208 της έκδοσης Active περιλαμβάνεται οθόνη 7 ιντσών για το σύστημα infotainment, αισθητήρες βροχής και φωτός, cruise control, αυτόματος κλιματισμός και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας.
Το Peugeot 208 είναι πιο premium και high-tech, το Renault Clio πιο value for money
Βλέποντας εξωτερικά τα 2 γαλλικά μοντέλα, παρατηρούμε πως και τα 2 έχουν ξεχωριστή εμφάνιση με μοναδική «ταυτότητα».
Ξεκινώντας από το Renault Clio, βλέπουμε το χαρακτηριστικό look που διαθέτουν τα μοντέλα της οικογένειας της Renault. Εμπρός δεσπόζουν τα φωτιστικά σώματα που έχουν σχήμα «C» και αποτελούν οπτική συνέχεια της μάσκας, χαρίζοντας δυναμισμό. Οι νευρώσεις που βρίσκονται σε όλο το αμάξωμα χαρίζουν στο αυτοκίνητο κομψή αλλά μυώδη εμφάνιση.
Η καμπίνα του Renault Clio έχει κομψή και εργονομική σχεδιάση ενώ αποπνέει αέρα ποιότητας, χάρη στα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και τη στιβαρή κατασκευή. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, η οποία έχει διάσταση 7 ιντσών.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Από την άλλη πλευρά, το Peugeot 208 μπορεί να χαρακτηριστεί ως το πιο εντυπωσιακό μοντέλο της κατηγορίας, αφού καταφέρνει να μαγνητίσει τα βλέμματα με το σχεδιασμό του. Ο εμπρός πρόβολος είναι επιθετικός, με τα διαγώνια φώτα ημέρας που παραπέμπουν στους κυνόδοντες του λιονταριού να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Στο πίσω μέρος τα φανάρια έχουν τις χαρακτηριστικές «νυχιές» του λιονταριού σαν μοτίβο, και ενώνονται μεταξύ τους με ένα μαύρο πλαίσιο.
Το Peugeot 208 έχει φουτουριστικό και εντυπωσιακό εσωτερικό. Τα υλικά είναι και εδώ ποιοτικά και μαλακά, με εξαιρετικό φινίρισμα. Στο ταμπλό έχει χρησιμοποιηθεί μία «δυόροφη» διάταξη, η ονομαζόμενη 3D i-cockpit, στην οποία ο πίνακας οργάνων είναι υπερυψωμένος και βρίσκεται πάνω από το τιμόνι. Αυτό έχει μικρή διάσταση και στο σχεδιασμό του θυμίζει περισσότερο έλλειψη παρά κύκλο. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών.
Το Renault Clio έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας
Στον τομέα της άνεσης, αμφότερα τα μοντέλα είναι ευρύχωρα. Το Renault Clio μπορεί να φιλοξενήσει 4 ενήλικες επιβάτες, αφού το πίσω κάθισμα έχει πλάτος 127 εκατοστά, με το χώρο για τα γόνατα να είναι 9,6 εκατοστά και τον «άερα» για τα κεφάλια των πίσω 2,1 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ είναι το κορυφαίο στην κατηγορία, και έχει όγκο 391 λίτρα.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Πλάτος πίσω | Γόνατα πίσω | Κεφάλια πίσω | Χώρος αποσκευών |
Peugeot 208 diesel 100 PS Active | 131 εκ | 8,2 εκ | 4,2 εκ | 311 λτ |
Renault Clio LPG 100 PS Expression | 127 εκ | 9,6 εκ | 2,1 εκ | 391 λτ |
Το Peugeot 208 φιλοξενεί και αυτό με άνεση 4 ενήλικες, μιας και το πίσω κάθισμα είναι λίγο πλατύτερο, με διάσταση 131 εκατοστά. Ο χώρος για τα γόνατα είναι λιγότερος 8,2 εκατοστά, ενώ ο «άερας» για τα κεφάλια είναι πιο μεγάλος, 4,2 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 311 λίτρα.
Κοντά οι καταναλώσεις: Το Renault Clio LPG είναι πιο οικονομικό στην πόλη, το Peugeot 208 diesel συμφέρει σε ταξίδι
Περνώντας στα μηχανικά μέρη, το Renault Clio LPG διαθέτει τον turbo τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1 λίτρου, ο οποίος καίει και υγραέριο και αποδίδει 100 ίππους, συνεργάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων και έχει μέση κατανάλωση LPG 7,2 λτ/100 χλμ. Στο ταξίδι ο κινητήρας «καίει» 5,8 λτ/100 χλμ, ενώ σε αστικό κύκλο η κατανάλωση είναι 5,8 λτ/100 χλμ. Με μέση τιμή υγραερίου 0,996 ευρώ/λίτρο, το αυτοκίνητο χρειάζεται 7,2 ευρώ/100 χλμ.
Κάτω από το καπό του Peugeot 208 βρίσκουμε τον πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους και συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Σε μικτό κύκλο, η κατανάλωση του μοντέλου είναι 5,2 λτ/100 χλμ, η οποία με μέση τιμή πετρελαίου 1,477 ευρώ /λίτρο μεταφράζεται σε 7,7 ευρώ/100 χλμ. Στην κίνηση της πόλης το diesel μοτέρ χρειάζεται 6,5 λτ/100 χλμ, ενώ σε συνθήκες ταξιδιού το πετρελαιοκίνητο Peugeot 208 αποδεικνύει την οικονομική του φύση, αφού έχει κατανάλωση μόλις 3,5 λτ/100 χλμ. Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Αλογα | Μέση Κατανάλωση (ευρώ/100 χλμ) | Μέση Κατανάλωση (λτ/100 χλμ) | Κατανάλωση σε πόλη(λτ/100 χλμ) | Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ/100 χλμ) |
Renault Clio LPG 100 PS Expression | 100 | 7,2 | 7,2 | 8,4 | 5,8 |
Peugeot 208 diesel 100 PS Active | 100 | 7,7 | 5,2 | 6,5 | 3,5 |
Ο diesel κινητήρας του 208 «καίει» λιγότερο, αλλά η χαμηλή τιμή του υγραερίου κάνει το ζυγό της οικονομίας να γέρνει προς το Clio LPG. Αυτά βέβαια ισχύουν με τις τρέχουσες τιμές καυσίμων. Στο ταξίδι, το diesel Peugeot 208 είναι πιο οικονομικό, χάρη στη φύση του πετρελαιοκινητήρα, και για 1000 χιλιόμετρα χρειάζεται 52 ευρώ, ενώ το Renault Clio LPG καταναλώνει 58 ευρώ.
Ένα επιπλέον θετικό του Renault Clio με το εργοστασιακό σύστημα υγραερίου, είναι ότι κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο της Αθήνας.
Value for money to Clio, premium και high-tech το 208.
Renault Clio LPG καίει τα ίδια με Peugeot 208 diesel.
Peugeot 208 diesel με 19.900 ευρώ, Renault Clio LPG με 18.290 ευρώ με παρόμοιο εξοπλισμό.
Εσύ ποιο καύσιμο από τα 2 θα προτιμούσες;