Renault Clio diesel ή υβριδικό; Με ποιο πληρώνω λιγότερο;
Η Renault πιστεύει ακόμα στο diesel, και προσφέρει το νέο Clio με πετρελαιοκινητήρα 100 ίππων. Παράλληλα, το διαθέτει και ως υβριδικό, με ισχύ 140 άλογα. Με παρόμοια κατανάλωση, κάτω από 5 λίτρα/100 χλμ, αλλά χρηματική διαφορά που αγγίζει τα 4.600 ευρώ, ποια από τις 2 συγκεκριμένες εκδόσεις του Clio αξίζει να αγοράσουμε;
Καταναλώνει λιγότερο το υβριδικό Renault Clio από το diesel;
Ο «πόλεμος» των καυσίμων μαίνεται ανηλεής στην αγορά, και παρόλο που αρκετές εταιρείες έχουν αφαιρέσει τις diesel επιλογές από τη γκάμα τους, άλλες επιμένουν σθεναρά, μιας και οι σημερινοί πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν κατά πολύ λιγότερους ρύπους σε σχέση με το παρελθόν, έχοντας ταυτόχρονα χαμηλή κατανάλωση.
Μία από αυτές τις εταιρείες είναι η Renault, η οποία προσφέρει το Clio σε ένα ευρύ φάσμα κινητήρων. Κάτω από το καπό του γαλλικού μικρού βρίσκουμε μοτέρ βενζίνης, υγραερίου, diesel αλλά και ένα υβριδικό σύνολο. Συγκρίνουμε τις 2 τελευταίες εκδόσεις, και βλέπουμε ποιο καταναλώνει λιγότερα σε ευρώ. Μπορείτε να φανταστείτε από πριν ποιο θα βγει νικητής;
4.600 ευρώ πιο ακριβό το υβριδικό Clio από το diesel
Το Renault Clio με κινητήρα πετρελαίου είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην έκδοση 1,5 blue dCi με 100 ίππους. Το βασικό πακέτο εξοπλισμού είναι το Evolution, το οποίο κοστίζει 20.690 ευρώ. Το Renault Clio E-Tech hybrid έχει υβριδικό σύνολο που αποδίδει συνδυαστικά 140 ίππους. Η αρχική τιμή είναι 24.740 ευρώ, για την εισαγωγική έκδοση Equilibre.
Τα 2 Clio έχουν κοινή εξοπλιστική έκδοση την πιο πλούσια Techno, και είναι αυτή που επιλέγουμε για σύγκριση.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Τιμή |
---|---|
Renault Clio 1,5 blue DCi 100 PS Techno | 22.330 ευρώ |
Renault Clio Hybrid E-TECH 140 PS Techno | 26.930 ευρώ |
Το υβριδικό Renault Clio E-Tech Techno έχει τιμή 26.930 ευρώ. Στον εξοπλισμό βρίσκουμε τα ίδια στοιχεία, με επιπλέον σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής κυκλοφορίας και πίσω αισθητήρες στάθμευσης.
1,5 δλ. πιο γρήγορο το υβριδικό Renault Clio στο 0-100 χλμ/ώρα
Στον τομέα της ιπποδύναμης, το Renault Clio E-Tech έχει το «πάνω χέρι» αφού η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συνόλου είναι 140 άλογα. Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, έχει χωρητικότητα 1,6 λίτρων, αποδίδει 90 ίππους και συνδυάζεται από 2 ηλεκτρικά μοτέρ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο, διαθέτει τεχνολογία F1 και η εταιρεία το ονομάζει «Multi-Mode».
Όταν ο οδηγός βυθίσει αποφασιστικά το πόδι στο δεξί πεντάλ, τότε συνεργάζονται και οι 3 κινητήρες, προκειμένου να προσφέρουν στο αυτοκίνητο τις μέγιστες δυνατές επιδόσεις. Χάρη στην άμεση ροπή που προσφέρουν οι ηλεκτροκινητήρες, η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται μέσα σε 9,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι 180 χλμ/ώρα.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Αλογα | 0-100 χλμ/ώρα |
---|---|---|
Renault Clio Hybrid E-TECH 140 PS Techno | 140 | 9,9 δλ. |
Renault Clio 1,5 blue DCi 100 PS Techno | 100 | 11,4 δλ. |
Σχεδόν 2 ευρώ/100 χλμ λιγότερα «καίει» το diesel Clio από το υβριδικό
Το diesel μοτέρ του πετρελαιοκίνητου Renault Clio είναι εξελιγμένο για χαμηλή κατανάλωση. Η γαλλική εταιρεία δηλώνει πως το μοντέλο «καίει» από 4,1 έως 4,6 λίτρα/100 χλμ σε μικτό κύκλο, με βάση το πρότυπο WLTP. Υπολογίζοντας μέσο όρο 4,4 λίτρα/100 χλμ, και λαμβάνοντας υπόψη την μέση τιμή του πετρελαίου κίνησης που είναι 1,49 ευρώ/λίτρο, από την τσέπη μας φεύγουν 6,4 ευρώ/100 χλμ.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Κατανάλωση λτ | Κατανάλωση ευρώ |
---|---|---|
Renault Clio 1,5 blue DCi 100 PS Techno | 4,4 λτ/100 χλμ | 6,6 ευρώ/100 χλμ |
Renault Clio Hybrid E-TECH 140 PS Techno | 4,7 λτ/100 χλμ | 8,3 ευρώ/100 χλμ |
Οι εργοστασιακές τιμές εκπεμπόμενων ρύπων σε κύκλο WLTP κυμαίνονται μεταξύ 96-114 γρ CO2/χλμ για το υβριδικό Renault Clio και μεταξύ 107-122 γρ CO2/χλμ για το πετρελαιοκίνητο. Από τη στιγμή που αυτά τα νούμερα είναι είναι μέσα στο όριο 0-122 γρ/χλμ, αμφότερα τα μοντέλα απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας. Επιπροσθέτως, το υβριδικό Renault Clio E-Tech μπορεί να κυκλοφορήσει ελεύθερα στο δακτύλιο της Αθήνας.
112 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ έχει το diesel Renault Clio
Η καμπίνα του γαλλικού μοντέλου χαρακτηρίζεται από ποιότητα και premium «αύρα», αποτέλεσμα των μαλακών πλαστικών που έχουν χρησιμοποιηθεί. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, διάστασης 7 ιντσών, ενώ το ίδιο μέγεθος έχει η οθόνη αφής του infotainment που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό και περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης και εικόνα από camera οπισθοπορείας. Παράλληλα, το Clio είναι ευρύχωρο και μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 ενήλικες επιβάτες. Το πίσω κάθισμα έχει πλάτος 127 εκατοστά, ο διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι 10 εκατοστά, ενώ ο «αέρας» για τα κεφάλια τους είναι 2,1 εκατοστά.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος | Χώρος Αποσκευών |
---|---|
Renault Clio 1,5 blue DCi 100 PS Techno | 366 λίτρα |
Renault Clio Hybrid E-TECH 140 PS Techno | 254 λίτρα |
«Βασιλιάς» της οικονομίας το diesel, αλλά με τις τρέχουσες τιμές καυσίμων
Από οικονομικής άποψης, το Renault Clio 1,5 blue dCi είναι πιο συμφέρον για αγορά, αφού κοστίζει 4.600 ευρώ λιγότερα, ενώ, με βάση τις τρέχουσες τιμές καυσίμων, η διαφορά στην κατανάλωση μεταφράζεται σε 1,7 ευρώ/100 χλμ λιγότερα. Αυτό σημαίνει πως με μέσο όρο ετήσιας κυκλοφορίας τα 15.000 χλμ, με το Renault Clio diesel αποταμιεύουμε επιπλέον 255 ευρώ το χρόνο.Αν από την άλλη πλευρά χρειάζεστε μεγαλύτερη ιπποδύναμη, τότε το υβριδικό Clio E-Tech θα σας ικανοποιήσει, αφού οι 140 ίπποι του χαρίζουν στο μοντέλο καλύτερες επιδόσεις (1,5 δευτερόλεπτο λιγότερο για το 0-100 χλμ/ώρα δεν είναι αμελητέα διαφορά), με την κατανάλωση να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Στην περίπτωση δε που κυκλοφορείτε συχνά σε κάποιο αστικό κέντρο, η δυνατότητα του μοντέλου να κινηθεί αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια θα συμβάλλει στις ακόμα πιο οικονομικές μετακινήσεις. Επιπλέον θετικά της υβριδικής έκδοσης είναι η ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο, κάτι που θα εκτιμήσουν δεόντως οι κάτοικοι της Πρωτεύουσας, καθώς και η περισσότερη «σιγουριά» για το μέλλον των εν λόγω μηχανικών συνόλων, συγκριτικά με τα diesel.
Το Hybrid καίει 8,3 ευρώ/100 χλμ το Diesel 6,6/100 χλμ.
Το Diesel κάνει και 4500 ευρώ λιγότερα.
Κινητήρας: Πιο γρήγορο το Hybrid. Χώροι: Πιο μεγάλο πορτ-μπαγκάζ το Diesel
Μηδενικά τέλη και για τα 2.
Τελικά Diesel ή Hybrid;
Σχολιάστε |